PDA

View Full Version : Slowhand



Globetrotter
1 juni 2006, 02:17
Hoi allemaal!

Ik heb Clapton vanavond in 't Sportpaleis in Antwerpen gezien. Vond het eerlijk gezegd wat tegenvallen. Set werd iets te afgeborsteld naar mijn zin afgedramd, en de echte hits bleven beperkt tot "Wonderfull 2nite, Layla, Cocaïne en Crossroads". Had der misschien ook wat meer van verwacht. De gitaar'kunstjes' opzich waren wel heel knap. Zijn equippe bestaat uit uiterst goede muzikanten, maar hierdoor werd het voor mij al gauw wat té. Wel fijn om zien was dat 1 van de andere gitaristen, sla me dood, ik zou niet weten hoe ie heet, op een strat speelde waarvan de snaren omgekeerd stonden, dus i.p.v. EADGBE --> EBGDAE van boven naar onder, en toch kon die kerel soleren en riffjes spelen om u tegen te zeggen. De andere gitarist was een lang harig mensje, met een Gibbie SG en doorgaans met bottle neck, maar zowel mijn maten als ik zijn der nog niet echt uit of het nu een lelijke man was of nog een lelijkere vrouw... Anyway, ik hoop voor diegenen die hem 1 juni nog gaan zien dat het concert daar beter meevalt, of dat Slowhand jullie verwachtingen wel wat inlost want dat was bij mij niet echt het geval... Ik miste het ruige en slordige wat een bluesy band toch wel moet overbrengen voor mij en natuurlijk Tears in Heaven... jammer dat dit niet werd gespeeld.
Groenten,

Bart