PDA

View Full Version : Gitaarspelend-headbangend meisje



Pagina's : [1] 2

Sonnilion
30 mei 2006, 20:48
Hey!, ik ben dus nieuw. Ik ben 15 jaar. Speel ongeveer 3 jaar gitaar.
Mijn favoriete muziek is melodische black/death metal.
Favoriete bands op t moment: Borknagar, Dimmu Borgir, Ragnarok, 1349 enz.
Ik heb al in een aantal bands gespeeld. Wel vaak opgetreden. Ik zit nu in 2 bands, maar binnenkort niet meer.
De gitaren die ik heb:
Ibanez RG 7321 (7 snaren)

http://www.leadguitars.fr/images/S-BC-Rich-Bronze-Warlock-Tribe.jpg
BC Rich Bronze Series Warlock

Condor (hele oude gitaar:P)
Akoustische Ibanez
Een verrotte spaanse gitaar met vreselijk geluid. :hippie:


Naja voor de rest weet ik niet veel te vertellen.

Doei!

Primitive
30 mei 2006, 21:00
hoi.














voordat iemand anders het zegt.




FOTOOOOO

Sonnilion
30 mei 2006, 21:11
*foto verwijderd*

Bassbitch
30 mei 2006, 21:44
En je bent een meisje? Berg je dan maar vast :D

Sonnilion
30 mei 2006, 21:53
Mezelf bergen? Zoals verbergen bedoel je? :P

Lenweë Míriel
30 mei 2006, 22:46
nog meer vrouwen volk, het wordt hier steeds gezelliger.

je kunt natuurlikjk wel begrijpen dat wij van gitaarnet niet genoegen nemen met zulke foto's wij willen foto's zien waar op je ook nog iets ziet behalve een bos haar.
dus leuke foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sonnilion
31 mei 2006, 07:15
Je ziet mn gitaar, daar gaat het toch om?
:hippie:

Nova
31 mei 2006, 07:49
namens al het mannelijke volk: nee ;)

almarvk
31 mei 2006, 09:10
Die gitaar interesseert ons helemaal nix! ;)

Reel Big Fish
31 mei 2006, 09:29
Die gitaar interesseert ons helemaal nix! ;)

Nee, wij willen tetten!!

hoofd
31 mei 2006, 09:31
Kom kom jongens, schrik 'r niet meteen af, ze is tenminste wel true blackmetal!! :rockon:

Kim Wilson
31 mei 2006, 09:34
Ja, maar we willen wel een foto van het gezichtje. :)


Welkom op het leukste forum van Nederland! :cheerup:

Grtz Hans

hoofd
31 mei 2006, 09:38
Bij de gemiddelde blackmetalmuzikant zie je bij een foto van 't gezicht 't gezicht nog steeds niet :D

http://www.basverbeek.nl/heavymetal/df_indexpic.jpg

:rockon:

gijsvandenberg
31 mei 2006, 09:53
welkom Sonnilion.



zo moeilijk is dat toch niet jongens....

Primitive
31 mei 2006, 10:52
jawel.... 10 kut tekens

The Chief
31 mei 2006, 10:55
Bij de gemiddelde blackmetalmuzikant zie je bij een foto van 't gezicht 't gezicht nog steeds niet :D

http://www.basverbeek.nl/heavymetal/df_indexpic.jpg

:rockon:
neen, maar hun bierbuik vaak wel...

iwamoto
31 mei 2006, 11:52
nou ik heb altijd geleerd, als je iets wil, dan moet je het gewoon vriendelijk vragen, dus euhm,
lieve Sonnilion, ik en de andere mannen zouden heel graag een foto van je mooie gezichtje willen zien, niet dat we je 7stringer niet mooi vinden, maar je weet wat ze zeggen, mooie gitaar = mooie meid, kijk maar naar fummi SG en zn ibanez vriendin, dus euhm, we zouden echt heel blij zijn als je iets voor ons zou willen neerzetten, alvast bedankt.


kijk, was dat nou zo moeilijk?

Kim Wilson
31 mei 2006, 11:58
nou ik heb altijd geleerd, als je iets wil, dan moet je het gewoon vriendelijk vragen, dus euhm,
lieve Sonnilion, ik en de andere mannen zouden heel graag een foto van je mooie gezichtje willen zien, niet dat we je 7stringer niet mooi vinden, maar je weet wat ze zeggen, mooie gitaar = mooie meid, kijk maar naar fummi SG en zn ibanez vriendin, dus euhm, we zouden echt heel blij zijn als je iets voor ons zou willen neerzetten, alvast bedankt.


kijk, was dat nou zo moeilijk?
En jij denkt dat dit helpt? :roll:

almarvk
31 mei 2006, 12:10
Iwa heeft toch altijd succes bij de vrouwtjes?? :D

Emocide
31 mei 2006, 17:55
waar woon je ergens dan =O
ben zelf 16 speel ook ongeveer 3 jaar dus als je in de buurt woont kunne we x same spelen fsow ^^

Primitive
31 mei 2006, 18:54
emocide the playa

Emocide
31 mei 2006, 19:43
eehm jah :P zo kan je het ook opvatten :P

nielsduursma
31 mei 2006, 19:54
emocide the playa

emocide de bReEz@H :stop:

Sonnilion
31 mei 2006, 20:43
Wat een reactie's!
Volgende keer krijg je een stukje van mn oor te zien

Sonnilion
31 mei 2006, 21:05
Hey maar ff serieus.
Denk je nou echt dat ik een foto ga posten?
Kap maar met zeuren, want ik doe het toch niet.

Nocki
31 mei 2006, 21:26
Hee Welkom,

Zoals je al hebt gemerkt zijn er hier verschillende leeftijden die allemaal de aandacht opeisen... :-)

veel plezier op dit forum en graag tot ziens...

Nocki

hoofd
31 mei 2006, 21:48
Hey maar ff serieus.
Denk je nou echt dat ik een foto ga posten?
Kap maar met zeuren, want ik doe het toch niet.
Jullie hebben haar gehoord jongens, rustig aan met de hormonen.


Sonnilion, je hebt een PM, die kan je lezen door op "Gebruiker CP" te klikken, als je dat nog niet wist.

Reel Big Fish
31 mei 2006, 22:42
Hey maar ff serieus.
Denk je nou echt dat ik een foto ga posten?
Kap maar met zeuren, want ik doe het toch niet.

... FnaRK zijn legendarische forumquote zou hier wel op zijn plaats geweest zijn

Gitaro
31 mei 2006, 22:51
Hmm, een vrouwpersoon met goede smaak. :D

Nieuwe Keep of Kalessin (Armada) al gehoord? Goede sjjhit.

stefke_m
31 mei 2006, 23:07
Tetteuh!!!!!

Reel Big Fish
31 mei 2006, 23:21
Tetteuh!!!!!

^^ +10 >_>

Sonnilion
1 juni 2006, 15:09
Hmm, een vrouwpersoon met goede smaak. :D

Nieuwe Keep of Kalessin (Armada) al gehoord? Goede sjjhit.

hmm nee ik ken dat nog niet maar ik ga t wel een keer luisteren dan :)

Primitive
1 juni 2006, 16:31
Jullie hebben haar gehoord jongens, rustig aan met de hormonen.


Sonnilion, je hebt een PM, die kan je lezen door op "Gebruiker CP" te klikken, als je dat nog niet wist.


wat zou er toch in het pmetje staan :hippie:

bert k
2 juni 2006, 18:01
Zouden de heren (ik bedoel de opgeschoten pubers) zich een beetje normaal willen gedragen? Dat flauwe gezeur om foto's en tieten kan wel in off topic maar niet hier.

Zoals ik al eerder ergens zei, in real life vraag je ook niet aan een wildvreemde vrouw of ze haar tieten laat zien.

Han S
2 juni 2006, 18:56
Sonnilion, je kunt altijd een foto naar mij emailen, ik ben volkomen ongevaarlijk en dan zal ik die gasten met de gierende hormonen wel vertellen dat je prachtig bent.

Met andere woorden, laat ze maar lullen, je bent hier hartelijk welkom, veel te weinig females hier.

nielsduursma
2 juni 2006, 19:10
wat zou er toch in het pmetje staan :hippie:

waarschijnlijk iets van: "trek je maar niks van die premitive aan"

:hippie:

CG_JOE
3 juni 2006, 10:37
Stelletje kansloze stakkers. Kom dan eens uit die donkere holen, en ga uit :stop:

Rockmo(ther)
3 juni 2006, 12:41
Laat dat meisje toch eens met rust. Er zijn al genoeg gekken op internet die meisjes van die leeftijd lastigvallen.

Welkom hier! Leuk om weer een vrouw op het forum tegen te komen!

