PDA

View Full Version : Band le mistral "lachwekkendste band ooit?"



Frusciante
29 mei 2006, 16:20
We zijn al maanden aan het lachen om de web-site en muziek van band Le Mistral uit leeuwarden. het wordt nu tijd dat meer mensen van deze muziek gaan "genieten". we draaien de cd altijd steevast om een uurtje of 3 als iedereen dronken is en tranen in je ogen. op hun site kan je een paar nummers downloaden van goede studiokwaliteit wat eigenlijk dan ook weer het enige is waar je je als muziekant niet aan hoeft te ergeren ;). in november gaan we vanuit rotterdam helemaal naar leeuwarden om een concert bij te wonen, ik verheug me nu al. heb via een radio-show ook een dvd thuis en die is echt briljant. geniet ervan hier is de link http://members.chello.nl/f.span1/Website%20Band%20LE%20MISTRAL/index2.html

cheers!
frus
btw let ook goed op hoeveel geld deze kanjers hebben gestoken in hun apparatuur gitaren en studio opnames. laat maar horen of jullie ook tot tranen zijn beroerd

Bram+
29 mei 2006, 16:31
Waar is die shit te beluisteren dan?

RvB
29 mei 2006, 16:59
http://members.chello.nl/f.span1/Website%20Band%20LE%20MISTRAL/CD2.html

:rockon: :seriousf:

Frusciante
29 mei 2006, 17:01
hangt van je browser af, bij mozilla blokt ie de soundclip. bij de nieuwe ie ook. maar je kan deze popup-blocks opheffen net onder je navigatiebalk. o en de nummers worden dus vanzelf geload als je een van de links zoals "tonight" of "this hard road" aanklikt, o hun top-nummer staat onder de hyperlink "the new explosive change". haha succes ermee, heb net weer een bak tissues aangschaft.

marter544
29 mei 2006, 17:27
Hoezo, ik ben een boerenwijf en kan geen Engels.

Frusciante
29 mei 2006, 17:38
i ham go-ning to Sjeeeeefffffff me wit hout you!

RvB
29 mei 2006, 18:48
"En de opvallendste van de drie is Klafia, die eruit ziet als een strenge gouvernante die punkster is geworden. Een haarlok fel rood geverfd, gewaagde combinaties van zwart en rood, af en toe een danspasje en een heel eigen idee over de uitspraak van het engels. "

rok de haus klafia!!! kiep on goieng on!!! somdeey yoe will hev a foell souldaut ariena with 60.000 piepel weeting vor you!!! :chicken:

wietse
29 mei 2006, 18:51
helaas het zijn lokale beroemdheden, zijn ook al eens op tv geweest op omrop fryslan.
tranentrekkend slecht die uitspraak en de rest is ook om te janken, toch zijn er mensen die het prachtig vinden, tenminste toen met die uitzending waren er een paar die het autenthiek en origineel noemden en het daarom mooi vonden.
authentiek en origineel o.k maar mooi ?????

bat
29 mei 2006, 20:39
Zo, in Tonight komt er me toch een mooi stukje shred voorbij. Die gitarist laat Vai verbleken.



OMFG, wat verschrikkelijk slecht.

Set Wenker
30 mei 2006, 14:39
Is dit serieus dan? Of doen die lui het expres op deze wijze, om een soort cult-artiesten te worden, ofzo?

Als het serieus is dan is het echt ongelovelijk.

RvB
30 mei 2006, 14:53
Is dit serieus dan? Of doen die lui het expres op deze wijze, om een soort cult-artiesten te worden, ofzo?

Als het serieus is dan is het echt ongelovelijk.

Nee het is echt serieus, kijk maar op hun website en het krantenartikel. Of het moet een soort van adjes zijn...:D

Helter Skelter
30 mei 2006, 15:00
ik ben wel benieuwd eigenlijk...maar als ik op de link klik krijg ik alleen songteksten te zien (popupkiller uit)

is er iemand die de directe url naar een soundclipje heeft?

