PDA

View Full Version : Extreme sh*t (deel 2) (dfhs, gt-8, jpm)...



Lacrimosa
3 juni 2006, 20:37
http://members.home.nl/r.basic/html/Ismar%20-%20Rusted%20Corridor.mp3

Helaas vind ik em niet zo goed gelukt...ben er ook vet ontevreden mee. Vooral de sound is kut. Ik kan nog steeds niet zo goed een liedje afmixen blijkt toch. Compressie verneukt het nogal. Ik vind de vorige beter eerlijk gezegd. Maarjah...ik heb er best lang over gedaan, dus ik post em maar.

Ik vind het laatste stukje het lijpst, dat cleane met soort van impro.

Commentaar is welkom, positief en negatief!!

Later
Ismar

meul
3 juni 2006, 21:13
even los van je qualiteiten ga ik je bekennen dat ik de vorige posting van je ook sterker vond. je maakt het jezelf ook niet makkelijk, ik hoor nu 3000 intro's voor te gekke nummers die in een willekeurige andere volgorde geen afbreuk of meerwaarde aan je nummer hadden gegeven. overkomt de besten, next!

gr,
j

Iceman
3 juni 2006, 21:22
Qua geluid: Haal eens een C4 (multibandcompressie) over de bas en gitaren heen, daar wordt alles veel duidelijker en strakker door. Drums klinken mooi. Door het ongecontroleerde laag in de bas en gitaren zweeft het teveel en de compressie op de master laat het dan helemaal zweten.

Lacrimosa
3 juni 2006, 22:13
c4 staat er al op.
ik doe iets fout, ....volgende keer doe ik alles op een andere manier.

Emocide
3 juni 2006, 22:17
WTF
WAT EEN SOUND!
ik wou dat ik ooit op zo'n manier op kon nemen
klinkt echt extreem goed :|
kan je me vertellen hoe je alles precies hebt opgenomen ? vind het echt super (Y)

Lacrimosa
4 juni 2006, 08:59
WTF
WAT EEN SOUND!
ik wou dat ik ooit op zo'n manier op kon nemen
klinkt echt extreem goed :|
kan je me vertellen hoe je alles precies hebt opgenomen ? vind het echt super (Y)

hahaha bedankt man, maar het kan echt nog veeeeelll bter.

Ik heb een boss gt-8, die plug ik rechtstreeks in mn pc (line-in). De drums maak ik met Drumkit From Hell Superior. Ik neem alles op in Nuendo 3.
That's it.

Laterr

Jax
4 juni 2006, 09:53
Hee Ismar,

Zoals je zelf al zegt, niet een van je beste stukken. Sound-wise vind ik het geeneens zo slecht hoor, maar qua nummer lijkt het, zoals meul al zei, alsof het gewoon steeds beginnetjes zijn van nieuwe stukken, die niet ontwikkeld worden. In je vorige stukken hoorde ik duidelijke verbanden tussen alle delen waardoor er een geheel ontstond, wat ik in dit stuk een beetje mis. Bekijk het van de positieve kant, het feit dat je niet tevreden bent met een stuk als deze, laat wel zien tot wat voor muziek je in staat bent. Gewoon doorgaan!

Bloodline
4 juni 2006, 10:29
ikvindt dit een van je mindere nummers.
maar er zitten stukken in dan denk ik van: dit is DE SHIT !!!
vooral dat van 1:15 en die disharmonie background daarvoor echt UNIEK !!!
en natuurlijk ( maar dat wist je al )
ben ik helemaal weg van 2:00 :D typisch vet.