Sonnilion
4 juni 2006, 12:21
Heb wel iets geleerd, ik zeg niet meer dat ik een meisje ben.
Het maakt opzich toch niet uit. Voor mij dan.
Want waar heb je die informatie voor nodig als je over gitaren wil praten?
Het blijft toch allemaal alleen online. :hippie:

iwamoto
4 juni 2006, 15:34
Heb wel iets geleerd, ik zeg niet meer dat ik een meisje ben.
Het maakt opzich toch niet uit. Voor mij dan.
Want waar heb je die informatie voor nodig als je over gitaren wil praten?
Het blijft toch allemaal alleen online. :hippie:

en de echte gitaarnet meetings dan? :D

Wormaap
4 juni 2006, 15:57
Heyo, welkom enzo :P
Let maar niet té veel op de hormonenoverload, dat is hier normaal ;)

marter544
4 juni 2006, 16:16
Whaha, wat een stelletje wanhopige apen weer :seriousf: Geweldig!

Sonnilion
5 juni 2006, 16:28
en de echte gitaarnet meetings dan? :D

Hehe daar doe ik niet aan 8-) :p

Lord Abortion
6 juni 2006, 09:37
Sonnilion, je bent 15 en speelt al 3 jaar, dat is dus al sinds je twaalfde! En al ervaring in een aantal bands enzo, lijkt e dat jij enorm vroeg begonnen bent met dat hele gedoe, is wel cool. Voor de rest, je hebt een goede muzieksmaak, normaal zijn de meeste vijftienjarigen die naar metal luisteren poser-goth-CoF-losers, je bent op de goede weg meid!

Mag ik eens vragen op welke versterker je speelt?

Herman
6 juni 2006, 12:49
Hey, welkom..
Inderdaad misschien niet van iedereen even veel aantrekken hierzo ;)
Maare ..wat ik ff kwijt moest, Moeie gitaar :o en dat voor een 15jarige...als ik geluk heb komt mn 2e gitaar (acoustisch) pas als ik 16 ben :P

iwamoto
6 juni 2006, 14:15
Sonnilion, je bent 15 en speelt al 3 jaar, dat is dus al sinds je twaalfde! En al ervaring in een aantal bands enzo, lijkt e dat jij enorm vroeg begonnen bent met dat hele gedoe, is wel cool. Voor de rest, je hebt een goede muzieksmaak, normaal zijn de meeste vijftienjarigen die naar metal luisteren poser-goth-CoF-losers, je bent op de goede weg meid!

Mag ik eens vragen op welke versterker je speelt?

die pik je er altijd gelijk tussenuit, van die kids die dan aleen maar een shirtje dragen, en dan vraag je er wat dieper op in "euhm euhm ja zo goed ken ik de band nou ook weer niet" :seriousf:

Anders Destium
6 juni 2006, 14:52
Jullie zijn natuurlijk wél true en geen meeloop kids Iwa en Lord Abortion, damn dat is nog bijna kanslozer dan al die andere suffe posts in dit topic. Ik was vroeger ook heel true, pannenkoeken bakken (http://i20.photobucket.com/albums/b233/Anders_Destium/random/vak001.jpg):rockon:


Welkom op gitaarnet Sonnilion, mensen met smaak zijn altijd welkom!

Lord Abortion
6 juni 2006, 15:08
Ik ben niet true, maar ik ben ver van een meeloop-kid appreesh?

Anders Destium
6 juni 2006, 15:12
CoF is al meer dan 10 jaar een van de beste black metalbands, je kunt er van houden of niet maar ze zijn wel altijd toonaangevend geweest.

Sonnilion
6 juni 2006, 15:20
Ik hou gewoon van wat ik leuk vind.
Ik vind trouwens Cradle of Filth ook leuk af en toe.
Het maakt mij niet uit of ik true ben of niet :)

Lord Abortion
6 juni 2006, 15:21
Dat is waar. Ik vind "The Principle ..." en "Vempire" nog steeds erg goede platen. En tot aan "Midian" viel het nog best mee. Dat is geen geniale plaat, maar de ambient-stukken eruit zijn best wel ok. Maar tegenwoordig is CoF wel bagger, het is precies middelmatige metalcore geworden. En de CoF-fanbase, nou die heb ik nooit gemogen. Een hele hoop twaalfjarigen met een strop rond hun nek, traantjes op hun wangen geschilderd en littekens op hun polsen ... Sorry hoor, maar zulke kutkinders hoef ik niet. :stop: Als ze dan echt zo depressief en onbegrepen zijn, dat ze dan zelfmoord plegen hé. Maar nee, toch gaan ze nog steeds 'across the street' ... stelletje aanstellende pubers.

Sonnilion
6 juni 2006, 15:22
Sonnilion, je bent 15 en speelt al 3 jaar, dat is dus al sinds je twaalfde! En al ervaring in een aantal bands enzo, lijkt e dat jij enorm vroeg begonnen bent met dat hele gedoe, is wel cool. Voor de rest, je hebt een goede muzieksmaak, normaal zijn de meeste vijftienjarigen die naar metal luisteren poser-goth-CoF-losers, je bent op de goede weg meid!

Mag ik eens vragen op welke versterker je speelt?

Ik speel op een Marshall MG 30 DFX

http://www.fabiani-guitars.de/image/amps/guitar_amps/marshall/mg_30_dfx_vr.jpg
Deze :p

Sonnilion
6 juni 2006, 15:27
Dat is waar. Ik vind "The Principle ..." en "Vempire" nog steeds erg goede platen. En tot aan "Midian" viel het nog best mee. Dat is geen geniale plaat, maar de ambient-stukken eruit zijn best wel ok. Maar tegenwoordig is CoF wel bagger, het is precies middelmatige metalcore geworden. En de CoF-fanbase, nou die heb ik nooit gemogen. Een hele hoop twaalfjarigen met een strop rond hun nek, traantjes op hun wangen geschilderd en littekens op hun polsen ... Sorry hoor, maar zulke kutkinders hoef ik niet. :stop: Als ze dan echt zo depressief en onbegrepen zijn, dat ze dan zelfmoord plegen hé. Maar nee, toch gaan ze nog steeds 'across the street' ... stelletje aanstellende pubers.

Dat soort mensen hou je helaas altijd wel.
Ben gelukkig zelf nooit zo extreem (dom) geweest.

Trocar
6 juni 2006, 16:09
Omdat mijn post die hier eerst stond niet nuttig was, verander ik het in:

Wel wat laat, maar alsnog welkom Sonnilion! :rockon:

Scali
6 juni 2006, 18:22
Ibanez en Marshall, en dat al op zo jonge leeftijd, dat gaat goedkomen :)

gorgasm
6 juni 2006, 19:01
melodische black/death metal.
Favoriete bands op t moment: Borknagar, Dimmu Borgir, Ragnarok, 1349
1349 is nie echt melodisch, en totaal andrs dan dimmu, nu, je luistert naar wat je graag luistert.
en 1349 live gezien en de drummer heeft damn rappe handjes!

welkom anyway:)

Gitaro
7 juni 2006, 02:18
Frost :rockon:. De side projects van Satyricon zijn veel beter dan Satyricon zelf, haha. Zo ook Keep of Kalessin van (live)gitarist Obsidian C, of hoe die knakker zichzelf ook mag noemen. Maar dat heb ik hier volgens mij al gespamd.

Sonnilion
7 juni 2006, 13:18
1349 is nie echt melodisch, en totaal andrs dan dimmu, nu, je luistert naar wat je graag luistert.
en 1349 live gezien en de drummer heeft damn rappe handjes!

welkom anyway:)

Ik heb nooit gezegt dat het melodisch is :p
Het staat gewoon bij favoriete bands op het moment :p
Maar idd, Frost is goed:D

rocker_71
7 juni 2006, 16:13
Welkom iig!

Gelukkig ben je nog niet afgehaakt na al die macho-posts.
Ik vind het wel tof dat je je verdiept hebt in muziek en niet zoals je leeftijdsgenoten met een Breezer staat te swingen op de R&B shit van tegenwoordig!
Ik zou willen dat ik op mijn 12e was begonnen, dan hoefde ik nu niet meer zo veel te oefenen. Misschien een idee om eens wat muziek van je te posten, hoewel het voor mij wrs toch iets te heavy zal zijn.

Greetz,
Rocker_71 (ja ja ik ben 35 strenge winters oud :cooler: )

Sonnilion
7 juni 2006, 18:56
Welkom iig!

Gelukkig ben je nog niet afgehaakt na al die macho-posts.
Ik vind het wel tof dat je je verdiept hebt in muziek en niet zoals je leeftijdsgenoten met een Breezer staat te swingen op de R&B shit van tegenwoordig! Ik zou willen dat ik op mijn 12e was begonnen, dan hoefde ik nu niet meer zo veel te oefenen. Misschien een idee om eens wat muziek van je te posten, hoewel het voor mij wrs toch iets te heavy zal zijn.