RvB
30 mei 2006, 15:37
ik ben wel benieuwd eigenlijk...maar als ik op de link klik krijg ik alleen songteksten te zien (popupkiller uit)

is er iemand die de directe url naar een soundclipje heeft?

Staan je boxen aan? Want hij hoort het meteen af te spelen.

Frusciante
30 mei 2006, 18:14
http://members.chello.nl/f.span1/Website%20Band%20LE%20MISTRAL/tonight2.html

probeer het met internet explorer. mozilla heeft een wat betere ingebouwe beveiliging voor dit soort "troep" ;). en ja als je als mascotte een hond hebt,,,, meen je het volgens mij wel, dit verzin je gewoon niet zo slecht !!!

wietse
30 mei 2006, 18:28
Die gitarist laat Vai verbleken.



logisch toch als vai dit hoort wordt hij gelijk bleek van misselijkheid :D.

en inderdaad ze nemen zichzelf erg serieus.

Frusciante
30 mei 2006, 18:34
als je wat beter gaat luisteren indien je dit langer kan volhouden dan 1 nummer blijkt eigenlijk de slechtste van de drie de drummer te zijn. die is echt walgelijk slecht en het mooie is dat ie dat niet wil veranderen omdat ie zijn eigen styl wil houden hahaha briljant. in eerste instantie geef ik klafia de roze framboos maar die drummer drumt minstens net zo slecht als dat klafia kan zingen. misschien maar een poll openen???? ;)
btw heb je zijn gitaren gezien???? de m$&*f%$$cker kan geen noot spelen maar spullen oe oe oe dit zie je jammer genoeg wel vaker.

RvB
30 mei 2006, 18:47
Family-rock :rockon:

Set Wenker
30 mei 2006, 21:04
Let ook even op de metronomisch strakke basloopjes. Dat moet een neger zijn. Dat ritmegevoel, die soul. Prachtig gewoon.

nopster
30 mei 2006, 22:57
btw heb je zijn gitaren gezien???? de m$&*f%$$cker kan geen noot spelen maar spullen oe oe oe dit zie je jammer genoeg wel vaker.

Vooral die Burns Brain May wil ik wel eens zien.

tmcm
4 juni 2006, 14:46
Oh, to hef joe nir mie, tonait

SOLO


teksten vallen onder copyright, gebruik na toestemming van de band.


briljant. Kan niet anders zeggen.

Neals
5 juni 2006, 19:36
Hehe, kan me nog herinneren dat we ooit eens met een bandje bij de muziekboer zaten, en iemand met deze demo aan kwamen kakken, en dat we echt dubbel van het lachen geraakten.

Geloof dat ze keihard uitgelachen worden door de serieuzere muzikanten uit deze regio.

Bram+
5 juni 2006, 21:23
Hehehe paradise is wel een skieterend nummer trouwens.

http://members.chello.nl/f.span1/Website%20Band%20LE%20MISTRAL/drumstel.jpg
En aan deze kit kan GAST van The Junes waarschijnlijk nog wel een puntje zuigen, hehehe.

tmcm
5 juni 2006, 23:29
die knaap heeft een spanwijdte van 3.5 meter.

2 tamboerijen. Als dat niet super professioneel is! Dat had Lenny White zelfs niet.

sambora
10 juni 2006, 12:11
haha, wat een geweldige band. Ik ben fan!

De manier waarop zij op geheel eigen wijze de engelse teksten zingt; in 1 woord: schitterend.

Die website past er ook precies bij. Heel mooi dat ze even de moeite genomen hebben om de spellingscontrole erop los te laten. Vooral op de pagina van Frans (de drummer) staan 2 mooie zinnen achter elkaar.

