PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar!!



Hectische Hector
29 mei 2006, 13:41
sinds kort heb ik een nieuwe gitaar en ze ziet er zo uit:

http://myspace-138.vo.llnwd.net/00775/83/14/775374138_l.jpg

het is de rechtse epi, en het is echt een heel goeie gitaar! als je maar een klein budget hebt vind ik deze echt een aanrader, en ze rockt als de beesten... :rockon:

Bram+
29 mei 2006, 13:50
Mooi hoor, leuke spullen!

Die strat, is dat de kleur Sage (Green) Metallic? Ik had ook een Tele in die kleur, echt een mooie kleur, en hier ook een keer mooi op een foto.

Nickname
29 mei 2006, 14:00
Zeker mooie spullen, vooral die strat vind ik er ook erg mooi uitzien :) Maar heeft die epi niet gauw last van een flinke feedback? of valt dat mee?

Hectische Hector
29 mei 2006, 14:43
dat valt nog wel mee vind ik, maar ik heb em nog niet geprobeerd op een optreden... nu je het zegt, ik heb daarnet wel zitten experimenteren met de feedback en de fase shifter :D daar kan je echt veel mee doen...

ik weet niet hoe dat groen juist noemt, ik zag em staan bij piens en ik was op slag verkocht... (buiten die gibson van 15000 euro dan ;))

almarvk
29 mei 2006, 14:46
Ziet er goed uit!

Mooie combi met de Rat en de Fender versterker :)

Nickname
29 mei 2006, 14:53
dat valt nog wel mee vind ik, maar ik heb em nog niet geprobeerd op een optreden... nu je het zegt, ik heb daarnet wel zitten experimenteren met de feedback en de fase shifter :D daar kan je echt veel mee doen...

ik weet niet hoe dat groen juist noemt, ik zag em staan bij piens en ik was op slag verkocht... (buiten die gibson van 15000 euro dan ;))

Hmmz.. piens, ik heb daar mn 1e gitaar ook gehaald. Die hebben daar vaak mooi spul, alleen zet ik om principiële redenen daar geen voet meer binnen.

Hectische Hector
29 mei 2006, 14:55
wat zijn die redenen dan?

Nickname
29 mei 2006, 14:59
wat zijn die redenen dan?

Ik ga niet in details treden omdat ik dan wss van het forum getrapt wordt ofzo, maar laat ik het houden op service problemen.



























psst.. blanke mensen helpen ze daar beter dan donkere mensen. En nog meer van dat soort fratsen....:sssh:

Hectische Hector
29 mei 2006, 15:00
en voor wie het wilt weten: de rechtopstaande akoestische gitaar is er een van '61 uit Congo... van mijn vader wel te verstaan (indirect van mij ;-))

Hectische Hector
29 mei 2006, 15:06
mja daar heb ik nog niks van gemerkt, maar ja ik ben dan ook blank :)
als dat idd zo is, is dat wel zeer dwaas van piens...

maar het lijken me maar roddels, commerçanten zijn allang blij als ze hun waar verkocht krijgen, maakt niet uit aan wie.
ik ben er sindsdien ook niet meer geweest... de epi en versterker komen uit duitsland... (of koop je daar ook niet? :p)

Nickname
29 mei 2006, 15:10
mja daar heb ik nog niks van gemerkt, maar ja ik ben dan ook blank :)
als dat idd zo is, is dat wel zeer dwaas van piens...

maar het lijken me maar roddels, commerçanten zijn allang blij als ze hun waar verkocht krijgen, maakt niet uit aan wie.
ik ben er sindsdien ook niet meer geweest... de epi en versterker komen uit duitsland... (of koop je daar ook niet? :p)

Ik koop tegenwoordig alles bij mn lokale muziekwinkel.. daar krijg je perfecte service, en allerlei geintjes als: vasteklant-korting, dinsdagmiddag-korting (of wanneer je er ook bent) de beginners-korting of juist de gevorderden-korting. enz enz enz... :p

pint
29 mei 2006, 16:20
weeral iemand uit axel
gezellig

Nickname
29 mei 2006, 16:27
Hee pint.. ja.. axelaren zijn druk vertegenwoordigd hier op het forum (relatief gezien dan) waar woon je ergens in axel? :)

d'oh
29 mei 2006, 18:19
mooie gitaar:cooler:

Noot Muskaat
29 mei 2006, 19:31
Van harte met deze aanwinst!
Ik hoop dat je nog vele jaren met zeer veel genot dit alleraardigste gitaartje mag bespelen, het doet mij vreugd als ik een medegitarist zie stralen wanneer hij zich een nieuwe gitaar heeft aangeschaft, proficiat!

E-J
29 mei 2006, 20:24
Hey Hectic Hector,
Hoe vind je de Big Muff op je Fender versterker? Klinkt dat een beetje?

Verder hele mooie spullen, ontiegelijk mooie Strat en die Epi mag er zeker ook wezen. Leuke pedaaltjes ook!

Hectische Hector
29 mei 2006, 21:42
Hey Hectic Hector,
Hoe vind je de Big Muff op je Fender versterker? Klinkt dat een beetje?

Verder hele mooie spullen, ontiegelijk mooie Strat en die Epi mag er zeker ook wezen. Leuke pedaaltjes ook!

de big muff is echt stoer :D, en hij klinkt echt wel goed, hoewel ik de versterker nog ni helemaal heb kunnen openzetten (ik wil nog een dak boven mijn hoofd), maar ik ben er echt wel tevreden over...

goeroezeboe
29 mei 2006, 22:41
Heel leuke gitaar. Zelf heb ik ne sheraton - dus ongeveer hetzelfde alleen iets luxeuzere uitvoering - en ik ben der heel content van.


ps. Ik heb alleszins best wel snel last van feedback. Zet het volume maar is open met wat distortion en je zal het snel genoeg merken :p.