Greetz,
Rocker_71 (ja ja ik ben 35 strenge winters oud :cooler: )


Ja, tis een beetje triest kudde-gedrag...
Meisjes lopen er vaak als sletten bij (niet allemaal natuurlijk) en bijna elk meisje dat ik ken rookt nu, omdat ze er dan bij horen.
En de jongens zijn de PIMP's
-.-
En dan noemen ze zichzelf soms ook letterlijk BrEeZaH-SleTje of ThA-PiMp
En ze willen niet met hun ouders worden gezien, want dat is niet stoer :p
En dan vinden ze mij raar -.-

Maar over dat muziek posten,
Ik zit al een tijdje te klooien met opnemen. Ik heb niet echt verstand ervan en ik neem op dit moment op met mn mp3 :p
Heel erg bagger geluid, maar ja tis nog even voor mezelf, om te horen wat ik fout doe enzo

rocker_71
7 juni 2006, 19:22
Er zijn hier op het forum experts genoeg om je te helpen met opnemen. :jam:

Dus als je een keer hulp nodig hebt, dan moet je in het recording forum ff een topic openen, dan komt dat wel goed... (daar staan ook wel andere topics met tips enzo).

Good luck.

washburn93
7 juni 2006, 19:38
Welkom,

Ik was 11 toen ik was begonnen :cooler:
maja veel plezier op het forum

iwamoto
7 juni 2006, 19:54
Welkom iig!

Gelukkig ben je nog niet afgehaakt na al die macho-posts.
Ik vind het wel tof dat je je verdiept hebt in muziek en niet zoals je leeftijdsgenoten met een Breezer staat te swingen op de R&B shit van tegenwoordig!
Ik zou willen dat ik op mijn 12e was begonnen, dan hoefde ik nu niet meer zo veel te oefenen. Misschien een idee om eens wat muziek van je te posten, hoewel het voor mij wrs toch iets te heavy zal zijn.

Greetz,
Rocker_71 (ja ja ik ben 35 strenge winters oud :cooler: )
prachtig verwoord, maar het is eigenlijk "urban" he, en daar vallen dan 20 verschillende versies van dezelfde vuilgebekte, vrouwonteerende (uitzonderingen daargelaten) teksten onder... die jeugd, goed om dit dan weer te zien idd :)

Sonnilion
7 juni 2006, 20:30
Er zijn hier op het forum experts genoeg om je te helpen met opnemen. :jam:

Dus als je een keer hulp nodig hebt, dan moet je in het recording forum ff een topic openen, dan komt dat wel goed... (daar staan ook wel andere topics met tips enzo).

Good luck.

Ja, dat had ik gezien :)

Tho
7 juni 2006, 21:50
hahaha, nou welkom sonnilion!

Owja.. en dan die blingbling diamantjes in de oren van die knaapjes..

iwamoto
8 juni 2006, 01:26
hahaha, nou welkom sonnilion!

Owja.. en dan die blingbling diamantjes in de oren van die knaapjes..
mensen bij mij op school...praat me er niet van, ik zelfs een gast rondlopen, en echt die heeft geen oren meer over, van die heeeeel grote gouden ring dingen, echt zo fout. vallen vrouwen daar echt voor?

Sonnilion
8 juni 2006, 07:20
mensen bij mij op school...praat me er niet van, ik zelfs een gast rondlopen, en echt die heeft geen oren meer over, van die heeeeel grote gouden ring dingen, echt zo fout. vallen vrouwen daar echt voor?

Whahaha en dan die broeken onder hun kont. Nee daar val ik dus echt niet voor. :stop: :P

Nova
8 juni 2006, 07:26
waar dan wel voor?








en nee ik bedoel er nix mee.. :p

iwamoto
8 juni 2006, 10:06
Whahaha en dan die broeken onder hun kont. Nee daar val ik dus echt niet voor. :stop: :P
ook niet van die gasten met hun helm zo half op hun hoofd, op een scootertje waar ze de platen vanaf hebben gehaald? en dat ze dan naar je toeteren, en ffe proberen op hun achterwiel te rijden?

Tho
8 juni 2006, 10:51
die helm staat half op hun hoofd omdat hun haar anders 'beschadigd' :P
achja.. het ziet er niet uit allemaal

iwamoto
8 juni 2006, 12:02
die helm staat half op hun hoofd omdat hun haar anders 'beschadigd' :P
achja.. het ziet er niet uit allemaal
ja, of dat je stoer wilt zijn door geen helm op te doen, maar als de wouten dan komen, dat je m zo weer op hebt, prachtig, dat soort figuren :p

Sonnilion
8 juni 2006, 14:08
waar dan wel voor?








en nee ik bedoel er nix mee.. :p


Tja, ik val tot nu toe maar op 1 persoon. :satisfie:

Nova
8 juni 2006, 14:09
ik mag jou ook wel hoor:p




sorry voor het gebrek aan humor.. <_<

Sonnilion
8 juni 2006, 14:11
ik mag jou ook wel hoor:p




sorry voor het gebrek aan humor.. <_<

:dontgeti: :eek:
ok :p

Nova
8 juni 2006, 18:18
ach, laat mij lekker dromen :D

grayfink
8 juni 2006, 18:55
... FnaRK zijn legendarische forumquote zou hier wel op zijn plaats geweest zijn

Hoe was ie ook al weer?

O ja:

KRIJG EEN VERVELENDE AANDOENING, MEISJE VAN LICHTE ZEDEN!
KRIJG EEN VERVELENDE AANDOENING!!!!

Sonnilion
8 juni 2006, 19:16
Hoe was ie ook al weer?

O ja:

KRIJG EEN VERVELENDE AANDOENING, MEISJE VAN LICHTE ZEDEN!
KRIJG EEN VERVELENDE AANDOENING!!!!

What the hell??? :dontgeti:

iwamoto
8 juni 2006, 19:43
What the hell??? :dontgeti:
nou kijk, mensen als fNark en kaboemba staan in offtopic befaamd om de tekst "STERF HOER STERF", maar grayfink vind je aardig, daarom matigd ie m, ik zou aleen zeggen, je leert er wel mee omgaan :D

Sonnilion
8 juni 2006, 19:45
nou kijk, mensen als fNark en kaboemba staan in offtopic befaamd om de tekst "STERF HOER STERF", maar grayfink vind je aardig, daarom matigd ie m, ik zou aleen zeggen, je leert er wel mee omgaan :D

Ik snap het nog steeds niet, maar het boeit me niet eigelijk :satisfie:
Ik ga gitaar spelen doei! :p

Nova
8 juni 2006, 22:48
kijk.. zo hoort dat 8)

iwamoto
8 juni 2006, 23:15
kijk.. zo hoort dat 8)
ghehe, slijmbal! :p

Nova
8 juni 2006, 23:35
nee nee nee, ze gaat gitaarspelen in plaats van haar tijd hier verdoen, dat moedig ik aan :D
.. zou ik ook moeten doen
je bent een rolmodel voor mij.. :p



ok, nu ga ik wel te ver :p

iwamoto
9 juni 2006, 00:02
ik combineer het, ik heb toenet gespeeld, en opgenomen, en nu zit ik hier weer, multi tasking :D

Richwoodje
9 juni 2006, 00:35
ik moet echt wat meer buiten offtopic komen, er komt een meisje op gitaarnet, en ik mis het gewoon ruim een week :D

alsnog welkom

iwamoto
9 juni 2006, 00:42
ik moet echt wat meer buiten offtopic komen, er komt een meisje op gitaarnet, en ik mis het gewoon ruim een week :D

alsnog welkom
tim, jij bent nog niet toe aan meisjes ;)

Nova
9 juni 2006, 07:35
ik combineer het, ik heb toenet gespeeld, en opgenomen, en nu zit ik hier weer, multi tasking :D


okee... maar kun je het ook.. tegelijk? 8)

iwamoto
9 juni 2006, 09:23
okee... maar kun je het ook.. tegelijk? 8)
nou ik wel spelen en opnemen tegelijk, en dan daartussen dan wisselen met gitaarnet (ffe snel die spannennde posts lezen :D) en jij?

Nova
9 juni 2006, 10:35
Nee ik wissel het gewoon af.. en opnemen doe ik nog niet. Begin in september met mijn bandje waarschijnlijk :) Maar dan wel gelijk 'professioneel', studio dus. Is wel een hele stap voor ons.

vinni
9 juni 2006, 12:03
op een half scherm zie ik al al drie gitaarspelende meiden zich voorstellen.


Daar gaat het laatste mannenbastion !

enne.....Welkom!

Vinni

126
9 juni 2006, 12:55
WAAR ZIJN NOU DIE TETTEN?!

