PDA

View Full Version : Wahwah onderdelen



vhbram
3 juni 2006, 19:21
Heeft er iemand soms een idee waar je Wahwah onderdelen vind? Ik weet dat je bij smallbears één en ander vindt maar ik zou het liefst in Europa houden,

mvg,

Bram

birt
3 juni 2006, 19:40
www.banzaieffects.com

vhbram
3 juni 2006, 20:15
Hey dankje, ik vroeg mij ook af wat het verschil is tussen de verschillende inductors?

http://www.banzaieffects.com/product.php?productid=16306&cat=335&page=1

Is deze betrouwbaar of alleen maar cheape brol?

Mvvg,

Bram

dacrow
4 juni 2006, 12:53
Dit is one hell of a site !!!


Alleen eens vinden hoeveel de verzendkosten zijn ...

Ik heb een JH-2 Fuzz ( zo een zwart rond ding) van 20 jaar oud ,maar nog niet oud genoeg om de germanium transistoren te hebben , weet iemand waar je die nog vindt ?

Ik dacht in oude buizenradio's of zo ??

Fumi SG
4 juni 2006, 13:24
Alleen eens vinden hoeveel de verzendkosten zijn ...


Voor verzendkosten zou ik Olaf gewoon zelf even mailen. Doe ik ook altijd, hij is normaal gesproken erg snel met antwoorden en ook erg goed met antwoorden.;)

birt
4 juni 2006, 17:33
Voor verzendkosten zou ik Olaf gewoon zelf even mailen. Doe ik ook altijd, hij is normaal gesproken erg snel met antwoorden en ook erg goed met antwoorden.;)
je kan gewoon ook op de site alles wat je wil aanduiden en dan inloggen en dan zie je de verzendkosten zo bij het totaal

Fumi SG
4 juni 2006, 17:58
Hmz... kan ook wel. Ik heb er niks meer besteld sinds de nieuwe site maar de oude was gewoonweg een ramp. Vandaar...

vhbram
4 juni 2006, 18:29
Hey dankje, ik vroeg mij ook af wat het verschil is tussen de verschillende inductors?

http://www.banzaieffects.com/product.php?productid=16306&cat=335&page=1

Is deze betrouwbaar of alleen maar cheape brol?

Mvvg,

Bram

Ik quoteer even op men eigen ;-) Ik vroeg me af of zo'n zelfgemaakte inductor van goede qualiteit is?

Ché
9 juni 2006, 20:16
Ik quoteer even op men eigen ;-) Ik vroeg me af of zo'n zelfgemaakte inductor van goede qualiteit is?

ik vraag het me ook af? en wat zijn de verschillen tussen al die inductors?
iemand die hier meer van weet?

ik heb hier nog een leeg wah-behuizing liggen waar ik binnenkort een goeie wah van wil maken...Vintage vox achtig geluid...