Het antwoord luide toen, "ik vindt dit leuk om erbij te doen !!!". Tegen zessen werdt het drumstel ( een zware Peace kit ) bij ons thuis gebracht
Ook hebben ze de neiging om achter elk uitroepteken nog een punt te zetten. Dit passen ze dan ook consequent toe op de site!. ;)

Die gitarist heeft wel een aardige collectie gitaren verzameld. :eek:

Edit: Ze zijn nog op zoek naar Roadies:

De band Le Mistral zoekt enkele fans die ons willen helpen tijdens een optreden met het dragen van de instrumenten van en naar de auto !.
Neem contact met ons op via de onderstaande link, druk in de contact link op ons email adres.

klik hier !
Helaas woon ik te ver weg, anders had ik me opgegeven.

Frusciante
11 juni 2006, 13:22
ja die site, haha een hond als mascotte, spelfouten als abtdrupt, klasiek ;)
deze band wordt echt groot hehe. paradise is idd het meest brulbare nummer van ze, en we kregen een email van de platenmaatschappij die verzocht om handtekeningen te sturen. indien een bepaald quota gehaald wordt komt ie uit op single !!!! moet toch niet gekker meer worden...

guiman
13 juni 2006, 17:07
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers op dit frisse stel, dat prachtige authentieke muziek ten gehore brengt! Kunnen jullie het zelf soms beter?

wietse
13 juni 2006, 18:47
nee niet jaloers maar, mischien een beetje medelijden, ze maken zichzelf onsterfelijk belachelijk en hebben het niet eens door.

wil je trouwens wel eens als de bliksem die verschrikkelijke taalfout uit je onderschrift halen?
het is dwaen niet daan :angry: (daan is meer stadsfries zoals luwadders)

guiman
13 juni 2006, 19:37
Ik ben stiekem een beetje verliefd op Klafia Span. Wat een wijf zeg, zoals ze die plank vasthoudt.....Wie let er dan nog op wat ze zingt? En dan die prachtige jurk....Die guitige oogopslag...
Potverdrie! Dat zijn wij hier tussen de Waldfriezen niet gewend hoor!

tmcm
13 juni 2006, 20:29
Ik ben stiekem een beetje verliefd op Klafia Span. Wat een wijf zeg, zoals ze die plank vasthoudt.....Wie let er dan nog op wat ze zingt? En dan die prachtige jurk....Die guitige oogopslag...


jaahaa... Klafia is echt prime beef

fanclub!

guiman
13 juni 2006, 20:47
Eigenlijk wil ik haar gewoon enorm bruut palen terwijl de band op de achtergrond meespeelt...GGGGRRRRHHHAAAGGHHHHH!!

ruezzz
14 juni 2006, 09:34
Briljant.

....De band oefent 3 keer in de week....

Oefening baart kunst zeggen ze toch? Nu snap ik het: HET IS KUNST!

@Frusciante: Een uitgebreid concertverslag graag! Volgens mij komen jullie niet meer bij, vooral als je enigzins dronken/stoned bent (Maar dat zal wel lukken, denk ik). Sterkte!

Aimé
14 juni 2006, 16:10
Hehehe paradise is wel een skieterend nummer trouwens.

http://members.chello.nl/f.span1/Website%20Band%20LE%20MISTRAL/drumstel.jpg
En aan deze kit kan GAST van The Junes waarschijnlijk nog wel een puntje zuigen, hehehe.

Wat een verschrrrrrrrrrrrrikkelijke vorm van onbeschaamd photoshoppen...gruwelijk gewoon

Helter Skelter
14 juni 2006, 17:30
ze vragen trouwens nog roadies...

Gast
14 juni 2006, 23:36
Hahahahahahahahhhahahahaa!!!!!!
Ik zie dit voor het eerst, prachtig!!! Buikpijn. http://members.chello.nl/f.span1/Website%20Band%20LE%20MISTRAL/tonight2.html
Na de solo werd ik gek!http://smileyjungle.com/s/543.gif

tmcm
14 juni 2006, 23:50
"Begin 2003 kocht ik mijn Gibson Les Paul Goldtop 1956 uit de custom shop. Op deze gitaar heb ik eind 2004 een gitaar synthesyzer gezet, waardoor ik nu ook synthesyzer geluiden uit mijn gitaar kan halen."


