PDA

View Full Version : Mijn eerste zelfgebouwde basgitaar



T-bone
31 mei 2006, 11:52
Beste mensen,

Ik speel al een aantal maanden bas en het gaan steeds beter
Ik zit ook al in een band en eerste optreden komt al dichterbij.
Zou iemand mij kunnen helpen bij het bouwen van me eigenbasgitaar.
Ik had al een ideetje in me hoofd maar ik zoek eigenlijk tekeningen.
en hoe maak je precies een hals? dat soort dingen duzz
Voor de maten kan ik afkijken bij me stagg basgitaar.

P.S. van bouw termen weet ik wijnig.

Gr. T-bone

Nickname
31 mei 2006, 12:06
Hee T-Bone,

Deze topic kan je beter plaatsen in het forum zelfbouw, daar word je waarschijnlijk beter en sneller geholpen :)

Bassbitch
31 mei 2006, 13:26
Topic verplaatst naar zelfbouw, succes ermee!

Mattia
31 mei 2006, 13:54
Welkom, welkom!

Stap 1) Boek kopen. Melvyn Hiscock's 'Make Your Own Electric Guitar'. Als dat verwerkt is, zo'n beetje, hier rond snuffelen (verschillende zelfbouw projecten zijn mooi stap voor stap uitgewerkt, gitaar of bas is eigenlijk niet echt verschillend), en ook zeker kijken bij ProjectGuitar.com (main site tutorials en vooral ook de forum), en MIMF.com (registreren, kun je bij de Library komen).

T-bone
31 mei 2006, 20:27
Hee T-Bone,

Deze topic kan je beter plaatsen in het forum zelfbouw, daar word je waarschijnlijk beter en sneller geholpen :)

oke ja ik ben hier NET:P

T-bone
31 mei 2006, 20:34
Welkom, welkom!

Stap 1) Boek kopen. Melvyn Hiscock's 'Make Your Own Electric Guitar'. Als dat verwerkt is, zo'n beetje, hier rond snuffelen (verschillende zelfbouw projecten zijn mooi stap voor stap uitgewerkt, gitaar of bas is eigenlijk niet echt verschillend), en ook zeker kijken bij ProjectGuitar.com (main site tutorials en vooral ook de forum), en MIMF.com (registreren, kun je bij de Library komen).
COWL oke dan gaat ik dat boek zoeken:P

DarknessAwaits
31 mei 2006, 22:28
Zijn er mensen met nog meer tips?

Ja, leer Engels.

;)