PDA

View Full Version : is dit niet jammer ...



blimb
3 juni 2006, 17:00
hebben ze dr een floyd in gehakt....

http://www.gitaarnet.nl/photos/35/10886.jpg

robert-gitarist
3 juni 2006, 17:07
Ik vind het wel cool een Floyd Rose op die gitaar..alleen het totaal plaatje nu is gewoon lelijk met die ouwe "brug".Ik denk dat als er van orgineel een floyd rose opzit het wel erg stoer staat :)

Roque
3 juni 2006, 17:13
Die hangt toch bij de Plug in amsterdam.
Volgens mij is ie van een forumlid geweest, Gerrekat?

Jax
3 juni 2006, 17:19
Hij hangt daar ook echt al een eeuwigheid, waarschijnlijk zijn de meeste mensen het dus met je eens, TS.

blimb
3 juni 2006, 17:33
hangt idd in de plug.. blijft echt zonde .. maar ja...

Carpe Diem
3 juni 2006, 17:40
ik vind het zowiezo een lelijke gitaar. met of zonder floyd

iwamoto
3 juni 2006, 17:48
ik vind m wel vet, ik vind het een leuk accentje geven, maar je moet gewoon minder traditioneel denken bij deze dingen :)

Wabbie
3 juni 2006, 18:18
Nice, Dean Z's zijn echt gave gitaren met of zonder floyd. Deze is ietsje minder idd omdat uje de oude brug nog kunt zien maar het heeft wel wat. Kost da?

blimb
3 juni 2006, 18:32
Nice, Dean Z's zijn echt gave gitaren met of zonder floyd. Deze is ietsje minder idd omdat uje de oude brug nog kunt zien maar het heeft wel wat. Kost da?


nou, de oude brug zit er niet mee rop ... ze hebben die eruit gesloopt en een gat geboord/gefreesd voor de floyd en de veren ... die plaat die je ziet is voor het "string thru" idee... snappie ..

.... koop dn gewoon een nieuwe gitaar met floyd .. i.p.v. deze zo toe te takelen .. ik heb niks tegen floyds enzo .. maar de manier waarop deze hier in gezet is vind ik gewoon erg jammer ...

Gitaro
3 juni 2006, 18:42
Het enige jammere vind ik het te hoge contrast in de burst en dat oranje spul op de kop :o

En godver, ik was vandaag in de feedback in utrecht, paar deans gezien. Die koppen zijn groter dan ik had gedacht, haha.

Bram+
3 juni 2006, 18:47
Die koppen zijn flinke kaasplanken inderdaad. Moet je van houden. Ik ben persoonlijk niet heel erg van de fancy shiny gitaren, dus kan een beetje lompe mod meestal wel waarderen.

Sora
3 juni 2006, 18:48
Wat een afschuwelijk lelijk ding zeg :D

Die kleur, die headstock, bah!