PDA

View Full Version : PRS McCarty Rosewood hals



Orpheo
29 mei 2006, 21:17
AARGHH! ik kan t niet laten. net de tweede les paul binnengehaald, en t smaakt naar meer! de PRS gaat eruit, geen geldgebrek, maar nu met 2 les pauls voel ik t al aan mijn theewater dat de PRS een nieuwe eigenaar mag zoeken. t probleem is: wat is dit ding waard?! wie oh wie!

Bram+
29 mei 2006, 21:26
Met die beschadigingen aan de onderkant? Geen idee... ;)

Orpheo
29 mei 2006, 21:32
Met die beschadigingen aan de onderkant? Geen idee... ;)

nja wellicht heb je gelijk ook en overdrijf ik dat wel. tis niet zo dat er happen uitzitten, je moet t gewoon weten. maar dan nog. een richtlijn zou handig zijn ;)

Negative K3 fan
29 mei 2006, 22:43
mwahaha

9 10 11

Nickname
29 mei 2006, 23:35
Fotos?



+ wat geblaat om aan 10 tekens te komen :confused:

Orpheo
29 mei 2006, 23:37
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=72960&highlight=PRS+mCcarty

in dat topic vind je pics. ik krijg geen goeie foto te pakken van de beschadigingen...

Nickname
29 mei 2006, 23:40
Ik vind het raar dat je die PRS weg doet voor zon mottige LP, zeker met die rosewood hals. Maargoed.. smaken verschillen he :D tis dat ik em niet kan betalen, want anders was die PRS dus van mij geweest nu :)

Orpheo
29 mei 2006, 23:43
Ik vind het raar dat je die PRS weg doet voor zon mottige LP, zeker met die rosewood hals. Maargoed.. smaken verschillen he :D tis dat ik em niet kan betalen, want anders was die PRS dus van mij geweest nu :)

nja, ik vind t ook raar, ik zweer je. die PRS speelt als boter, en klinkt top. tussen een les paul en SG in. de felheid van n sg, en de ballen van een les paul. en daar zit 'm t probleem nu in. ik wil alleen de ballen van een les paul, en de felheid van n SG is niet nodig. die haal ik wil uit mijn spel. ik sla nl heel fel (niet eens zozeer HARD maar wel FEL) aan. en ik vind les pauls x keer mooier.

Nickname
29 mei 2006, 23:45
nja, ik vind t ook raar, ik zweer je. die PRS speelt als boter, en klinkt top. tussen een les paul en SG in. de felheid van n sg, en de ballen van een les paul. en daar zit 'm t probleem nu in. ik wil alleen de ballen van een les paul, en de felheid van n SG is niet nodig. die haal ik wil uit mijn spel. ik sla nl heel fel (niet eens zozeer HARD maar wel FEL) aan. en ik vind les pauls x keer mooier.

Zoals ik al zei.. smaken verschillen.. (zie mn sig) :) maar iig congrats met je 2e LP :satisfie:

Anders Destium
30 mei 2006, 00:18
Je had laatst toch zelf wel een "idee" hoeveel hij waard was :seriousf:

Orpheo
30 mei 2006, 00:23
Je had laatst toch zelf wel een "idee" hoeveel hij waard was :seriousf:

ja dat zeg ik dus. GEEN idee. ik gokte maar wat erik. ik hoopte dat jij nog wel iets constructiefs te melden had.

Anders Destium
30 mei 2006, 00:24
Ik ga domheid niet belonen, het spijt me.

Orpheo
30 mei 2006, 00:27
Ik ga domheid niet belonen, het spijt me.

pff wat een arrogantie. kan ik t helpen dat ik verkeerde info krijg?!

Anders Destium
30 mei 2006, 09:30
Wat nou arrogantie, je doet het helemaal zelf hoor.

Je weet toch zelf wel wat je ervoor hebt betaald? Daar is je indicatie. Je kunt ook op gitaarmarkt kijken hoeveel vergelijkbare gitaren doen, de nek zorgt ervoor dat je ongeveer 200 euro bovenop de prijs kan doen tov vergelijkbare gitaren. Zo moeilijk is het niet hoor, dat had je ook zelf kunnen bedenken.

ieme
30 mei 2006, 09:48
1800 euro dus....

imlikeajungle
30 mei 2006, 09:55
Ik bied mijn PRS in ruil aan :)

BartL
30 mei 2006, 09:59
...je koopt 2 maanden geleden een PRS en je hebt nu TOTAAL GEEN IDEE wat je ervoor moet vragen?

