PDA

View Full Version : Goedkope akoestische gitaar uit folder



Mike McCready
3 juni 2006, 14:15
Ik had deze week in een foldertje ergens een zwarte akoestische gitaar gezien voor 35 euro incl. tas. Het oud papier is hier inmiddels opgehaald. Weet iemand nog welke winkel dat was? Het was in ieder geval een grote winkelketen. Kruidvat heb ik net gebeld, die wisten van niks...

jubei
3 juni 2006, 14:24
hema,dacht ik..

Mike McCready
3 juni 2006, 14:34
Bedankt, zie hem in de online folder staan! Ik heb nog een tas nodig voor mijn huidige gitaar vandaar

marter544
3 juni 2006, 15:04
Kun je voor die 35 euro niet een betere tas kopen dan dat?

Mike McCready
3 juni 2006, 15:08
Waarschijnlijk, maar hier krijg je ook een gitaar bij. Altijd leuk

RUIS
3 juni 2006, 15:37
Feedback? Uit triplex?

MichaelSS
3 juni 2006, 16:37
Dan kan hij die gitaar gebruiken als hout voor de openhaard.

het gaat hem immers om de tas. :)

robert-gitarist
3 juni 2006, 16:46
Ja weet ik veel. Dat ding echoot gewoon enorm.

Aan de muur hangen die shit :D
Shilder hem desnoods beetje bij enzo en ophangen..

Mike McCready
3 juni 2006, 20:44
Ik weet niet of je vaker een gitaar hebt gekocht, maar vooral een akoestische gitaar ben je in het begin wel even mee bezig om die op stemming te krijgen. Argument van niks dus... Heb nu na 20 minuten rekken, stemmen, rekken, stemmen het ding goed op stemming en hij klinkt helemaal niet onaardig (relatief gezien dan he).
De tas is gewoon een tas, niet stevig ofzo, maar beter dan niks. Mijn oude akoestische heeft een keer een val van een betonnen trap gemaakt dus die klankkast lag helemaal open, leuk gitaartje voor erbij dus.

nielsduursma
3 juni 2006, 20:59
ik had die folder ook, maar die 35 euro was exclusief tas volgens mij.

Bram+
3 juni 2006, 21:33
Hehehe hallo ding dong! Een gitaar van 35 euro van de hema. Wat verwachten we dan? Een Taylor?

Wabbie
3 juni 2006, 22:49
ik heb ooit eens voor 18 euro een akoustische gitaar bij de Axion gekocht. Om mee te nemen op vakantie. Is idd geen taylor, maar doet het prima als kampvuur gitaar. Hij heeft zelfs de vakantie overleeft en hangt nu al zeker een jaar op de gang in een studentenflat. Ondertussen blijft ie ook redelijk op stemming.

ccc
3 juni 2006, 23:54
ik heb ooit eens voor 18 euro een akoustische gitaar bij de Axion gekocht. Om mee te nemen op vakantie. Is idd geen taylor, maar doet het prima als kampvuur gitaar. Hij heeft zelfs de vakantie overleeft en hangt nu al zeker een jaar op de gang in een studentenflat. Ondertussen blijft ie ook redelijk op stemming.

En dat voor de prijs van twee stemmechanieken !!!

Wabbie
4 juni 2006, 00:01
En dat voor de prijs van twee stemmechanieken !!!

nou idd, ik geloof dat de hele studentenflat hier er eentje heeft. Mijn buurvrouw heeft er zelfs 3, waar er ook alweer eentje is gesneuveld geloof ik.

}{Metalmaster}{
4 juni 2006, 11:08
mmmm.. valt me nog mee van de Axion:p