PDA

View Full Version : Andre Hazes



Watti
15 november 2002, 09:55
Wie zou er in de band van André Hazes willen spelen?
Waarom wel/niet?

Mithrandir
15 november 2002, 10:22
Danny Christiaa, Andre Hazes het moet ook niet veel gekker worden hier.

Nee ik zou niet aan de band van Andre Hazes willen spelen, want ik vind zijn muziek vreselijk.

Watti
15 november 2002, 11:06
Maar er zitten soms wel te gekke harmonic gitaarlijntje sin ('t Is wel geen Thin Lizzy maar toch..)

Harry
15 november 2002, 14:34
ik zou wel in zijn band willen spelen, maar dan gaan de huisvrouw-achtergrondkoortjes eruit, en de band zelf moet minder gepolijst, meer soul. Ook die gezellige hopsasa-liedjes verdwijnen, en jongens, wat hou je over: een geweldige soul/bluesband.

Mithrandir
15 november 2002, 15:30
Je vergeet 1 ding, Hazes moet er zelf ook nog uit. Dan is het helemaal goed.

Bins
15 november 2002, 15:38
Gaan we nou lelijk doen tegen Andre Hazes? Heiden! :wink:
Ik zou best in zijn band willen. Beetje spelen, beetje poen pakken, beetje meer gear kopen enz.
Ik vind het echt geen straf om naar Hazes te luisteren (naar hem kijken is een ander verhaal..). Ik ben zelfs in bezit van een orginele "15 jaar gewoon andre" cd.

Mithrandir
15 november 2002, 17:51
Ok, luisteren naar hem is geen straf, mits je in beschonken toestand bent (in navolging van de grote man himself) en met een hoop mensen die in dezelfde toestand zijn, dan wordt het zelfs nog gezellig ook.

hoofd
15 november 2002, 19:29
"Nou...doe mij maar een sapje." :wink:

Luca P
19 november 2002, 21:36
Ik wel voor de poen, want de muziek zegt me weinig.
En Andre nog minder. Hij zingt tegenwoordig niet meer vind ik.
Hij citeert zijn teksten een beetje.

Kitaarhiero
20 november 2002, 10:11
Ik zou wel bij Hazes willen spelen... mits hij vooral zijn "blues" doet en niet de smartlappen. :grin:

pimmetje
20 november 2002, 10:24
Hazes is cool... idd vooral met een borrel erbij.
Ik zou 't helemaal niet erg vinden om in z'n band te spelen. Maar niet al te lang. Je bent als begeleidingsband van zo'n artiest toch meer bezig om jezelf te coveren.

Neals
21 november 2002, 11:30
hazes roeleert...
ik heb zelden zo'n artiest binnen het smartlappenstraatje gehoord wat zijn gevoel zo sterk naar buiten kan brengen...
Als hij mij zou vragen zou ik morgen al beginnen.

Negative K3 fan
21 november 2002, 15:03
IK WEL, denk je eens in hoeveel geld je gaat verdienen!

lord bean
29 november 2002, 11:47
Met een paar biertjes is hazes best wel tof. Ik zou er geen cd van kopen ofzo maar dat concert wat ie laatst in het olympisch stadion gaf was best om aan te zien.

In zijn band spelen: prima
maar dan zou ik andere dingen ernaast doen.