PDA

View Full Version : LIVING COLOUR in Paradiso !!!!!!!



the sure thing
31 mei 2006, 23:34
WIe een van de beste bands ooit wil zien met in ieder geval een meestergistarist: LC komt in augustus naar Paradiso. IK GA!!!!!!!!!!!!

hoofd
1 juni 2006, 08:52
Verplaatst naar Gigs/Concerten.

rocker_71
1 juni 2006, 09:31
Ze komen ook in de Boerderij (Zoetermeer) op 13 augustus!
Inderdaad met Vernon Reid.

Botje
1 juni 2006, 23:08
WIe een van de beste bands ooit wil zien met in ieder geval een meestergistarist: LC komt in augustus naar Paradiso. IK GA!!!!!!!!!!!!

Inderdaad, een van de beste live bands ooit, vorige Paradiso show was formidabel, a must see. Line up met Doug Wimbish, Vernon Reid, Will Calhoun and Corey Glover

the sure thing
3 juni 2006, 19:46
Ik heb de kaartjes!!! Vernon Reid is mijn grote voorbeeld (Samen met Leendert Haaksma)

new deep
15 juni 2006, 19:35
te gek joh, dat er nog kaarten waren...ik heb ze net besteld. Een van mijn favoriete bands :-)))))))))

new deep
21 juni 2006, 19:37
kaarten zijn binnen!!
alvast als voorpret; het vorige concert van living colour staat als stream op www.fabchannel.com

the sure thing
27 juni 2006, 20:37
YEP! Ik heb 'm al gezien. Weet iemand hoe je dit concert kan rippen :-) GEWELDIG!!! Alleen: zaterdadgavond publiek in Paradiso is nooit zo leuk, dus ik hoop niet dat dit de sfeer verknoeit.

new deep
13 augustus 2006, 15:21
Was een cool concert alleen jammer dat de zanger Glover werd vervangen door de zanger van King's X, Doug Pinnick.
Op zich een beste zanger alleen mist hij in vergelijking met van Glover (moest overigens oefenen voor zijn rol in de musical 'jesus christ superstar') charisma, bereik, techniek en soul naar mijn smaak.

Frusciante
14 augustus 2006, 10:18
doug was the king van de avond, maar met die zanger had ik het toch wel snel gehad,,,, ik heb ze 3 haar geleden ook in het podium gezien, toen natuurlijk wel met corey en dat was echt veeeeeel beter. echt jammer want ondanks de ongelofelijke skills van de drie leek het wel of er een straat artiest stond te zingen maar goed... anders hadden we helemaal geen optreden gehad.... btw waarom vernon wederom weer zo zacht stond is mij een raadsel, net zoals tie uit zijn mesa's zo'n bagger distortion krijgt... is me ook een raadsel ;)

rocker_71
14 augustus 2006, 12:31
Mesa's? Gisrteren in de Boerderij speelde Vernon over Peavey's, met de JSX (Satriani) tops. Dat vond ik wel prima klinken eigenlijk. Alleen vond ik het overall volume wel een beetje hard staan. De zanger vond ik idd ook iets minder.

the sure thing
15 augustus 2006, 20:59
De zanger kunnen ze naar huis sturen! Ik kende de tekst beter dan hem. Vernon Reid was in een zeer goede bui, wat een dik GEIL geluid zeg!! KICKE!!!! Vernon Reid is toch wel een van de beste gistaristen van deze aardkloot.