Whaaaa!

altijd verder willen gaan waar een ander ophoudt, nieuwe wegen inslaan, het ontdekken van je eigen stijl..
... Picasso, Pollock, Hendrix en Christiaan.. je noemt ze in 1 adem

http://members.chello.nl/f.span1/Website%20Band%20LE%20MISTRAL/Christiaan.jpg

The_W85
19 november 2006, 17:35
Ik ben er gister geweest, we hebben het daar 2 uur en 45 minuten volgehouden, 2x hun topnummer Paradise gehoord en nu hoef ik ze ook de eerste tijd niet meer te zien :stop:

Trocar
19 november 2006, 17:38
Ik ben er gister geweest, we hebben het daar 2 uur en 45 minuten volgehouden, 2x hun topnummer Paradise gehoord en nu hoef ik ze ook de eerste tijd niet meer te zien :stop:

Ik ben jaloers! Je kunt nu iig zeggen dat je ze nog kent van voor hun grote doorbraak, want dat die er gaat komen is immers onvermijdelijk!

The_W85
20 november 2006, 23:49
Ik ben jaloers! Je kunt nu iig zeggen dat je ze nog kent van voor hun grote doorbraak, want dat die er gaat komen is immers onvermijdelijk!

Ja das wel zo, morgen allemaal Man Bijt Hond kijken want daarvoor zijn er opnames gemaakt :p

any
21 november 2006, 10:47
O nee! ik lees net de volgende pop-up:

>OPROEP

Hallo fans van de band Le Mistral, weten jullie wie mijn microfoon van de zangeres Klafia heeft meegenomen als aandenken.Ik zou hem graag terug willen hebben want het is een duur iets en ik ben er heel erg aan gehecht. Ik moet hem weer gebruiken in de studio en met andere optredens. Alvast bij voorbaat hartelijk dank voor de medewerking. De microfoon kan opgestuurd worden naar Musicstore op de Voorstreek 112 in Leeuwarden.

Ik heb er echt even geen woorden voor...

The_W85
21 november 2006, 23:15
O nee! ik lees net de volgende pop-up:

>OPROEP

Hallo fans van de band Le Mistral, weten jullie wie mijn microfoon van de zangeres Klafia heeft meegenomen als aandenken.Ik zou hem graag terug willen hebben want het is een duur iets en ik ben er heel erg aan gehecht. Ik moet hem weer gebruiken in de studio en met andere optredens. Alvast bij voorbaat hartelijk dank voor de medewerking. De microfoon kan opgestuurd worden naar Musicstore op de Voorstreek 112 in Leeuwarden.

Ik heb er echt even geen woorden voor...

Waar heb je dit weg, ik kan dit niet vinden op hun site :???:

Trocar
22 november 2006, 00:26
Waar heb je dit weg, ik kan dit niet vinden op hun site :???:

Het staat in een pop-up op de hoofdpagina (dus niet /index2.html). Dus als je een pop-up killer hebt, zie je het niet.

http://members.chello.nl/f.span1/Website%20Band%20LE%20MISTRAL/nieuws.html

Pilitev
23 november 2006, 12:17
Nu ook te bewonderen op youtube, de hele zaal doet mee met paradise

http://www.youtube.com/watch?v=hEVqa8uWxkE

Nellyrocks
23 november 2006, 13:28
Hoe kan zo'n band zo veel mensen trekken. Op dat youtube filmpje staat het helemaal packed. Ik heb ze gisteren pas ontdenkt en ze...
a) ...zijn op mijn werk het hele gebouw al rondgemaild.
b) ...staan in mij favorieten.

