PDA

View Full Version : 6505 bestellen bij GuitarBargains?



Catastrophy
2 juni 2006, 12:19
Hallo :)

Na een poosje te hebben rondgekeken bij verschillende webstores (voor een peavey 6505) kwam ik terecht bij www.guitarbargains.com. Ik schrok een beetje van het prijsverschil met de andere winkels. Bij iedere winkel is de 6505 (in Duitsland) 1069 euro (ongeveer) en bij Guitarbargains is de versterker 870 euro (inclusief BTW). Nou vroeg ik me af of mensen ervaring hebben met de aanschaf van dergelijke producten bij Guitarbargains. Ik heb meerdere (oudere)topics gelezen, maar misschien dat mensen me kunnen adviseren met de beslissing :)
Ik vind het prijsverschil nog groot namelijk!

Met vriendelijk groet,

Jeroen

sandman4justice
2 juni 2006, 12:26
Guitarbargains=piens
piens= charlatan

ewout
2 juni 2006, 14:00
Ik vind die hele keten een beetje wazig. Ze hebben winkels en verschillende online shops en in de winkels is hetzelfde product iets van 10% duurder. Dat geven ze ook gewoon toe en ze zeggen dat dat komt omdat je in hun winkels ook voor advies en de service betaald en in de webshop niet. Dus ik zeg; stel ik ga naar jullie winkel, krijg advies en koop het product via jullie online shop? Toen was het een beetje stil en toen zeiden ze dat dat niet de bedoeling was. (...) Okee dan. Ben ik nou zo nederlands?

Ik was op een gegeven moment aan het kijken voor een bepaalde stage piano en die bleek bij een van hun webshops, inclusief transport, nog goedkoper te zijn dan bij de feedback. Dat is raar, want Feedback is distrubuteur voor dat merk in Europa. Piens koopt dus dingen bij de feedback, transporteert dat naar belgie en wanneer ik het koop terug naar Rotterdam voor minder dan het bedrag wat ze direct in Rotterdam bij de Feedback vragen. Hmmm?

Ik heb ooit eerder gevraagd naar ervaringen met die online shop en die waren allemaal erg goed toen. Ze leveren keurig hun dingen af en als er wat mis is doen ze niet moeilijk, dus ik zou die versterker gewoon daar bestellen.

Bram+
2 juni 2006, 14:36
Ik heb er een akoestische gitaar bij gekocht een jaartje geleden. Absoluut geen problemen mee gehad. Ik probeer een gitaar ook graag eerst even, maar ik ben maar een arme student, en de prijzen liegen er niet om. Die liggen bijna tegen prijzen die mensen in NL tweedehands ervoor durven te vragen. Daarbij, met een beetje afstelwerk..
Met versterkers zou ik al helemaal geen problemen hebben om die te bestellen, als je in ieder geval weet wat je wil hebben.

Catastrophy
2 juni 2006, 15:37
Bedankt voor de reacties, ik heb het zelfde probleem (een arme student zijn :satisfie: ) Maar dat is echt een mooie prijs dan zeg, scheelt me zo 150 euro voor een nieuwe 6505! Niet alles is daar goedkoper trouwens, een emu1212 geluidskaart is daar weer 20 euro duurder (staat ook op mijn verlanglijstje).
Heb ze gemaild, ze zeiden dat de 6505 erg populair is op het moment en dat de levering wel 2 tot 4 weken kon duren. Ik denk dat ik dit maar wel moet doen ja :satisfie:

Stitch
3 juni 2006, 09:20
volgens mij is die peavey op het moment de hit van gitaarnet zoals dat vorig jaar ofzo bij de powerball het geval was :)

BartT5R
6 juni 2006, 21:19
Ik heb al meerdere ervaringen met Piens gehad, en de leveringen zijn altijd correct, op die manier is het natuurlijk wel dozenschuiverij, maar da's geen punt.
Wat je kan doen is de prijs vragen op papier of via mail en dan daarmee aankomen bij je eigen dealer, dat werkt ook wel eens.

Verder is Piens gewoon prefect betrouwbaar hoor.

lupoloco
6 juni 2006, 22:10
link (http://www.piens.com/prices/index.lasso?id=5&a=036122&-session=piens:5153BB7E0ecbe35DEDQlY2E47880)

hum, ik zie 885,29 EUR ex. BTW staan

P****Fred
7 juni 2006, 10:06
Ik denk dat je op verschillende sites uitkomt, afhankelijk of je uit België of uit Nederland surft..

Scali
7 juni 2006, 10:13
volgens mij is die peavey op het moment de hit van gitaarnet zoals dat vorig jaar ofzo bij de powerball het geval was :)

Volgens mij komt de 6101 nu ook met stip binnen :)

Wormaap
7 juni 2006, 11:32
En volgend jaar gaan we allemaal van ons vakantiegeld aan de Diezel :P

Catastrophy
8 juni 2006, 11:25
link (http://www.piens.com/prices/index.lasso?id=5&a=036122&-session=piens:5153BB7E0ecbe35DEDQlY2E47880)

hum, ik zie 885,29 EUR ex. BTW staan

Bij guitar bargains is ie 870 inclusief BTW :
http://shop.guitarbargains.com/store.lasso?c=NL&newlang=nl&-session=shop:C349C14B0ed861B6BBmqp439B676

"Je hebt 1 Peavey 6505 toegevoegd aan jouw winkelkarretje !"

Prijs : EURO 719,3
BTW : 21% = EURO 151,05
Totaal : EURO 870,35

Alain
10 juni 2006, 15:28
ik krijg dit :


Fout !


Cookie niet gevonden !
Je moet ervoor zorgen dat jouw cookies actief zijn, of je kwam via een foute link op onze site terecht.

Ga naar MusicPassion.com

en als ik die dan zoek :

Product Merk : Peavey
Product Type : 6505

Priis excl. BTW : 885,29 Euro
BTW : 185,91 Euro

Prijs incl. BTW : 1070 Euro
Verzending : 23 Euro

Totaal : 1093 Euro

AART
10 juni 2006, 17:19
als belg zie je andere prijzen en shops dan hollanders.

ze zijn een beetje verneukeratief bij piens.

als je als belg iets wil hebben moet je dus hollandse vrienden hebben.

crapton
11 juni 2006, 17:21
Hab al verschillende gitaren en een PODXTLive bij Guitarbargains gekocht. Iha geen problemen en een HEEL scherpe prijs. In Belgie hanteren ze 'lokale' prijzen. Als je met Guitarbargains belt zeggen ze dat ze niet bij Piens horen, maar ik heb bij uitzondering een van die gitaren wel in Deinze opgehaald. Overigens een mooie zaak.

Slecht vind ik dat men geen enkele indicatie geeft over voorraad. Heb al aantal malen meegemaakt dat de levertijd 1-4 weken bedroeg. Dus geen haast maken!! Gitaren waren onberispelijk, fabrieksnieuw, heeft niemand in de winkel op zitten kloten. PODXTL was niet geheel perfect, echter een regeling getroffen.

Dus scherpe prijs en iha weinig problemen, wel af en toe langere levertijd.

P****Fred
11 juni 2006, 17:56
misschien haat de bewuste uitbater Belgen?? :D