Kim Wilson
9 juni 2006, 13:17
Hey idioot, doe effe gewoon zeg! :sneaky:

Parasite
9 juni 2006, 14:24
Wat een hoop opgefokte/opgegeilde pubertjes hier ze zouden dit forum moeten verbieden voor kindertjes onder de 12. (ik zal geen namen noemen, he 126).
En Sonillion, ik hoop dat je je nog ooit eens bekeert op gebied van muziek.
nee das een geintje ieder z'n muzieksmaak. Ik ben ook ooit fan geweest van slipknot en korn maar toen ontdekte ik de zoete klanken van the offspring en velvet revolver........

sorry voor deze @#$%# geschiedenis les :rockon:

rocker_71
9 juni 2006, 14:36
geschiedenis = cool.

Parasite, jij ook welkom trouwens! Heb je nu al een Ibanez uitgeprobeerd cq aangeschaft?

Bassbitch
9 juni 2006, 16:56
*ongepaste uitspraak*

5 posts en dan al zo brutaal! Dat wordt aftellen tot een ban!

iwamoto
9 juni 2006, 16:58
5 posts en dan al zo brutaal! Dat wordt aftellen tot een ban!
jaaaah :D spannend spannend :D

Sonnilion
9 juni 2006, 17:04
WAAR ZIJN NOU DIE TETTEN?!

Wat doe je hier als je tieten (of hoe het hier wordt genoemd: tetten) wil zien?

Nova
9 juni 2006, 17:14
Wat doe je hier als je tieten (of hoe het hier wordt genoemd: tetten) wil zien?


balen? :D
1234567890

Sonnilion
9 juni 2006, 17:20
balen? :D
1234567890

???
Ik hou die forum-taal niet meer bij.

iwamoto
9 juni 2006, 17:38
Wat doe je hier als je tieten (of hoe het hier wordt genoemd: tetten) wil zien?
wat je dan doet? nou heel simpel, je gaat vanavond de stad in, dan zie je zowiezo al semi bloot, maar wil je echte tetten, dan voer je een meisje lichtjes dronken, versierd haar met een paar zoete woordjes, vraagt of je dr naar huis moet brengen, zegt ze ja, vraag je of ze anders nog zin heeft bij jou nog iets te drinken, nou stemt ze in, hop mee naar huis, nog wat drinken, je weet dan allebij wat er gaat gebeuren, neemt dr mee naar boven, en uit dat shirtje en de BH, en HOPPA!!! zo krijg je tetten te zien :D

(maar bij mij haken ze al af als ik ze een drankje aanbied :()

Sonnilion
9 juni 2006, 17:45
wat je dan doet? nou heel simpel, je gaat vanavond de stad in, dan zie je zowiezo al semi bloot, maar wil je echte tetten, dan voer je een meisje lichtjes dronken, versierd haar met een paar zoete woordjes, vraagt of je dr naar huis moet brengen, zegt ze ja, vraag je of ze anders nog zin heeft bij jou nog iets te drinken, nou stemt ze in, hop mee naar huis, nog wat drinken, je weet dan allebij wat er gaat gebeuren, neemt dr mee naar boven, en uit dat shirtje en de BH, en HOPPA!!! zo krijg je tetten te zien :D

(maar bij mij haken ze al af als ik ze een drankje aanbied :()

Ik vraag toch niet hoe jullie tieten te zien krijgen :p
Ik vraag waarom je dan hier bent. Want hier zal je geen tieten vinden.
Bij de meisjes waarbij dat lukt zijn dan wel heel erg dom :o

Nocki
9 juni 2006, 17:47
:) als jij mee zou doen met het WK zou je nu 1:0 hebben gescoord! way to go!

Zeg gasten.. ze heeft een streepje voor op jullie... zij ziet ze waarschijnlijk elke dag...

Hihi!

Nocki

Nova
9 juni 2006, 18:17
en wij niet omdat...? :p

Emocide
9 juni 2006, 18:34
Ik vraag toch niet hoe jullie tieten te zien krijgen :p
Ik vraag waarom je dan hier bent. Want hier zal je geen tieten vinden.
Bij de meisjes waarbij dat lukt zijn dan wel heel erg dom :o


ooit gekeken bij off topic en dan mooie dames :P ?

Davidian
9 juni 2006, 19:07
Ik denk trouwens dat er meer panda's nog in het wild zijn dan, dan echte metal vrouwen in nederland.

Of het zijn van die takke wijfen met harems zo groot als een klein voetbal clubje.

Richwoodje
9 juni 2006, 19:10
tim, jij bent nog niet toe aan meisjes ;)

de meisjes zijn niet toe aan mij bedoel je, goddamn :blast:

Sonnilion
9 juni 2006, 19:49
ooit gekeken bij off topic en dan mooie dames :P ?

Ik bedoel dat er in dit topic geen tieten te vinden zijn.

iwamoto
9 juni 2006, 19:51
de meisjes zijn niet toe aan mij bedoel je, goddamn :blast:
precies, zo'n klungelige puber die m er niet in krijgt, daar is maar weinig vrouw aan toe :hippie:

hendrix_appendix
10 juni 2006, 23:47
Allemaal leuk en aardig enzo maar.........ze speelt gitaar in een fokking black metalband!!! ooit een lekker blackmetal meisje gezien?
Oftewel, vraag iemand anders om foto's. Daar kan het gros dan misschien ook nog wat mee.

Gitaro
11 juni 2006, 01:54
Het hoge woord is eruit. Hendrix appendix, metalkenner bij uitstek, maakt weer eens een scherpe opmerking.

Sonnilion
11 juni 2006, 20:24
Allemaal leuk en aardig enzo maar.........ze speelt gitaar in een fokking black metalband!!! ooit een lekker blackmetal meisje gezien?
Oftewel, vraag iemand anders om foto's. Daar kan het gros dan misschien ook nog wat mee.

Bedankt :D nou wordt er niet meer gezeurt :)

thomazzbootzz
11 juni 2006, 20:50
die sonillion.......








zo naïef...

Sonnilion
11 juni 2006, 20:52
die sonillion.......








zo naïef...

zo naïef?
waarom zou ik naïef zijn?\
Uitleg graag.
Misschien ben jij wel naïef omdat je me misschien wel onderschat.

thomazzbootzz
11 juni 2006, 21:01
lees de uitspraak van hendrix_appendix even goed door....

Sonnilion
11 juni 2006, 21:04
lees de uitspraak van hendrix_appendix even goed door....

Ik weet heus wel wat dat bericht betekent. Black metal spelende meisjes zouden lelijk zijn. Als iedereen dat nou aanneemt. Ben ik van dat gezeur over foto's af.
Dat bericht zou ook kunnen zijn om me uit te lokken. Zodat ik een foto van mezelf plaats, om te bewijzen dat ik misschien niet lelijk ben. Maar wat maakt mij dat nou uit als mensen me lelijk vinden of niet.
Ik kom hier niet om mijn uiterlijk te showen. Dat was al duidelijk.

thomazzbootzz
11 juni 2006, 21:11
allrighty then

iwamoto
11 juni 2006, 21:18
maar toch zou het leuk zijn om je een keer te zien, ik bedoel, ik ben erg nieuwschierig :D

Sonnilion
11 juni 2006, 21:21
maar toch zou het leuk zijn om je een keer te zien, ik bedoel, ik ben erg nieuwschierig :D

Kom maar een keer naar een optreden over een tijdje. :p

iwamoto
12 juni 2006, 01:50
Kom maar een keer naar een optreden over een tijdje. :p
ik vind het best, jong talent aanmoedigen is toch altijd goed, wel op de grote callender zetten he!

Gitaro
12 juni 2006, 02:28
Heu, een kalender met concerten? Waar vind ik die?

iwamoto
12 juni 2006, 02:42
Heu, een kalender met concerten? Waar vind ik die?
kijk, het is laat, dus daarom ga ik niet heel boos worden, maar kijk nou eens omhoog, naast ledenlijst en aan de andere kant nieuwe posts, wat staat daar? nou gitaro, wat staat daar? he? nou?! potjandorie, de luidheid van kinderen!

Gitaro
12 juni 2006, 03:01
Daar zag ik alleen maar verjaardagen. Of er zijn hier weel heel veel optredens. Hehe. Maargoed, ik snapt hem al. Ik dacht namelijk dat er ergens in een stoffige hoek een concertkalender verborgen was.