Misschien is het leuk om hier een Gitaarnet.nl-uitje van te maken. Met z'n allen naar een gig.

Harry
23 november 2006, 13:35
zo gaat dat dus..... beetje mond-tot-mondreclame en je hebt de keet volzitten.

Nellyrocks
23 november 2006, 16:03
Tja

Ik begin me nu dan ook af te vragen waarom ik nog m'n best doe om mooie muziek te maken.
Misschien wil mijn moeder in mijn bandjes gaan zingen.

Thundermane
30 november 2006, 18:21
Family-rock :rockon:
Bij die opmerking lag ik dubbel :p

The_W85
1 december 2006, 00:15
Hoe kan zo'n band zo veel mensen trekken. Op dat youtube filmpje staat het helemaal packed. Ik heb ze gisteren pas ontdenkt en ze...
a) ...zijn op mijn werk het hele gebouw al rondgemaild.
b) ...staan in mij favorieten.

Misschien is het leuk om hier een Gitaarnet.nl-uitje van te maken. Met z'n allen naar een gig.

Je moet er dan niet te vaak heen, ze komen mij nu iig al de strot uit, het is verder wel leuk maar niet al te vaak bezoeken, dan wordt het gewoon irritant.

hidde630
1 december 2006, 10:09
hehe ik kom ook uit leeuwarden. regelmatig kwam de demo voorbij in de kantine van de oefenruimte. :)

Fenndangoband
1 december 2006, 11:53
Na The Kelly Family... The Span Family... oh boy... onze Eddy Wally zal jaloers zijn. Ze gebruikt beter haar microfoon als vibrator... misschien komen er dan wel mooie geluiden uit... juk... ik wil het eigenlijk niet weten :o .
Hopelijk komen ze ook eens naar België... ik sta dan alvast vooraan. Bij het aankopen van je ticket krijg je gelijk een spliff en/of een six-pack waarschijnlijk :cheerup: .

Nellyrocks
1 december 2006, 14:15
He The W85. Cool die southpark tekening op jullie site.

The_W85
2 december 2006, 01:22
He The W85. Cool die southpark tekening op jullie site.

Thanx, was een beetje aan het prutsen ermee en de anderen van de band vonden het zo leuk dat we het maar als intro-foto geplaatst hebben

Frusciante
5 december 2006, 11:37
voor alle "fans", donderdag 7 december as komt Le Mistral in man bijt hond om 18:55,, ik denk dat ze ook gedeeltes laten zien van hun laatste show !!!
ik kan niet wachten......!

Dick Wolkendeck
6 december 2006, 13:34
voor alle "fans", donderdag 7 december as komt Le Mistral in man bijt hond om 18:55,, ik denk dat ze ook gedeeltes laten zien van hun laatste show !!!
ik kan niet wachten......!

Me neither! Man bijt hond...:rockon:

Pilitev
6 december 2006, 14:32
Whaaa vet!! De nieuwste videoclip van ze staat op youtube. Geweldig dat zakje wiet, en die handen aldoor

http://www.youtube.com/watch?v=gGJvi5NmV6U

RvB
6 december 2006, 17:53
Whaaa vet!! De nieuwste videoclip van ze staat op youtube. Geweldig dat zakje wiet, en die handen aldoor

http://www.youtube.com/watch?v=gGJvi5NmV6U


"zeg Dolf, wanneer komt ie op TMF" :D

Helter Skelter
6 december 2006, 19:59
Whaaa vet!! De nieuwste videoclip van ze staat op youtube. Geweldig dat zakje wiet, en die handen aldoor

http://www.youtube.com/watch?v=gGJvi5NmV6U

tja...ik ben er de man niet voor om bands en artiesten af te kraken dus ik hou het er maar op dat ik het een opmerkelijk clipje vind :)

en eerlijk is eerlijk: het is wel 'beter' dan wat ze op de site laten horen

Nellyrocks
7 december 2006, 09:11
Misschien zit die gitarist van ze ook wel op dit forum. Knap lullig als je zo'n heel topic over je bandje leest.

