PDA

View Full Version : Losse trems te koop?



Jax
3 juni 2006, 13:29
Hee,

Even een vlug vraagje, ik ga zo de stad in (Amsterdam) en vroeg me af welke winkels losse floyd-achtige trems verkopen. Ik heb al op de sites gekegen van oa Dirk Witte en Dijkman, en heb daar niks kunnen vinden wat erop zou duiden dat ze losse onderdelen verkopen. Weer iemand misschien een winkel in Amsterdam die losse trems verkoopt?

Maiden Michiel
3 juni 2006, 13:37
Je wilt je Charvel trem vervangen?

bert k
3 juni 2006, 13:40
Kijk eens bij Vox Humana (http://www.voxhumana.nl), in Vlaardingen, die heeft alles.

Reigor
3 juni 2006, 13:43
Ik geloof dat Dirk Witte wel wat losse onderdelen verkoopt. Maar ik heb geen idee of ze ook floyd-tremelo's hebben..

Jax
3 juni 2006, 13:46
@Maiden Michiel - Ik wil de trem van mijn model 6 idd vervangen, ben er niet echt tevreden mee. Daarnaast heb ik ook een model 2 gekocht voor 60 euro, waar een trem in het geheel mist, dus daar moet ik er ook een voor kopen :)

@Bert - Bedankt voor de tip, het zou wel handiger zijn als er een winkel in Amsterdam zou zijn waar ik nu even heen zou kunnen, maar zo niet, dan ga ik zeker bij vox humana een kijkje nemen.

@ Riegor - Ik weet dat ze wel elementen los verkopen, maar trems weet ik dus ook niet, vandaar mijn vraag :)

Reigor
3 juni 2006, 13:51
@ Reigor - Ik weet dat ze wel elementen los verkopen, maar trems weet ik dus ook niet, vandaar mijn vraag :)
Misschien ff bellen dan?

Jax
3 juni 2006, 14:40
Misschien ff bellen dan?

Net even gebeld, maar de medewerker wist niet te vertellen of ze losse trems verkochten.... Naja, ik ga wel even langs, ik laat wel even weten of het iets is geworden.

bert k
3 juni 2006, 17:42
Vox doet ook postorders. Maar als je per post iets wilt kan je misschien ook in Duitsland kijken.

Archenemy
3 juni 2006, 18:43
Dirk witte kan wel floyds bestellen maar veel duurder(230/240) dan bij tonefactory.nl of voxhumana.nl(rond de 200) tis eigenlijk best een slechte winkel:p

Of je moet een liscenced van tonefactory nemen die is nu in de aanbieding voor 25 euro :)

gr Tim

Jax
5 juni 2006, 18:37
Ok, ik ben even bij Dirk Witte geweest, daar hadden ze wel wat trems, maar geen goede voor op de charvel. Dus ik nog langs bij de plug, en die konden wel wat bestellen, maar dat waren niet erg goede trems. Ik heb daar dus eentje van besteld voor op de model 2, omdat ik daar toch niet al teveel geld in wil steken. Voor de model 6 ga ik dus nog even wat verder zoeken, misschien dus Vox Humana.