Sonnilion
6 juni 2008, 23:52
Nou Sonnilion is back en het is nu alweer 2008. En dit topic was in 2006 xD
Wat er niet is verandert tussen mijn eerste comment in deze topic en deze comment is dat ik nog steeds gitaar speel en in bands speel (ondertussen al 5 bands versleten). Ook heb ik nog steeds met hetzelfde vriendje :D (dus tetten en alles kan je vergeten zoals ik 2 jaar geleden al zei ;))
Ik hou overigens nog steeds van dezelfde soort muziek, alleen is progressieve metal/rock daarbij gekomen en luister ik af en toe ook naar totaal andere stijlen. Toch ben ik nog steeds vies van tmf/mtv muziek. ;)
Wat er wel is verandert is dat ik mijn BC Rich Warlock heb verkocht, speelde eigenlijk alleen maar op mijn Ibanez en vond de BC Rich niet lekker spelen.
En misschien ben ik wel een paar centimeter gegroeid. Ik blijf eigenlijk nog steeds klein, whahaha

Zijn er nog mensen die me toen hebben gesproken en nu nog actief zijn op het forum?

gitaarvrouwtje
7 juni 2008, 00:03
nou ik zie heel wat bekende namen in deze topic haha
maarre het taalgebruik en de tettenfixatie zijn nog hetzelfde hoor
heb ik als oudere dame weer wat minder last van :hippie:

Sonnilion
7 juni 2008, 00:11
Ahh jammer zijn ze niet volwassen geworden in die 2 jaar xD

TimmU
7 juni 2008, 02:11
Wat een gelul allemaal. Ik speel zelf ook in een progressive-rock/metal band. Alsnog wil iedereen tetten zien!

budje
7 juni 2008, 09:27
ach je hebt t al gemerkt, Mannen zijn een hoop ouwe viezerikken...

Maar je kan je gitaar altijd als volgt gebruiken

http://www.youtube.com/watch?v=dv1bM0pp_o4

als ze echt opdringerig worden :satisfie:

Sonnilion
7 juni 2008, 11:21
Wat een gelul allemaal. Ik speel zelf ook in een progressive-rock/metal band. Alsnog wil iedereen tetten zien!

Wat is gelul? :)

gitaarvrouwtje
7 juni 2008, 11:25
ach je hebt t al gemerkt, Mannen zijn een hoop ouwe viezerikken...

Maar je kan je gitaar altijd als volgt gebruiken

http://www.youtube.com/watch?v=dv1bM0pp_o4

als ze echt opdringerig worden :satisfie:


je meent toch niet dat ik mn mooie guildje voor zoiets gebruik?
mijn zoon neemt wel een joekel van een vis mee, kun je ook lekker mee meppen hahaha

maarre serious, zo aggressief bennik in ieder geval niet hoor, ik snap die fixatie wel..heeft iets met ontbrekende hersenhelften bij de man te maken hihi

Sonnilion
7 juni 2008, 11:46
Lijkt me wel leuk om een keer iemand te rammen (die het verdient dan he), maar dan wel met zijn gitaar xD

gitaarvrouwtje
7 juni 2008, 11:50
Lijkt me wel leuk om een keer iemand te rammen (die het verdient dan he), maar dan wel met zijn gitaar xD


I like the way you think hahaha

samthegreat4
7 juni 2008, 14:33
Als die persoon dan een BC rich warlock of beast heeft,
heb je meteen een poging tot moord aan je broek hangen ^^.

:hippie:

Tubescreamer
7 juni 2008, 18:41
Lijkt me wel leuk om een keer iemand te rammen (die het verdient dan he), maar dan wel met zijn gitaar xD
Herinnert U zich deze (http://nl.youtube.com/watch?v=w3f3kHZfH-I) nog? :D Gekke ouwe Keith.

Geoffrey
7 juni 2008, 19:00
Heb net even het volledige topic doorlezen..

Sonnilion jij hebt (bij wijze van spreken) wel ballen aan je lijf.. :satisfie:
Gevatte opmerkingen!!!

Dus je luistert nog stteds naar Black metal.. de nieuwe van Belphegor al gehoord?
Vandaag ook de nieuwe van Hail of Bullets gekocht (met de zanger van Asphyx) SUPER-cd.. het is wel geen black metal maar toch :dance:

hendrix_appendix
8 juni 2008, 02:48
Blij dat je terug bent, je 42 posts hebben een onuitwisbare indruk op me achtergelaten.

Tho
8 juni 2008, 02:50
Blij dat je terug bent, je 42 posts hebben een onuitwisbare indruk op me achtergelaten.

:seriousf:

richwoodplayer
8 juni 2008, 10:59
Herinnert U zich deze (http://nl.youtube.com/watch?v=w3f3kHZfH-I) nog? :D Gekke ouwe Keith.

haha, zonde van de gitaar maar wel grappig om naar te kijken, en daarna gewoon doorspelen :D

Dark_Tranquillity
8 juni 2008, 13:24
Shit, dit heb ik natuurlijk allemaal gemist he.

Wiellem
8 juni 2008, 13:42
Geweldig topic om door te lezen :satisfie:

Maareh leip dat je het na 2 jaar nog eens gaat proberen :rockon:

Dark_Tranquillity
8 juni 2008, 13:47
Jep, heel veel succes meid.

Wiellem
8 juni 2008, 13:51
Psst ik heb fotos gevonden, staan gewoon op de myspace :sssh:

www.myspace.com/sonnillionn

Dark_Tranquillity
8 juni 2008, 13:57
Boeiend...

Wiellem
8 juni 2008, 14:10
opzich


,.,.,.

Strangegun
8 juni 2008, 14:11
mag ik die myspace is zien,

Geoffrey
8 juni 2008, 14:12
Psst ik heb fotos gevonden, staan gewoon op de myspace :sssh:

www.myspace.com/sonnillionn

Heb je dan het net zitten afzoeken om foto's van haar te vinden..?!

(nu ben k toch nieuwsgierig..)

Wiellem
8 juni 2008, 14:14
Heb je dan het net zitten afzoeken om foto's van haar te vinden..?!

(nu ben k toch nieuwsgierig..)

Nee ik zag de myspace link staan en wilde eigenlijk wat muziek horen :)

Geoffrey
8 juni 2008, 14:21
Nee ik zag de myspace link staan en wilde eigenlijk wat muziek horen :)

jajaaa.. zeggen ze dan :satisfie:

Geoffrey
8 juni 2008, 14:23
Godver de godver.. gisteren problemen met youtube en vandaag met myspace.

Tubescreamer
8 juni 2008, 17:13
haha, zonde van de gitaar maar wel grappig om naar te kijken, en daarna gewoon doorspelen :D
Die gitaar deed 't daarna gewoon nog hoor, daar kunnen Telecasters prima tegen :D ...maak me meer zorgen over die dude.

richwoodplayer
8 juni 2008, 17:18
Die gitaar deed 't daarna gewoon nog hoor, daar kunnen Telecasters prima tegen :D ...maak me meer zorgen over die dude.

haha, ja, hij nam n aardige ziepert met die gitaar, denk dat hij er behoorlijk last van zal hebben;p

TimmU
8 juni 2008, 18:37
Wat is gelul? :)
dat gegeit in dit topic.

Ik zag dat je een opleiding Audio Engineering wou doen, ga je dat doen aan de SAE amsterdam?

Dan zitten we volgend jaar bij elkaar in de klas!:D

Tho
8 juni 2008, 18:50
Ben je aangenomen dan Tim?

TimmU
8 juni 2008, 19:48
Ze willen me er graag hebben. Ik moet nog 1 test doen ,en die is in september, en die gaat over de kennis en beheersing van de Engelse taal.

Dat moet ook wel goedkomen, want dat spreek ik bijna vloeiend.

Ze letten bij eerstejaars voornamelijk op inzet en motivatie . Dat is gelukkig meer dan voldoende aanwezig!

Sonnilion
8 juni 2008, 22:52
dat gegeit in dit topic.

Ik zag dat je een opleiding Audio Engineering wou doen, ga je dat doen aan de SAE amsterdam?

Dan zitten we volgend jaar bij elkaar in de klas!:D

Ja ik heb daar wel gekeken, maar ik kan dat niet naast mn opleiding (universiteit) doen. Ik heb auditie gedaan bij de Rockacademie en werd niet aangenomen, dus doe ik een jaartje universiteit en dan probeer ik t weer.
Maar die cursus die ik ga doen is in Rotterdam (en als ik SAE zou doen, zou ik het ook in Rotterdam doen dus..), en word in Waterfront gegeven. Het heet Music Production Course. Het zal wel minder goed zijn dan SAE, maar dan heb je tenminste iets. Ik wil wel nog met muziek bezig blijven en vooral verder komen.

Sonnilion
8 juni 2008, 23:11
Geweldig topic om door te lezen :satisfie:

Maareh leip dat je het na 2 jaar nog eens gaat proberen :rockon:

Haha ik moest zelf lachen om wat ik allemaal heb gezegd toen.
Maja "nog eens proberen"? het forum bedoel je? :)
Ik ben in de tussentijd niet gestopt hoor met gitaar spelen ;)

macwilliams
8 juni 2008, 23:13
Volgens mij is dit het langst lopende stel jezelf voor topic. En nog
hebben ze waarschijnlijk geen idee. Affijn boys wil be boys.http://i257.photobucket.com/albums/hh237/max1m1n0666/wink.gif

Wiellem
9 juni 2008, 00:54
Haha ik moest zelf lachen om wat ik allemaal heb gezegd toen.
Maja "nog eens proberen"? het forum bedoel je? :)
Ik ben in de tussentijd niet gestopt hoor met gitaar spelen ;)

Ik bedoel het forum natuurlijk ja :)

Sonnilion
9 juni 2008, 01:27
Waarom ben ik nog wakker eigenlijk...

gitaarvrouwtje
9 juni 2008, 01:38
ben jij nog wakker?
ik slaap al lang joh :chicken:

Dark_Tranquillity
10 juni 2008, 16:19
Waarom ben ik nog wakker eigenlijk...