Neals
7 december 2006, 15:26
Ze hebben ook een videoclip uit :D

http://www.youtube.com/watch?v=gGJvi5NmV6U&mode=related&search=

Dit is gewoon leedvermaak. Eigenlijk is het briljant om zoiets bij een echt goede band neer te zetten :D

jasper159
7 december 2006, 16:24
Nu ook te bewonderen op youtube, de hele zaal doet mee met paradise

http://www.youtube.com/watch?v=hEVqa8uWxkE


Lijkt wel of die cameraman het publiek gaat instuiken xD

Chris Winsemius
7 december 2006, 20:29
Net bij "Man bijt hond" gezien.

Hoop binnenkport naar Friesland af te reizen (heb ik dan een visum nodig?) om wat goeie vrienden te bezoeken en zeker even Les Mistral live mee te maken.

Nellyrocks
8 december 2006, 18:02
Elke keer als ik die muziek hoor ben ik weer opnieuw oprecht verbaasd. Ik snap er helemaal niets hoe het in godsnaam kan dat mensen daar naar toe gaan en het leuk vinden.

Het is ook echt klotedruk op die filmpjes.

The_W85
14 december 2006, 15:38
Net bij "Man bijt hond" gezien.

Hoop binnenkport naar Friesland af te reizen (heb ik dan een visum nodig?) om wat goeie vrienden te bezoeken en zeker even Les Mistral live mee te maken.

Moet je wel van te voren je lachspieren trainen, de laatste keer namen we een Le Mistral-groentje mee, die kwam echt niet meer bij van het lachen :seriousf:

gorgasm
23 december 2006, 16:54
ja man; ook maar een dooie boel op dat podium. Precies 2 standbeelden, en 1tje die zich verstopt.

Verder ook wel enorm clever om je laatste nieuws onderaan je page te zetten. Zo ben je zeker dat een nieuwkomer heel jullie geschiedenis weet.

Orgasmocaster
13 juli 2007, 17:45
OhmyGod! waarom hebben jullie dit van mij onthouden! dit zou een sticky moeten zijn!! ik werd vannacht om 3 uur wakker en zag opeens die vrouw met die vingers voor mij staan! 'wandee aai miet joeee... in perredais'
Die ouwe knakker en gitarist stonden ook aan het voeteneind met een zure lach met hun vingers te knippen!

een paar vraagjes toch:
1/ iemend schreef dat de perredais clip toch wel beter was dan de clips op hun website.. aaaah ik kan geen clips op hun site vinden! help mij!
2/ zijn ze nou serieus? they must be taking the piss!! en zo niet, komen al die 'fans' nou alleen naar hun concerten 'for a laugh' en heeft de band dat nou door?
3/ zijn het nou stoners? gezien het zakkie wiet. stoners hebben over het algemeen een speciaal gevoel voor humor, wat mij dus weer doet vermoeden dat het gewoon een grote parodie is. of toch niet? aaaahhh
4/ ondanks dat de gitarist en zijn geluid zuigt, is ie een gear freak.. dus er is inderdaad een 95% kans dat ie op dit forum zit.. en ik durf te wedden een actief participerend lid is! hehe.. please come forward! en ehh no offence. en misschien kun je de bovenstaande vragen beantwoorden! :D

wietse
13 juli 2007, 20:04
OhmyGod! waarom hebben jullie dit van mij onthouden! dit zou een sticky moeten zijn!! ik werd vannacht om 3 uur wakker en zag opeens die vrouw met die vingers voor mij staan! 'wandee aai miet joeee... in perredais'
Die ouwe knakker en gitarist stonden ook aan het voeteneind met een zure lach met hun vingers te knippen!

een paar vraagjes toch:

