PDA

View Full Version : Yeah 2 Nieuwe !



skabouter
30 mei 2006, 17:56
een Dunlop RotoVibe, en een Line-6 DL4
http://i37.photobucket.com/albums/e68/skabouter58/Rotovibe.jpg
http://i37.photobucket.com/albums/e68/skabouter58/Rotovibeinside.jpg
http://i37.photobucket.com/albums/e68/skabouter58/Line-6DL4.jpg

Die rotovibe is echt TOP!!! dat moet even gezegt worden! 130 euro (2e hands) voor een Chorus/Leslie, met exp pedal en Intensity knop! erg lekkere sound en goed te bedienen! totaal geen tonesuck! heeeerlijk pedaal!!

en die DL4 bevalt ook prima, zelfs nu al!! and it gets even better, als ik hem beter ken/instel!! woooow wat een topdag, met deze 2 nieuwe pedalen erbij :)

HOERA

skabouter
30 mei 2006, 17:57
http://i37.photobucket.com/albums/e68/skabouter58/Pedals1.jpg

en een foto van mn pedals so far :)

Reigor
30 mei 2006, 18:04
Dat ziet er top uit! Wat heb je voor de DL4 betaald?

skabouter
30 mei 2006, 18:06
250 Incl zending bij Ieme :D de afzetter ;)

DREAMMACHINE
30 mei 2006, 18:26
interessant die leslie!...zeker leuke prijs ook

van die dl4 ga je wel genieten, gebruik hem inmiddels ook al een jaar of 4....prima delay!

robert-gitarist
30 mei 2006, 18:39
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten ;)
Die Rotovibe lijkt mij ook wel erg leuk pedaal!Enne mooi bedrag!

hoofd
30 mei 2006, 18:41
Arjen! Over 2 weekies kom ik bij je langs! Ik wil die shizzle van je wel 's ff uittesten!

(en een biertje doen in je nieuwe kot natuurlijk)

skabouter
30 mei 2006, 18:42
2 weken, wat is dat nou weer? Vanavond staat het bier ook koud hoor!

raar trouwens, die Dunlop staat beschreven als "chorus/leslie" , maar ik vind het toch ECHT Phaser/Leslie.....nooit zo`n rare chorus gehoord, maar wel vaker een kloppende phaser :D

robert-gitarist
30 mei 2006, 18:45
Zakk Wylde gebruikt die Rotovibe best veel!
Als ie die solo speelt met Amerikaans volkslied gebruikt ie hem o.a.

Robbert
31 mei 2006, 00:41
Stond die Rotovibe op Marktplaats? Heb hem wel zien staan maar geen cash op dat moment, jammer, want op de pedalendag klonk ie erg leuk :)

hoofd
31 mei 2006, 00:50
2 weken, wat is dat nou weer? Vanavond staat het bier ook koud hoor!

I know, Ska-B, maar tentamens en shit...maar over twee weken is het ook relaxeder weer, kunnen we een beetje kontjes kijken vanaf een terrasje na het gear testen!

fullorder
31 mei 2006, 10:44
woooow wat een topdag, met deze 2 nieuwe pedalen erbij :)
HOERA

:D
Niks mooiers dan de gelukzaligheid van een gitarist die net z'n pedalen-gas heeft bevredigd. :hippie:

skabouter
31 mei 2006, 10:54
I know, Ska-B, maar tentamens en shit...maar over twee weken is het ook relaxeder weer, kunnen we een beetje kontjes kijken vanaf een terrasje na het gear testen!

ok ok, ik begrijp dat er denkwerk in zit! prima dan! let me know:)

Hehe, en Fullorder, je hebt gelijk! mooiste wat er is!

maar soms vind ik het wachten (de spanning) op nieuwe gear wel leuker dan het daadwerkelijke binnenkrijgen:D

fullorder
31 mei 2006, 11:19
Hehe, en Fullorder, je hebt gelijk! mooiste wat er is!

maar soms vind ik het wachten (de spanning) op nieuwe gear wel leuker dan het daadwerkelijke binnenkrijgen:D

Pedalen-gas vertoont wel verdacht veel overeenkomsten met sex... :satisfie:

BartL
31 mei 2006, 11:33
maar soms vind ik het wachten (de spanning) op nieuwe gear wel leuker dan het daadwerkelijke binnenkrijgen:D
Idd :)

Zit me nu erg te verheugen op het setje EMG 85-s-s voor in mijn model 6. Als ze binnen zijn zit ik toch weer te bitchen dat het inbouwen niet lukt :D

Ché
31 mei 2006, 14:18
die rotovibe ziet er leuk uit, is dat ding true bypass?
ik dacht een univibe te kopen, maar deze klinkt precies ook heel goed volgens de smaples van de dunlopt site

cheers

skabouter
31 mei 2006, 16:49
ja en dit is ook nog een chorus he:) en je kan dus rotatie snelheid regelen met pedaal, ik zou deze boven de uni-vibe verkiezen! of hij technisch true bypass is weet ik niet, maar gehoors/gevoelsmatig is ie dat wel, ik merk 0 tonesuck!

fullorder
31 mei 2006, 16:52
ja en dit is ook nog een chorus he:) en je kan dus rotatie snelheid regelen met pedaal, ik zou deze boven de uni-vibe verkiezen! of hij technisch true bypass is weet ik niet, maar gehoors/gevoelsmatig is ie dat wel, ik merk 0 tonesuck!

Volgens mij niet, maar als je geen tonesuck ervaart who cares?

hoofd
31 mei 2006, 18:01
maar soms vind ik het wachten (de spanning) op nieuwe gear wel leuker dan het daadwerkelijke binnenkrijgen:D

Ik denk dat Lennart het daar niet mee eens is :D
(zie Shamray ;))

Negative K3 fan
31 mei 2006, 18:07
haha hangt er natuurlijk vanaf HOE lang je wordt opgegeild... ik zou ook prima 10 maand kunnen wachten, het vervelende was dat ik in februari al werd opgegeild dat hij zou komen en dan is het wel kut

Thom TK
31 mei 2006, 19:16
Pff, gaaf board!
Helemaal gemodelleerd naar de Skabooster zie ik :p