PDA

View Full Version : Heeft advies nodig! (linkshandig)



Vectom
1 juni 2006, 16:48
Hey,

Ik ben totaal nieuw in de gitaren business en dit is ook de aller eerste topic die ik start over gitaren ^^. Ik ben dus een beginner. Ik ben zelf LINKSHANDIG en opzoek naar een gitaar. Nu heb ik geen zin om meteen 200 euro uit te geven, omdat ik nog niet zo zeker ben of gitaarspelen wel voor mij is weg gelegd. Ik wil het dus even allemaal aanvoelen door een goedkope te kopen. Nu zag ik dit op internet staan : http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp/artnr/100017790/sid/!18121995/quelle/listen

Is dat wat voor een beginner? Als het niks is, wat raden jullie dan aan (hoeft geen set te zijn!) maar wel voor een zacht prijsje. 2ehands mag ook.

Ook zou ik jullie willen vragen of iemand een goede site weet waar de basic dingen op staan voor beginners. Dus waar je op moet letten met een gitaar, over versterkers, merken, snoeren, snaren, verschillende geluiden ect.

Ik hoop dat iemand wat informatie kan geven en een mooie LINKSHANDIGE gitaar(set) weet.

Alvast bedankt,

Mvg Tom

woutB
1 juni 2006, 20:36
Welkom Tom

Als jij 200 euro al te veel vind dan denk ik niet dat je iets goeds kan vinden, zeker nieuw niet. Maar voor die 89 euro kan je je natuurlijk geen buil vallen. Verwacht er alleen niet te veel van. Goedkope startersets kosten meestal tegen de 200 euro en daar wordt ook al niet echt positief op gereageerd. Beter leen je een gitaar van iemand om te proberen ,even de snaren andesom( kan eigenlijk niet zomaar, maar vooruit) en je heb toch even het gevoel. Je kan het ook rechtshandig proberen aangezien je nog zo groen als gras bent.

Vectom
1 juni 2006, 20:43
Hey,