2/ zijn ze nou serieus? they must be taking the piss!! en zo niet, komen al die 'fans' nou alleen naar hun concerten 'for a laugh' en heeft de band dat nou door?



ja ze zijn bloedserieus, ze denken zelf dat ze erg goed zijn, omdat ze veel fans hebben, en ze hebben totaal niet door dat al die fans zich bescheuren en puur komen om een keer goed te lachen, natuurlijk zijn er uitzonderingen die het prachtig en puur vinden, omrop fryslan had vorig jaar een paar van die lui aan het woord in een special om le mistral.
net zoals dat er liefhebbers van experimentele muziek zijn, je weet wel 2 piepjes een gil en een scheet en dat is een nummer dat soort spul.
maar het gros gaat er heen om lekker te lachen



3/ zijn het nou stoners? gezien het zakkie wiet. stoners hebben over het algemeen een speciaal gevoel voor humor, wat mij dus weer doet vermoeden dat het gewoon een grote parodie is. of toch niet? aaaahhh


nee het zijn mafketels, heb de gitarist al eens aan m'n kraam gehad in het FEC op de rommelmarkt aardige jongen maar wereldvreemd een echte nerd.



4/ ondanks dat de gitarist en zijn geluid zuigt, is ie een gear freak.. dus er is inderdaad een 95% kans dat ie op dit forum zit.. en ik durf te wedden een actief participerend lid is! hehe.. please come forward! en ehh no offence. en misschien kun je de bovenstaande vragen beantwoorden! :D

dat betwijfel ik anders had hij al lang eens verteld dat zijn band op tv was oid.

almarvk
14 november 2007, 20:49
Zaterdag 17 november presenteert 'Le Mistral' alweer hun 5de cd!

http://www.youtube.com/watch?v=gGJvi5NmV6U

En ook een duidelijke review met op het einde toch ook ff duidelijk hoe goed ze wel niet zijn!

http://www.youtube.com/watch?v=yUU1t_hrGBw

Dit mogen we natuurlijk niet missen! :D

Orgasmocaster
16 november 2007, 16:59
HAHAHAHA, het blijven toch mn favorieten!
ik zag laatst de aziatiese variant op deze band: WING!
een klein vrouwtje die bloedserieus AC/DC (en andere covers) zingt!
ik zal ff clips zoeken en posten :)

Orgasmocaster
16 november 2007, 17:08
zal vast wel es eerder gepost zijn:

in the ghettoooo:
http://www.youtube.com/watch?v=pmijZEpV1_A

Back in Black:
http://www.youtube.com/watch?v=G7AldAAkad8

Rinze
16 november 2007, 17:13
zal vast wel es eerder gepost zijn:

in the ghettoooo:
http://www.youtube.com/watch?v=pmijZEpV1_A

Back in Black:
http://www.youtube.com/watch?v=G7AldAAkad8

Niet zo best, zie ik toch liever dit: http://www.youtube.com/watch?v=bgwhecFCaaw&feature=related

Bloodline
18 augustus 2009, 21:53
http://www.youtube.com/watch?v=EsoclUAA8qE&feature=related

Oh help, die eind riff ><
Mijn zanger heeft een dvd van hun, geniaal.

Orgasmocaster
19 augustus 2009, 03:10
ik heb een nieuwe favoriet!!

http://www.youtube.com/watch?v=x_JU1F7q6_Q

Luke-wannabe
19 augustus 2009, 03:37
Dit is echt genius! :seriousf:

Rinze
19 augustus 2009, 08:44
Alternatieve pop? :???: Meer geriatrische euhh... iets en dan die uitspraak :seriousf:

almarvk
19 augustus 2009, 10:05
En die band trekt vollere zalen dan menig bandje hier op het forum...

Bram+
19 augustus 2009, 10:05
En, voor wat het waard is, die gitarist heel veel betere gear ook nog :D

TimoSomers
19 augustus 2009, 18:55
O mijn god.







Zo strak!
*jaloezie*