Verkapte spam als je het mij vraagt :D

iam
30 mei 2006, 10:09
verkapte? overduidelijke spam als je het mij vraagt...
slotje op dit topic aub

Wicked Willy
30 mei 2006, 10:15
PRS wegdoen.........................altijd zonde......maar goed das mijn mening.

ieme
30 mei 2006, 10:18
en nu met z'n allen:

DAAAAAAAAAAAAAR MOET EEN SLOTJE OP, DAAR MOET EEN SLOTJE OP, DAAR MOET EEN SLOTJE OP, DAAR MOET EEN SLOTJE OP, DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR MOET EEN SLOTJE OP!!!!!!!!!!!


laat die jongen zn prs hier lekker verkopen... ik zie het probleem nog steeds niet van de verkoop op t forum

Orpheo
30 mei 2006, 10:31
...je koopt 2 maanden geleden een PRS en je hebt nu TOTAAL GEEN IDEE wat je ervoor moet vragen?

Verkapte spam als je het mij vraagt :D

ik kom hier zeer regelmatig op t forum, en word zelf ook woest als er spam is. ik wist t echt niet. ik zie nl zoveel prijzen op t internet voor deze gitaar, vandaar dat ik t even navraag.. sjeesj..

BartL
30 mei 2006, 10:31
Edit: Hier stond spam voor:

Charvel Model 6 & Koffer & Häussel pickups
Cort MR-720 Fishman
Voodoolab Tremolo (Nieuwe versie)

...en mijn onderschrift.





:cheerup:

BartL
30 mei 2006, 10:33
ik kom hier zeer regelmatig op t forum, en word zelf ook woest als er spam is. ik wist t echt niet. ik zie nl zoveel prijzen op t internet voor deze gitaar, vandaar dat ik t even navraag.. sjeesj..
Happerde hap :D

Zo erg bedoelde ik het niet hoor. Maar het klinkt gewoon vreemd als je PAS een gitaar hebt en nu GEEN IDEE meer hebt wat je ervoor zou moeten vragen. Maak er geen big deal van ;)

Ik zal mijn post ook ff editen :)







Edit:
Maar ff serieus. Ik denk dat wanneer er een subforum komt, velen hier op het forum sneller van hun spullen afzien en weer nieuwe zooi kunnen kopen...hetgeen weer bijdraagt aan de cumulatieve kennis op het forum.

...ofzo.

Droffie
30 mei 2006, 11:15
Ik snap jou niet hoor Orph...Je mening/gedachten zijn zo veranderlijk als 't weer.
Een paar maanden geleden was je vol van de PRS en nu is het 't toch weer niet... :???:

Misschien moet je je toch wat meer bezighouden met spelen zelf en wat ervaring opdoen en wat minder met het aanschaffen van gear. Daar ben je duidelijk nog niet aan toe...

Tis mijn mening maar :sssh:

Josdevos
30 mei 2006, 11:26
Een paar maanden geleden was je vol van de PRS en nu is het 't toch weer niet... :???:


Weken?
Heb ff in m'n glazen bol gekeken:

De volgende weken is Edwards de shit en daarna doodleuk terug Gibson... of PRS... of Fender...

:dance:

ieme
30 mei 2006, 11:40
Weken?
Heb ff in m'n glazen bol gekeken:

De volgende weken is Edwards de shit en daarna doodleuk terug Gibson... of PRS... of Fender...

:dance:

of dean, of haar, of epiphone, of samick, of de gier, of squier of ibanez of whatever?

Josdevos
30 mei 2006, 11:42
of dean, of haar, of epiphone, of samick, of de gier, of squier of ibanez of whatever?

Keiper? :rockon:

Droffie
30 mei 2006, 11:44
Ik snap de wissel ook niet. PRS voor een Edwards LP :???:
Het is gewoon geen kwestie van smaak maar kan wel als feit aangenomen worden. De edwards mag niet eens in de schaduw van PRS staan. Alsof je besluit om toch die Rolls maar weer in te ruilen voor een panda...

Misschien dat Orph het kan uitleggen...

Orpheo
30 mei 2006, 11:45
Ik snap jou niet hoor Orph...Je mening/gedachten zijn zo veranderlijk als 't weer.
Een paar maanden geleden was je vol van de PRS en nu is het 't toch weer niet... :???:

Misschien moet je je toch wat meer bezighouden met spelen zelf en wat ervaring opdoen en wat minder met het aanschaffen van gear. Daar ben je duidelijk nog niet aan toe...

