PDA

View Full Version : zonder te proberen koch studiotone besteld



rupke
3 juni 2006, 08:02
Hellooooooooooooo,

Voor het eers vna mijn leven heb ik een versterker besteld zonder hem uitgeprobeerd te hebben. het wordt de KOCH studiotone top. ik heb al wel eerder gespeeld over de twintone en multione en ik vond die sounds helemaal te gek. Vervolgens lees ik alleen maar positieve dingen over de koch studiotone, dus ik dacht wat the hek ik zoek nog iets voor kleine gigs en voor thuis, ik ga hem aanschaffen. Ik heb een goede deal kunnen maken met het inruilen van de gitaar die ik in dezelfde muziekwinkel had gekocht maar niet mijn ding bleek te zijn. Ik heb hem afgelopen donderdag besteld. Ik ben benieuwd wanneer die binnen is.

Gas er oppppppppppppppppppppppppp

Greetz Rupke

Nocki
3 juni 2006, 08:07
Leuk voor je! Gefeliciteerd!

Nocki

mark verhoef
3 juni 2006, 08:52
klinkt te gek de studio tone. maar zoals de naam al zegt aleen voor studio en/of slaapkamer gebruik maar voorderest Top ding !!!

Dude
3 juni 2006, 09:35
Hij gaat je niet teleurstellen !! geloof me, ik had hem ook gekocht zonder hem ooit zelf gehoord te hebben. Het is echt een geweldig ding.

Ga de mijne nu alleen in amersfoort inruilen op een multitone haha, post vanmiddag wel pics

iam
3 juni 2006, 13:09
klinkt te gek de studio tone. maar zoals de naam al zegt aleen voor studio en/of slaapkamer gebruik maar voorderest Top ding !!!

bullshit, zeker ook te gebruiken voor gigs!! 20watt buizen is hard!!

rupke
3 juni 2006, 18:33
yeahhhhhhhhhh dag aat rockennnnnnn. ik wil hem ook op het podium gebruiken en da tmoet lukken ik heb in het verleden ook een mesaboogie studio+ gehad die ging ook retehard met zijn 20 watt. Dus dat zal de Koch ook gaan done. Ik ben helemaal weg van de sound van Koch. ik speel op dit moment over de KV50 dat rock echt enorm.

nog even ongeduldig wachten want ik weet niet hoe lang het duurt voordat Koch de studiotone bij mijn winkelier heef tliggen.

Laturssssssssssssssssssssssss

Rupke

jacky
3 juni 2006, 18:49
Ik vind het stoer zo maar een amp bestellen

Hoop dat het brengt wat je verwacht

We gaan het nog horen denk ik


Succes

Chiel
3 juni 2006, 19:15
klinkt te gek de studio tone. maar zoals de naam al zegt aleen voor studio en/of slaapkamer gebruik maar voorderest Top ding !!!

Lul niet! Speel normaal met twee BagEnds over een VHT 2/50/2 eindtrap en die Studiotone knalt net zo hard! Sterker nog, voor thuis heb je d'r weinig aan. Wil je er een vette sound hebben gaat hij binnenshuis echt veeeeel te luid!

Doe er tegenwoordig alle kleine gigs mee en het volume staat amper op 1/3.

Dude
7 juni 2006, 11:53
hebbie hem al binnen dan ???

rupke
17 juni 2006, 21:56
Soooooooooooooooo

die studiotone is vettttttttttttttttttttt. zwel clean aos overstuurd. wat een heerijke crunch op d eod en mooie rock overdrive op de od+ en schakelbaar ook. In fiete een drie kanaals versterker. ik heb hem over mijn framus cabinet gegooid en in de repetitie over 4 x 12" greenbacks manno man dat zo'n klein topje zoveel body kan voortbrengen ik ben echt super aangenaam verrastr. daarna thuis geprobeerd maar hij fgaat echt te hard om lekker de warme buizensound te krijgen.

laturssssssssss

Ritch
17 juni 2006, 22:02
Gefeliciteerd! Koch ruled!

P.S: Zeg, de 'o', 't', 's' en de 'h' van je toetsenbord blijven nogal eens haken.

bluegate
18 juni 2006, 03:25
Gefeliciteerd, heb 'm laatst ook getest, maar voor een ander geluid gekozen.
Vond 'm niet slecht, lekker licht en compact met handige opties.
Maar geluid was niet wat ik zocht.

Ritch
18 juni 2006, 18:05
Gefeliciteerd, heb 'm laatst ook getest, maar voor een ander geluid gekozen.
Vond 'm niet slecht, lekker licht en compact met handige opties.
Maar geluid was niet wat ik zocht.

En hij is goedkoper dan je huidige set-up ;)