PDA

View Full Version : Freelicks.net ....?



RedBuell
30 mei 2006, 22:55
Zit de laatste tijd een beetje te snuffellen op www.freelicks.net die gozer laat veel solo's zien, hoe ze in elkaar zitten, geeft tips etc etc.

Nu heb ik ooit eens een beetje les gehad maar dat is al heel lang geleden en was niet veel meer dan wat pent. toonladders wat bluesschema's en wat power chords. Enkele liedjes en dat was het. Heb nu lang niet meer gespeeld en wil graag de draad weer oppakken en wat leren. Nu moet je om meer en waarschijnlijk uitgebreidere versie's te zien en leren aanmelden en zon $ 10,- per 2 maanden betalen.

Heeft iemand ervaring met deze site het lijkt me een leerzame site.

Kamicolo
30 mei 2006, 23:49
jeps geweldige site, heb al heel wat ervan geleerd en nog steeds bezig sommige dingen zou ik zelf nooit beginnen te spelen maar als je hem zo te keer ziet gaan heb ik al snel zin om te gaan leren. Ik probeer van zoveel mogelijk video's te leren dus niet alleen maar bij 1 site maar ook heel veel downloaden;)

Maxxas
31 mei 2006, 17:01
Hey, ik heb die site bekeken maar ben er eerlijk gezegd niet van onder de indruk. Ik zou al helemaal geen geld willen betalen om via deze site uitgebeide lessen te volgen. Er zijn zat andere sites waar je van alles kunt leren, praktisch en theoretisch, en dat zonder hoeven te betalen!

Dridon
1 juni 2006, 01:09
Zit er een beetje door heen te kijken. Leuke site, maar idd, om er nu lid van te worden :S