Tis mijn mening maar :sssh:

ach, ik speel 'maar' 3 tot 4 uur per dag gemiddeld... ;)

ik ben ook nog steeds wel vol lof over die PRS, maar er zijn meer redenen dat ik 'm verkoop, en die hoeft echt niet iedereen te weten...

Droffie
30 mei 2006, 11:51
ach, ik speel 'maar' 3 tot 4 uur per dag gemiddeld... ;)

ik ben ook nog steeds wel vol lof over die PRS, maar er zijn meer redenen dat ik 'm verkoop, en die hoeft echt niet iedereen te weten...

Het maakt niet uit hoe lang je per dag speelt. Ervaring komt met de tijd ;)

Idd persoonlijke redenen gaat niemand wat aan...Je komt alleen behoorlijk wisselvallig over.

Outrage
30 mei 2006, 11:51
Niet dat het er veel toe doet, maar ik vind een prs echt niet zo'n mooie gitaar.

Luke-wannabe
30 mei 2006, 12:18
Orf is inderdaad heel erg veranderlijk. Laat die gozer lekker!

Droffie
30 mei 2006, 13:01
Orf is inderdaad heel erg veranderlijk. Laat die gozer lekker!

We laten 'm ook...Hij moet alleen uitkijken dat hij geen parodie op zichzelf wordt.

Multiple Personality Dissorder... Je weet nooit met welke orph je te maken hebt...:D

BartL
30 mei 2006, 13:54
Er zijn wel meer mensen die erg veranderlijk zijn mbt gear...

Josdevos
30 mei 2006, 14:19
Er zijn wel meer mensen die erg veranderlijk zijn mbt gear...

Correctamundo, maar die zijn meestal 'subtieler' in hun uitspraken... Beetje logisch dat je zo'n reacties krijgt na grote uitspraken...

BartL
30 mei 2006, 14:31
Ochjah...ik doe het zelf vast ook wel :D Ben ook één van die veranderlijke lui :)

Anders Destium
30 mei 2006, 14:38
Eigenlijk is de PRS natuurlijk verreweg de beste gitaar die hij heeft, maar ja als je altijd heel hard loopt te roepen dat Les Pauls zo super zijn dan krijg je dit. In plaats van de gitaar te verkopen die duidelijk minder is (de Gibson LP) verkoop je de gitaar die er niet uitziet als een LP. Want iedereen weet dat LPs het summum zijn :sssh: Hoe langer Orpheo de PRS houdt hoe duidelijker dat verschil zou worden, en dat kan natuurlijk niet!

Eigenlijk is het pure komedie dit :cheerup:

Helter Skelter
30 mei 2006, 14:44
hoe meer Orpheo's hoe beter! :rockon:

De McCarty vind ik de meest geslaagde PRS ever, ik had zeker een bod gedaan ware het niet dat ik al (te) veel de knip heb getrokken de laatste maanden :(

robzilla
30 mei 2006, 14:50
Eigenlijk is de PRS natuurlijk verreweg de beste gitaar die hij heeft, maar ja als je altijd heel hard loopt te roepen dat Les Pauls zo super zijn dan krijg je dit. In plaats van de gitaar te verkopen die duidelijk minder is (de Gibson LP) verkoop je de gitaar die er niet uitziet als een LP. Want iedereen weet dat LPs het summum zijn :sssh: Hoe langer Orpheo de PRS houdt hoe duidelijker dat verschil zou worden, en dat kan natuurlijk niet!

Eigenlijk is het pure komedie dit :cheerup:

Wat je zegt is natuurlijk een mening dus dat is onzin.. Maar deze verkoop is wel een beetje raar idd..

Speel je in een band Orpheo?

ieme
30 mei 2006, 14:52
ik verander nooit iets aan mn gear!!

Anders Destium
30 mei 2006, 14:58
Wat je zegt is natuurlijk een mening dus dat is onzin.. Maar deze verkoop is wel een beetje raar idd..

Speel je in een band Orpheo?

Wat nou mening, het is de keiharde realiteit. Zoek de quotes van Orpheo er maar op na.

Droffie
30 mei 2006, 15:41
Wat nou mening, het is de keiharde realiteit. Zoek de quotes van Orpheo er maar op na.