Neuken?

:seriousf:

Sorry

Sonnilion
10 juni 2008, 18:59
Neuken?

:seriousf:

Sorry

Nee ik neuk altijd in de ochtend xD

Geintjuh hoorrr

Geoffrey
10 juni 2008, 22:48
Nee ik neuk altijd in de ochtend xD

Geintjuh hoorrr

Vertel.. :satisfie:

Dark_Tranquillity
10 juni 2008, 23:10
Nee ik neuk altijd in de ochtend xD

Daar ga ik ook wel mee akkoord. Je 06?

Geoffrey
10 juni 2008, 23:12
Dit had je wel moeten zien aankomen.. :satisfie:

Strangegun
11 juni 2008, 07:33
Daar ga ik ook wel mee akkoord. Je 06?

06 666 666 66

Sonnilion
11 juni 2008, 11:35
Ik heb honger

had ik dat moeten zeggen?

LCH3
11 juni 2008, 11:49
ach, nog een half uurtje en de middagbreak is er. hopen dat de kantine wat lekkers heeft.

Wiellem
11 juni 2008, 12:03
Ik heb honger

had ik dat moeten zeggen?

Nee nu bedenk ik dat ik ook honger heb :sneaky:

Tubescreamer
11 juni 2008, 12:05
He jah ik ook! Ik denk ik lees dit snoeilange topic eens effe door en nou knort mn buikje :D Nou idd gelukkig bijna lunchtime.....

Dark_Tranquillity
11 juni 2008, 12:48
06 666 666 66

Hehe, das wel heel erg tr00!

Sonnilion, waar luister je dezer dagen naar, wat muziek betrefd?

Sonnilion
11 juni 2008, 12:56
Ik vind op dit moment Carach Angren fucking cool (http://www.myspace.com/carachangren)
Verder luister ik naar:
Dark Fortress
Porcupine Tree
Turisas
Sonata Arctica
Carach Angren (die had ik al doh)
Hans Zimmer
John 5
Liquid Tension Experiment
Lacuna Coil
Old Man's Child
Opeth
Symphony X

Er zijn vast nog wel wat meer bands.

Dark_Tranquillity
11 juni 2008, 12:59
Ik vind op dit moment Carach Angren fucking cool (http://www.myspace.com/carachangren)


PM, check je inbox zo :D

JeroenSchaaf
11 juni 2008, 14:49
PM, check je inbox zo :D
Heeft ze nu ook jou 06 nummah!?

Dark_Tranquillity
11 juni 2008, 14:54
Heeft ze nu ook jou 06 nummah!?

Welnee, ze had toch al een vriendje?

RoelTM
11 juni 2008, 15:08
Welnee, ze had toch al een vriendje?
nee, dat vraagt 'ie niet :D

Sonnilion
11 juni 2008, 17:42
Voor iedereen die het wil weten:
Hij heeft naakt foto's gestuurd van zijn hond.

sorry Dark_Tranquillity :satisfie:

Wiellem
11 juni 2008, 18:10
En was het ene mooie hond?

Tho
11 juni 2008, 18:13
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=89373

RoelTM
11 juni 2008, 18:31
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=89373
jah, maar die is er nu niet... :satisfie:

Dark_Tranquillity
11 juni 2008, 19:49
Voor iedereen die het wil weten:
Hij heeft naakt foto's gestuurd van zijn hond.

sorry Dark_Tranquillity :satisfie:

Ik kan me niet voorstellen dat je mijn teckel zou willen zien. Affijn, we hebben een date.

Strangegun
11 juni 2008, 21:39
Ik vind op dit moment Carach Angren fucking cool (http://www.myspace.com/carachangren)
Verder luister ik naar:
Dark Fortress
Porcupine Tree
Turisas
Sonata Arctica
Carach Angren (die had ik al doh)
Hans Zimmer
John 5
Liquid Tension Experiment
Lacuna Coil
Old Man's Child
Opeth
Symphony X




Er zijn vast nog wel wat meer bands.
Hans Zimmer !!!!!


super vet

Sjoerd_H
12 juni 2008, 13:27
Ik ben Sjoerd. Ik speel nu zo'n 2 jaar gitaar, meestal elektrisch, ik luister veel naar muziek. Vooral naar Muse, Wolfmother, Queens Of The Stone Age maar ook naar stuff uit den oude doosch zoals Jimi Hendrix, Rolling Stones, Led Zeppelin etc.

Dat was het wel zo'n beetje

Cheers

Wiellem
12 juni 2008, 14:16
Ik ben Sjoerd. Ik speel nu zo'n 2 jaar gitaar, meestal elektrisch, ik luister veel naar muziek. Vooral naar Muse, Wolfmother, Queens Of The Stone Age maar ook naar stuff uit den oude doosch zoals Jimi Hendrix, Rolling Stones, Led Zeppelin etc.

Dat was het wel zo'n beetje

Cheers

Het is de bedoeling dat je als nieuw lid een eigen topic aanmaakt :)

Tenzij je aan Sonillion jouw informatie wil presenteren.

Geoffrey
12 juni 2008, 14:39
Ik kan me niet voorstellen dat je mijn teckel zou willen zien. Affijn, we hebben een date.

jaja.. een date
Heeft ze dan toch geen vriendje..?!

Dark_Tranquillity
12 juni 2008, 15:44
Crap, straks val ik door de mand!

Strangegun
12 juni 2008, 16:57
Crap, straks val ik door de mand!

paar posts terug stond dat ze het nog steeds met het zelfde vriende als eerst had :chicken:

Geoffrey
12 juni 2008, 17:05
Crap, straks val ik door de mand!

Vertellen die handel!!!! :satisfie:

Sonnilion
12 juni 2008, 17:13
whiej ik ben geslaagd!! :blast:

Geoffrey
12 juni 2008, 17:16
whiej ik ben geslaagd!! :blast:

Proficiat!!!

Maar geslaagd voor wat dan..?

Sonnilion
12 juni 2008, 17:17
Proficiat!!!

Maar geslaagd voor wat dan..?

VWO...Heeft te lang geduurt, nou eindelijk voorbij

Tubescreamer
12 juni 2008, 17:18
Eindexamen natuurijk :blast: gefeliciflapstaart!

allochthomas
12 juni 2008, 17:18
VWO...Heeft te lang geduurt, nou eindelijk voorbijgefeliciteerd, en niet lullen, ik ga mn 7de jaar in, dat duurt pas te lang. :)

Geoffrey
12 juni 2008, 17:19
VWO...Heeft te lang geduurt, nou eindelijk voorbij

Owkey..
En nu komt misschien een domme vraag : Wat is VWO?

Tubescreamer
12 juni 2008, 17:19
Owkey..
En nu komt misschien een domme vraag : Wat is VWO?
Geintje hoop ik?? :D

Geoffrey
12 juni 2008, 17:20
Geintje hoop ik?? :D

Ik zou graag zeggen dat dit een grapje is.. maar ik denk dat jullie dit in Nederland gewoon anders noemen..

Sonnilion
12 juni 2008, 17:22
Ik zou graag zeggen dat dit een grapje is.. maar ik denk dat jullie dit in Nederland gewoon anders noemen..

Je heb MAVO, HAVO en VWO
VWO is het hoogst. Ik denk dat dat genoeg info is xD

Sonnilion
12 juni 2008, 17:23
gefeliciteerd, en niet lullen, ik ga mn 7de jaar in, dat duurt pas te lang. :)

Daar heb je gelijk in ;)

Tubescreamer
12 juni 2008, 17:24
Ah een Zuiderbuur! Sorrie effe niet gezien of vergeten :chicken:
Ik dacht al ge bent zeker de plezantste thuis.... :)

VWO=Voorbereidend Wetenschappeliljk Onderwijs. Zo'n beetje het hoogste middelbareschool-niveau hier in NL. Duurt zes jaar. Of wat langer voor sommigen :D

Geoffrey
12 juni 2008, 17:28
Ah een Zuiderbuur! Sorrie effe niet gezien of vergeten :chicken:
Ik dacht al ge bent zeker de plezantste thuis.... :)

VWO=Voorbereidend Wetenschappeliljk Onderwijs. Zo'n beetje het hoogste middelbareschool-niveau hier in NL. Duurt zes jaar. Of wat langer voor sommigen :D

ooooooooooooow..

