PDA

View Full Version : [GEZ]Bassist en Zanger omg. Hengelo (OV)



chennie
3 juni 2006, 13:34
We zoeken een zanger en bassist voor een pas begonnen bandje.

Wij zijn een drummer en een gitarist en spelen vooral met de intentie om wat lol te hebben. Alsmede omdat ik in oktober het land wordt uitgestuurd, zijn er nog geen serieuze toekomst plannen.

Er worden eigen nummers gespeeld, maar er is nog geen directe stijl of richting; we spelen een mengeling van wat we zelf mooi vinden, dit ligt voornamelijk in het straatje hardcore en metal. Denk aan; ShaiHulud en Strongarm via Shallow Water Grave en the Risk Taken naar Terror met een vleug Unearth en Parkway Drive naar Bane, Comeback kid, Casey Jones, with Honor en Another Breath. Vervolgens een likje Turning Point met wat GoodRiddance en NoFX of iets dergelijks etc etc. Het kan dus nog alle kanten op.

We spelen op de vrijdag ochtend, in metropool, Hengelo. Eigen instrumenten is gewenst, niet noodzakelijk. We hebben niet echt een hoog niveau, maar enige ervaring is gewenst. In een zanger zoeken we een brute schreeuw stem, ben je van ik jank het achterste van mijn oogballen eruit ala Atreyu, laat dan maar. In een bassist zoeken we iemand die zijn noten kan vinden. De leeftijd van ons hangt rond de 23/24.

Lijkt het je wat > PM of mail me.

jorrit
6 juni 2006, 14:58
chen kom gewoon in mijn band spelen, k zoek hard een gitarist!!

chennie
8 juni 2006, 17:31
Nee jorrit kom jij maar in mijn band spelen !