Hij bedoelt natuurlijk je boute uitspraak over de superioriteit van de PRS tov Gibson. Als je naar totale productie kijkt is dat wellicht het geval qua bouwkwaliteit en QC. Qua tone is de Gibson veruit superieur uiteraard....;)

robzilla
30 mei 2006, 15:59
Hij bedoelt natuurlijk je boute uitspraak over de superioriteit van de PRS tov Gibson. Als je naar totale productie kijkt is dat wellicht het geval qua bouwkwaliteit en QC. Qua tone is de Gibson veruit superieur uiteraard....;)

Precies.. :D

BartL
30 mei 2006, 16:21
Maaruhm...wat IS eigenlijk een goede prijs voor deze gitaar? Zit ook al stiekem te dromen van een PRS namelijk. Heb geen idee waar ik rekening mee moet gaan houden. Euro of 1500? :D

Anders Destium
30 mei 2006, 17:16
Hij bedoelt natuurlijk je boute uitspraak over de superioriteit van de PRS tov Gibson. Als je naar totale productie kijkt is dat wellicht het geval qua bouwkwaliteit en QC. Qua tone is de Gibson veruit superieur uiteraard....;)

Ik vraag me serieus af hoe lang dat fabeltje nog blijft bestaan...

Anders Destium
30 mei 2006, 17:16
Maaruhm...wat IS eigenlijk een goede prijs voor deze gitaar? Zit ook al stiekem te dromen van een PRS namelijk. Heb geen idee waar ik rekening mee moet gaan houden. Euro of 1500? :D

1800-2000.

Droffie
30 mei 2006, 17:25
Ik vraag me serieus af hoe lang dat fabeltje nog blijft bestaan...

Zolang PRS ordinaire Gibson kopieen blijft bouwen...Duidt toch op weinig vertrouwen in hun eigen modellen imo...:D

Wicked Willy
30 mei 2006, 17:35
PRS bouwt kwalitatief (zowel qua constructie als qua tone.........al is tone natuurlijk relatief) een stuk betere gitaren dan Gibson. Gibson heeft het voordeel van 'mojo', al heeft een PRS al een goede reputatie en worden krijgen PRS-en ook 'mojo'. Ik heb mijn Les Paul inmiddels ingeruild voor twee PRS-en, een Custom 22 en een Singlecut. Supergitaren die ik voorlopig de deur niet uitgaan. PRS bouwt moderne klassiers en blijft vernieuwend bezig terwijl Gibson steeds meer met gedrochten komt en de kwaliteit van Les Paul's en SG echt om te huilen is.

Droffie
30 mei 2006, 17:38
PRS bouwt kwalitatief (zowel qua constructie als qua tone.........al is tone natuurlijk relatief) een stuk betere gitaren dan Gibson. Gibson heeft het voordeel van 'mojo', al heeft een PRS al een goede reputatie en worden krijgen PRS-en ook 'mojo'. Ik heb mijn Les Paul inmiddels ingeruild voor twee PRS-en, een Custom 22 en een Singlecut. Supergitaren die ik voorlopig de deur niet uitgaan. PRS bouwt moderne klassiers en blijft vernieuwend bezig terwijl Gibson steeds meer met gedrochten komt en de kwaliteit van Les Paul's en SG echt om te huilen is.

Jajaja....die discussie is te vaak gevoerd hier. Vind wat je vind, bij mij zal je relaas geen gehoor vinden.
Ik zat AD maar een beetje stangen en ben helemaal niet geinteresseerd in een serieuze discussie hierover.

Wicked Willy
30 mei 2006, 17:51
Nou, tsssssssssssss, pffffffffffffff.

:)

Orpheo
30 mei 2006, 18:24
deze mag op slot. kheb de PRS de deur uit gedaan in favor of a les paul. logisch. de enige echte gitaar.

BartL
30 mei 2006, 21:33
Verkocht aan de bieder van 670 euro? :D

DarknessAwaits
30 mei 2006, 22:00
les paul. logisch. de enige echte gitaar.

Donder, wil je uitgekauwde reclameslogans ff bij je houden.

Orpheo
30 mei 2006, 22:33
Verkocht aan de bieder van 670 euro? :D

damn nee! was t bod al zo hoog?

@ darknessawaits: geintje kerel, geintje!

Luke-wannabe
30 mei 2006, 22:40
Niet eens effe foto's!
Ik wil m wel ff zien hoor!

Orpheo
30 mei 2006, 22:44
Niet eens effe foto's!
Ik wil m wel ff zien hoor!

van de...? les paul? moet ik dan weer n topic openen met foto's van mijn gear? of is dat n retorische vraag...

bert k
30 mei 2006, 22:56
Op verzoek van topicstarter op slot.