PDA

View Full Version : Ben van plan: BC Rich Signature Kerry King Wartribe te kopen, is dat een goed keus?



MrArty18
2 juni 2006, 20:45
Ben van plan BC Rich Signature Kerry King Wartribe te kopen, is dat een goed keus?

DE LOOKS heeft ie zowiezow. (Zie google)

Echt wel. Een van de mooiste gitaren die ik heb gezien, maar heeft iemand ervaring ermee? Of enige suggesties?
Voor bijna 400 euries ga ik em binnenkort kopen. Kan em niet uit mijn hoofd krijgen... mmmmmmmmmmmmmmmmmm

Alvast bedankt voor reactie :gitarist:

stefke_m
2 juni 2006, 21:08
dan toch liever de gewone Warlock...

Bram+
2 juni 2006, 21:10
Er bestaat niet zoiets als een 'gewone' Warlock toch? BC Rich hanteert een aantal series Bronze, Platinum, NJ o.i.d. etc. waarin een beetje de regel geldt 'hoe duurder hoe beter'. Ik meende dat die KK-signatures een beetje versierde bronze-series zijn, dus niet echt de beste in hun soort, om het zo te zeggen. Ik zou doorsparen voor een hogere serie en het ontbreken van een 'vette' graphic op je gitaar voor lief nemen.

Ganjaman
2 juni 2006, 21:43
die goedkope KK's zijn gewoon gitaartjes uit een starterspack van bc rich, als je echt dezelfde (als in kwaliteit) gitaar als KK wilt hebben mag je nog wel een 0 aan het bedrag toevoegen ;)

Gitaro
2 juni 2006, 22:03
Doe wat je niet laten kunt, maar speel er eerst zelf op voordat je beslist. Het is waar dat er betere gitaren zijn in de prijsklasse, hou dat in ieder geval in je achterhoofd.

robert-gitarist
2 juni 2006, 22:05
die goedkope KK's zijn gewoon gitaartjes uit een starterspack van bc rich, als je echt dezelfde (als in kwaliteit) gitaar als KK wilt hebben mag je nog wel een 0 aan het bedrag toevoegen ;)

Klopt inderdaad!
En om nou te zeggen dat dat goed spul is :stop:
Opzich hou ik wel van V vormige planken maar vind die tribal oerlelijk..dij de goedkope BC KK zie je duidelijk dat het gewoon een sticker is met beetje lak er over heen..gewoon niet mooi strak ofzo..nou vind ik ook dat je dat soort dingen beter ken laten brushen ofzo :D maar goed..smaken verschillen.

Mauser
2 juni 2006, 23:13
M'n (ex)vriendin heeft zo een Wartribe en heb er meerdere malen op gepeeld. Op zich een hardstikke leuke gitaar, maar heeft heeft zoals veel gitaren in die prijsklassen dat de output na een tijdje los gaat zitten en zo. In ieder geval, als je 'm mooi vindt, en je wilt metal gaan spelen, raad ik 'm zeker niet af, maar toch zou ik ook kijken naar bijvoorbeeld Jackson en Ibanez :)

BartL
2 juni 2006, 23:59
...voor 50 euro meer heb je een Charvel Model 6 met een vette set pickups :)

You' ve got mail :D

Jax
3 juni 2006, 09:19
....En als ik moest kiezen tussen die KK wartribe of een charvel model 6, dan zou de keuze snel gemaakt zijn. (Zie mijn sig :D)

Mauser
3 juni 2006, 10:22
Ik zou dan ook voor een Charvel gaan ja :mrgreen: (mits het die is met de Jackson style headstock is). Maar voor 450 Euro.. 2e hands neem ik aan? :P

Iceman
3 juni 2006, 11:16
MrArtie, verspil je geld niet aan die goedkope troep.
Hieronder enkele Charvels inclusief Kahler tremelo, waar je vriendje King alleen maar op speelt.

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=61970

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=61083

BartL
3 juni 2006, 11:32
Ik zou dan ook voor een Charvel gaan ja :mrgreen: (mits het die is met de Jackson style headstock is). Maar voor 450 Euro.. 2e hands neem ik aan? :P
Charvel Model 6 met Haeussel pickups (a 250 euro) en koffer voor 450 euro alles bij elkaar...tja ;)

Izegrim
3 juni 2006, 11:33
mee eens, da's goed spul ;)

BartL
3 juni 2006, 11:39
Charvel Model 6 met Haeussel pickups (a 250 euro) en koffer voor 450 euro alles bij elkaar...tja ;)
Is ook met EMG te krijgen voor 100 extra :D