Lacrimosa
4 juni 2006, 16:27
ikvindt dit een van je mindere nummers.
maar er zitten stukken in dan denk ik van: dit is DE SHIT !!!
vooral dat van 1:15 en die disharmonie background daarvoor echt UNIEK !!!
en natuurlijk ( maar dat wist je al )
ben ik helemaal weg van 2:00 :D typisch vet.

mendel, dat jij dit zegt...je kwetst me diep












:D:D
nee man, ik kan er zelf niet naar luisteren...het is anders dan k me had voorgesteld toen ik er mee bezig was.

ssj3goku
4 juni 2006, 16:31
Dude de meesten hebben het al gezegd, het zijn meer stukjes dan een nummer, maar nontheless heel erg vet. Ik vind de sound juist beter dan de vorige nummers (ik heb het over gitaar), maar je kan de compressie erg goed horen. Drums zijn sowieso heel erg vet! De bas zou wel wat meer naar voren mogen komen, magoed jij kan het een stuk beter dan ik, dus wat klaag ik nou? ;)

Succes kerel!

Roy K.
7 juni 2006, 13:49
Ik vind het wel supervet! Misschien niet echt een gestructureerd nummer, maar er zitten wel hele vette stukken in! 8-)

NielsW
7 juni 2006, 22:10
Ik vind het wel supervet! Misschien niet echt een gestructureerd nummer, maar er zitten wel hele vette stukken in! 8-)Hier sluit ik mij volledig bij aan.

Geluid is prima naar mijn mening.

Mr Joe
14 juni 2006, 15:01
kvind wel een vette sound , zoiets krijg ik nooit uit m'n gt-8, kan je je patch ergens posten of mij patch maak hulp geven?

De song: sommige stukken vind ik wel sjiek , sommige minder, maar ik kan nie beter :gitarist:

Sicky61
14 juni 2006, 20:56
ik zal hier wel te achterlijk voor zijn waarschijnlijk maar ik vind het 3X nix.
Wel veel vette riffs en licks komen er voorbij maar ik kan er geen gevoel bij krijgen,hooguit een soort dance/trance gevoel maar er dan niet op kunnen dansen.
Je techniek is amazing....dat wel.

Lacrimosa
14 juni 2006, 21:38
ik zal hier wel te achterlijk voor zijn waarschijnlijk maar ik vind het 3X nix.
Wel veel vette riffs en licks komen er voorbij maar ik kan er geen gevoel bij krijgen,hooguit een soort dance/trance gevoel maar er dan niet op kunnen dansen.
Je techniek is amazing....dat wel.

dude je hebt gelijk. Ik wou iets opnemen dat eigenlijk niet in mijn stijl hoort. Ik kan er zelf ook niet naar luisteren :).

Maarrrrr ik ben al bezig met een nieuwe....MY STYLE :D!!

Enterprice
26 juni 2006, 19:29
Hee Ismar,

Je stopt echt een tomeloze energie in dit nummer,petje af.
Toch was dat vorige nummer sterker, ook met dat rustige stukje erin en daarna die solo op 3.24 die vind ik echt te gek, heb er al vele keren naar geluisterd en het blijft te gek.
Blijf posten want door mensen als jou grijp ik nog meer naar m'n gitaar .

Lacrimosa
26 juni 2006, 19:52
Hee Ismar,

Je stopt echt een tomeloze energie in dit nummer,petje af.
Toch was dat vorige nummer sterker, ook met dat rustige stukje erin en daarna die solo op 3.24 die vind ik echt te gek, heb er al vele keren naar geluisterd en het blijft te gek.
Blijf posten want door mensen als jou grijp ik nog meer naar m'n gitaar .

haha bedankt man.
Dit nummer heb ik verwijderd van mn playlist :D!

Hopelijk vergeet ik em snel door nieuwe dingen op te nemen ;)!!

Laterr

jaspie
26 juni 2006, 22:27
kvind wel een vette sound , zoiets krijg ik nooit uit m'n gt-8, kan je je patch ergens posten of mij patch maak hulp geven?

De song: sommige stukken vind ik wel sjiek , sommige minder, maar ik kan nie beter :gitarist:


zoiets dacht ik nou ook:P ik moet men gt8 toch beter gaan gebruiken met opnemen