Hier heb je : BSO TSO ASO en ik denk dat latijn nog los staat van ASO en nog een stukje moeilijker is.
En in Aso heb je dan nog verschillende keuzes zoals wetenschappen wiskunde, moderne talen,..

Het is maar dat ik het snap natuurlijk. :satisfie:

Tubescreamer
12 juni 2008, 18:07
Post #200!! :cheerup: Nou is dit echt het langste stel-jezelf-voor topic?

Steven Otto
12 juni 2008, 18:12
Post #200!! :cheerup: Nou is dit echt het langste stel-jezelf-voor topic?
Ja, dit is het langste stel-jezelf-voor topic.

Geoffrey
12 juni 2008, 18:15
En ik heb post #202.. :cheerup:

Brûn
12 juni 2008, 18:21
Post 203 :cooler:

Nog even een late welkom! (:


dus, WELKOM!

Dark_Tranquillity
12 juni 2008, 20:38
Maarja, wil ze nu met me neuken of niet? Thats the question!

Sonnilion
12 juni 2008, 22:24
Maarja, wil ze nu met me neuken of niet? Thats the question!

Wie? :roll:

Bram+
12 juni 2008, 22:28
http://www.funnyforumpics.com/forums/attention-whore/1/Attention-Blonde.jpg (http://www.funnyforumpics.com)

Sonnilion
12 juni 2008, 22:30
http://www.funnyforumpics.com/forums/attention-whore/1/Attention-Blonde.jpg (http://www.funnyforumpics.com)

Whahaha ik lijk daar niet eens op :stop:

allochthomas
12 juni 2008, 22:33
effe offtopic, maar Sonnilion die myspace van jouw is echt onleesbaar :p

Sonnilion
12 juni 2008, 22:36
effe offtopic, maar Sonnilion die myspace van jouw is echt onleesbaar :p

Nog steeds joh?
En ik had nog zo'n moeite gedaan het doorzichtig, maar toch leesbaar te maken. Ik kan het wel lezen, maar ja ik maak het wel weer gewoon, want dat schiet natuurlijk niet op. :satisfie:

allochthomas
12 juni 2008, 22:38
ik ziet hier met m'n neus tegen het beeldscherm een poging te doen om alles te lezen :D

Sonnilion
12 juni 2008, 22:40
ik ziet hier met m'n neus tegen het beeldscherm een poging te doen om alles te lezen :D

Als het goed is is het nu te lezen xD

allochthomas
12 juni 2008, 22:45
iets beter, tja dilemma's dillemma's: mooie foto houden of toch maar veer enigzins leesbaar gaan?

macwilliams
13 juni 2008, 06:55
Maarja, wil ze nu met me neuken of niet? Thats the question!
Volgens mij zit je behoorlijk in de zenuwen en gieren de hormonen je door de keel.
Je bent zo gefixeerd dat waarshijnlijk voordat jij je doel ziet je al je kruid al
verschoten hebt.
Het zal wel een plakkerige zooi zijn aan de onderkant van je computertafel.
Of heb je een doosje tisseus op tafel klaarstaan?
Geeft niet hoor is altijd spannend zo'n eerste keer. Zorg je er wel voor dat je
een vorkje meeneemt dan kun je hem er in gekneusde toestand nog even inprakken.

Sonnilon bereid je maar vast voor op een gigantische teleurstelling. :D

Dark_Tranquillity
13 juni 2008, 10:24
Volgens mij zit je behoorlijk in de zenuwen en gieren de hormonen je door de keel.
Je bent zo gefixeerd dat waarshijnlijk voordat jij je doel ziet je al je kruid al
verschoten hebt.
Het zal wel een plakkerige zooi zijn aan de onderkant van je computertafel.
Of heb je een doosje tisseus op tafel klaarstaan?
Geeft niet hoor is altijd spannend zo'n eerste keer. Zorg je er wel voor dat je
een vorkje meeneemt dan kun je hem er in gekneusde toestand nog even inprakken.

Zo, nu weten we ook wat er bij jullie op de wit met delfs blauwe tegeltjes in de WC staat.

Tho
13 juni 2008, 10:54
hij meent het hoor:

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=89373

Dark_Tranquillity
13 juni 2008, 11:29
Jaja, we houden wel op, schat.

Tho
13 juni 2008, 11:44
Ik ben geen mod, je moet het helemaal zelf weten.


Ik kan me overigens voorstellen dat die meid zich behoorlijk belaagd voelt

Dark_Tranquillity
13 juni 2008, 11:53
Ach, iedereen kan wel tegen een geintje toch?

Bram+
13 juni 2008, 11:56
Ach, iedereen kan wel tegen een geintje toch?
Wat voor de ene een geintje is, is voor de andere seksuele intimidatie :o

Tho
13 juni 2008, 11:58
precies....

Dekkz0r
13 juni 2008, 14:14
Beetje heel laat(ik kom nooit in dit subforum :sssh: ), maar alsnog een warm welkom van mijn kant..

ps. Ik zie op de myspace dat je heel wat optredens bij mij in de buurt heb gehad... (toffe foto's trouwens). Mocht je nou ooit het idee hebben dat er iemand debiel loopt te staren naar je, zwaai dan even naar me :cooler: :hippie:

:P

Geoffrey
13 juni 2008, 18:35
ps. Ik zie op de myspace dat je heel wat optredens bij mij in de buurt heb gehad... (toffe foto's trouwens). Mocht je nou ooit het idee hebben dat er iemand debiel loopt te staren naar je, zwaai dan even naar me :cooler: :hippie:

:P

Wees gewaarschuwd!!! :satisfie:

Strangegun
13 juni 2008, 19:25
precies....


slijmbal...

Mephistocles
13 juni 2008, 23:20
Hee leuk topic! Nooit eerder gezien... Een quotebaar topic... Zoals deze:


Zouden de heren (ik bedoel de opgeschoten pubers) zich een beetje normaal willen gedragen? Dat flauwe gezeur om foto's en tieten kan wel in off topic maar niet hier.

Zoals ik al eerder ergens zei, in real life vraag je ook niet aan een wildvreemde vrouw of ze haar tieten laat zien.

Verwacht hij dat we hier echt antwoord op gaan geven?

@Sonnilion

Heb wel iets geleerd, ik zeg niet meer dat ik een meisje ben.
Het maakt opzich toch niet uit. Voor mij dan.
Want waar heb je die informatie voor nodig als je over gitaren wil praten?
Het blijft toch allemaal alleen online. :hippie:
Nu ze weten dat jij een meisje bent openen we allebei een topic met dezelfde vraag op hetzelfde moment. Ik durf te wedden dat het bij mij om en naarbij de 2 uur duurt voor er antwoord wordt gegeven (en gezien de tijd waarschijnlijk morgen pas) en bij jou gok ik zo tien minuutjes... Snap je waar ik heen wil gaan?

Lol. Post een foto van jou onstage, blurry en van heel veraf ;) Ze zullen uit hun dak gaan.

Maaruh... Keep it up, je maakt de testosteronjochies helemaal gek! Dan gaan ze grappige dingen posten. :satisfie: Ook wel leuk om meer vrouwen te zien. Die hebben toch een andere blik op het gitaarspelen en alles wat er bij hoort. Of beter, bij vrouwen blijft het vaak bij gitaarspelen, heb ik het idee. Ze missen toch veel... Bier, vrouwen, nog meer bier, en... nog meer bier... Zwammen met mensen mensen die een woordenschat hebben van weet ik veel wat... Jah... Dat bedoel ik :satisfie: Tetten (prachtsynoniem voor het duo vrouwlijke secondaire geslachtskenmerken, zoals ik het in een mooi eufenisme bij bio heb geleerd)!

@De rest: Nee ik slijm niet, ik wil geen tetten zien, maar ik vind het wel grappig hoe iedereen uit zijn dat gaat bij elk woord wat met een vrouw te maken heeft.

Toch wel mooi dat iemand uitgebreid dmv 23 pagina's aandacht verwelkomt wordt. Dat was bij mij wel anders...

EDIT: O ja, welkom Sonnilion.

Man tis laat ik ga pitten... Morgen weer vroeg dr uit!

Strangegun
14 juni 2008, 02:06
Hee leuk topic! Nooit eerder gezien... Een quotebaar topic... Zoals deze:



Verwacht hij dat we hier echt antwoord op gaan geven?

@Sonnilion

Nu ze weten dat jij een meisje bent openen we allebei een topic met dezelfde vraag op hetzelfde moment. Ik durf te wedden dat het bij mij om en naarbij de 2 uur duurt voor er antwoord wordt gegeven (en gezien de tijd waarschijnlijk morgen pas) en bij jou gok ik zo tien minuutjes... Snap je waar ik heen wil gaan?

Lol. Post een foto van jou onstage, blurry en van heel veraf ;) Ze zullen uit hun dak gaan.

