PDA

View Full Version : Henk



Henk9
31 mei 2006, 19:39
Hallo allemaal, ik ben Henk. 14 jaar en ik ben 3 maanden geleden begonnen met gitaarspelen. Ik heb een Epiphone goth and een cube 30. Ik ben nog behoorlijk slecht en ik begrijp helemaal NIETS van theory. Dat was het dan :D

Primitive
31 mei 2006, 19:54
hoi henk.........

almarvk
31 mei 2006, 19:57
HenkHenk, links of rechts?

HenkHenk!

Henk9
31 mei 2006, 20:00
HenkHenk, links of rechts?

HenkHenk!

rechts =) ....................

nielsduursma
31 mei 2006, 20:20
henk kan die?!?!?!

ze zoeken de polis!

bij orah.......

Bassbitch
31 mei 2006, 20:24
Genoeg gegeit over zijn naam nu jongens, welkom Henk!

iwamoto
1 juni 2006, 01:11
henk, theorie moet je leren, gewoon net als mij, ik zit nu toch ook nog met mn gitaar op schoot, gewoon bikkelen, en ervoor gaan!

Henk9
1 juni 2006, 21:22
Oke ik ga er ook voor, het is alleen dat ik het ontzettend moeilijk vind =)
nou bedankt voor de reply's he ;)

Gitaro
1 juni 2006, 21:32
Heuu, goede shit om mee te beginnen.

Henk9
1 juni 2006, 23:13
Was dat sarcastisch of niet?

Gitaro
2 juni 2006, 01:12
Nee. Ik zat nog te denken of ik een smiley zou toevoegen, maar dat vond ik zo ontoepasselijk :D. Maargoed, wat je hebt is dus best wel de bom, vergeleken met de meeste beginnersgear.

iwamoto
2 juni 2006, 03:18
henk red zich wel, zolang ie maar een paar dingen onthoud, bij tabs is de onderste regel de laagste snaar, en een 0 betekent een open snaar (raar maar waar heeft niemand me dit ooit uit moeten leggen, ik pakte een tab, keek ernaar, kijk naar de hals, naar de tab, hals, tab, en spelen maar :D)
ohja, en uitsloven mag, maar niet arrogant doen! :D

Henk9
2 juni 2006, 22:57
Nee. Ik zat nog te denken of ik een smiley zou toevoegen, maar dat vond ik zo ontoepasselijk :D. Maargoed, wat je hebt is dus best wel de bom, vergeleken met de meeste beginnersgear.

Tja, een vriend vertelde me dat als ik niet zo n goede spullen zou kopen dat ik er dan snel zat van zou krijgen en na een half jaar al een nieuwe gitaar zou willen dus daarom deed ik meteen een stapje hogerop ;)

edit: zodat ik niet het geld zegmaar voor die eerste gitaar "verspild" zou hebben snapje =)

Henk9
2 juni 2006, 23:07
henk red zich wel, zolang ie maar een paar dingen onthoud, bij tabs is de onderste regel de laagste snaar, en een 0 betekent een open snaar (raar maar waar heeft niemand me dit ooit uit moeten leggen, ik pakte een tab, keek ernaar, kijk naar de hals, naar de tab, hals, tab, en spelen maar :D)
ohja, en uitsloven mag, maar niet arrogant doen! :D

haha tabs ken ik wel, het lastige vind ik die scales? enzo ik ken alleen de engelse termen denk ik want ik bekeek veel engelse forums- en arppegios enzo snap ik niet.

ik bedoel, dan hoor ik mensen praten over dat je, met die scales dus, solo's kunt bouwen enzo :P