Maaruh... Keep it up, je maakt de testosteronjochies helemaal gek! Dan gaan ze grappige dingen posten. :satisfie: Ook wel leuk om meer vrouwen te zien. Die hebben toch een andere blik op het gitaarspelen en alles wat er bij hoort. Of beter, bij vrouwen blijft het vaak bij gitaarspelen, heb ik het idee. Ze missen toch veel... Bier, vrouwen, nog meer bier, en... nog meer bier... Zwammen met mensen mensen die een woordenschat hebben van weet ik veel wat... Jah... Dat bedoel ik :satisfie: Tetten (prachtsynoniem voor het duo vrouwlijke secondaire geslachtskenmerken, zoals ik het in een mooi eufenisme bij bio heb geleerd)!

@De rest: Nee ik slijm niet, ik wil geen tetten zien, maar ik vind het wel grappig hoe iedereen uit zijn dat gaat bij elk woord wat met een vrouw te maken heeft.

Toch wel mooi dat iemand uitgebreid dmv 23 pagina's aandacht verwelkomt wordt. Dat was bij mij wel anders...

EDIT: O ja, welkom Sonnilion.



Man tis laat ik ga pitten... Morgen weer vroeg dr uit!



wil je tieten zien !! ja wil jij tieten ziennn !! wil jij tieten ziennn wil jij tieten zien???!! la la la lalalala la la la lalalalaaaa

BIER EN TIETEN LA LALALALA BIER EN TIETEN LA LA LALALLAA

UN VROUWN EN UN MAN EN UNNE GROOTE POT BEER LALALALA LALALALALAAAA

gorgasm
14 juni 2008, 03:31
UN VROUWN EN UN MAN EN UNNE GROOTE POT BEER LALALALA LALALALALAAAA
Je wil een trio?:chicken:

ot, meid je hebt een sevenstring? Dan moeten wij elkaar zeker eens kruisen, want ik wil op dat ding van je spelen!

Tho
14 juni 2008, 12:34
slijmbal...

flikker op hondenlul. Jullie moeten gewoon je puberale smoel houwe en je hormonen ergens anders op spuiten

Jeroen_TRC
14 juni 2008, 12:38
flikker op hondenlul. Jullie moeten gewoon je puberale smoel houwe en je hormonen ergens anders op spuiten

:seriousf:
Maar gelijk heb je wel...! :rockon:

Bram+
14 juni 2008, 15:02
wil je tieten zien !! ja wil jij tieten ziennn !! wil jij tieten ziennn wil jij tieten zien???!! la la la lalalala la la la lalalalaaaa

BIER EN TIETEN LA LALALALA BIER EN TIETEN LA LA LALALLAA

UN VROUWN EN UN MAN EN UNNE GROOTE POT BEER LALALALA LALALALALAAAA
Een grote pot beer?
http://216.218.248.240/datastore/1a/65/b/1a65daec25a241773685994f274acd56.jpg

Mephistocles
14 juni 2008, 18:51
flikker op hondenlul. Jullie moeten gewoon je puberale smoel houwe en je hormonen ergens anders op spuiten
+1, lekker zo Tho.

Neem een voorbeeld aan ons, wij proberen de testosteron nog enigszins te onderdruken... In dit topic. Dan dr bij, ik weet niet hoe oud je bent, maar mijn god, ze is 15... Driekwart van dit topic wordt opgepakt voor kinderporno gedoe als ze tetten laat zien...

Weet je wat: hier heb je pedagogisch verantwoorde tieten:
http://img.photobucket.com/albums/v654/MachTurtle/ManTits.jpg
http://www.childcareformen.com/mantits.jpg

Kotsen náást het toetsenbord s.v.p.

Tho
14 juni 2008, 18:55
dat is fucking sick...

RoelTM
14 juni 2008, 19:11
:o you hurt my eyes...

Mephistocles
14 juni 2008, 23:40
Zo zag ik ooit ns op t strand aan cadzant-bad (al had ik Jeggabh gezegd hadden jullie me vast ook geloofd:)) Twee duitsers (te zien aan de bier und bratwurst, toeristische uitstraling en te horen aan een accent wat wel weg heeft van het geluid van een blender en WO II films), waarvan de vrouw al gezegend was met een grote façade, maar de man had wel een paar cupjes groter... Grooowz!

Ps.: Als ik iemand heb geshockeerd met mijn vorige post, bij deze mijn excuses, maar het helpt wel tegen een overschot testosteron.

Maar goed... Ik stel voor weer ontopic te gaan... Waar ging het topic ook al weer over, in grote lijnen?

Nocki
14 juni 2008, 23:43
donder nou naar je nest toe! morgen moet je spelen!

Tubescreamer
15 juni 2008, 04:42
Dan dr bij, ik weet niet hoe oud je bent, maar mijn god, ze is 15...
Voor de oplettende kijker.....ze is inmiddels al 17 hoor jongens...en nou ophouden met dat geweeklaag...valt me nog mee dat ze zich nog steeds zo groot houdt tussen al dit gehormoon :D

Oei isset al zo laat/vroeg? Tubescreamer bedje toe...

Sonnilion
15 juni 2008, 12:07
Ben zelfs bijna 18 :o
Maar bedankt voor de prachtige foto's.

Geoffrey
15 juni 2008, 12:31
Ps.: Als ik iemand heb geshockeerd met mijn vorige post, bij deze mijn excuses, maar het helpt wel tegen een overschot testosteron.

Maar goed... Ik stel voor weer ontopic te gaan... Waar ging het topic ook al weer over, in grote lijnen?

Met de hormonen alles goed.. maar met de maag momenteel een heel stuk minder!!
Nuchtere maag na een zware nacht...

Tubescreamer
15 juni 2008, 15:02
Met de hormonen alles goed.. maar met de maag momenteel een heel stuk minder!!
Nuchtere maag na een zware nacht...
http://www.clicksmilies.com/s1106/wuerg/vomit-smiley-024.gif
12345678910

Geoffrey
15 juni 2008, 15:27
http://www.clicksmilies.com/s1106/wuerg/vomit-smiley-024.gif
12345678910

:satisfie:
Had hij nog meer van die manboob pics gepost.. dan was er al een grotere kans!!!
Inmiddels is de maag aan de betere hand.

Dark_Tranquillity
15 juni 2008, 16:27
Stelletje pussy's, zware nacht, leer zuipen verdomme.

Tubescreamer
15 juni 2008, 16:32
Ik heb ook gezopen maar met mijn maag niks mis hoor.

Dark_Tranquillity
15 juni 2008, 16:34
Alcoholist dat je bent.

Geoffrey
15 juni 2008, 16:38
Ik heb ook gezopen maar met mijn maag niks mis hoor.

Dat wil zeggen dat je niet genoeg gezopen hebt!!!

Dark_Tranquillity
15 juni 2008, 16:42
Gooi die Peavey van je door het raam man, ipv. ander aansporen tot alcohol misbruik.

Geoffrey
15 juni 2008, 16:46
Gooi die Peavey van je door het raam man, ipv. ander aansporen tot alcohol misbruik.

Zodat jij hem dan kan komen halen?! :stop:

Ik zet aan tot alcoholmisbruik..?!:
Stelletje pussy's, zware nacht, leer zuipen verdomme.

Tubescreamer
15 juni 2008, 16:57
Dat wil zeggen dat je niet genoeg gezopen hebt!!!
Moet ik je helaas gelijk in geven :D ben stiekem toch een beetje braaf geweest...

Wiellem
15 juni 2008, 21:43
Dat wil zeggen dat je niet genoeg gezopen hebt!!!

Van (te)veel alcohol moet ik de volgende dag altijd zo erg schijten he, heeft ook iets te maken met buikpijn denk ik.

Geoffrey
15 juni 2008, 21:47
Van (te)veel alcohol moet ik de volgende dag altijd zo erg schijten he, heeft ook iets te maken met buikpijn denk ik.

:seriousf:
sproeipoep dan..?

Mephistocles
15 juni 2008, 22:11
Ben zelfs bijna 18 :o
Maar bedankt voor de prachtige foto's.
Sorry, twas laat geloof ik... Ik haal nu allemaal topics door elkaar... Ik ga achteruit... Nu al...

Sonnilion
15 juni 2008, 22:17
Iemand anders vandaag naar Throne of Katharsis geweest in de Baroeg Rotterdam?
Is hier eigenlijk een topic voor xD

Geoffrey
15 juni 2008, 22:25
Iemand anders vandaag naar Throne of Katharsis geweest in de Baroeg Rotterdam?
Is hier eigenlijk een topic voor xD

Hierzo: http://www.gitaarnet.nl/forum/forumdisplay.php?f=19
denk ik.. of in gigs/concerten.
of gewoon hier

Ik ken Throne of Katharsis zelf niet..maar toch, hoe was het?