PDA

View Full Version : Iron Maiden Tribute band voor een appel en een ei!!!



wille525
29 mei 2006, 13:28
Metalheads,

Arnhem Maiden, (de Iron Maiden Tributeband uit het Oosten van het land) zoekt zaaltjes een cafés waar kan worden opgetreden. Liefst in het midden of (noord/ zuid)oosten van het land.

We hebben onlangs ons eerste vette optreden gehad in Willemeen te Arnhem en zijn nu opzoek naar meer!!! Momenteel spelen we ongeveer 25 Maiden covers.

We spelen voor een appel en een ei (!), zolang we maar kiet draaien.
Check onze site voor demo-nummers en foto’s van ons laatste optreden!!

http://www.arnhemmaiden.nl/

Dus als je nog een plek weet waar we terecht kunnen... laat het ons weten.
Voor meer informatie kun je een mail sturen naar wille525@hotmail.com ...

Greetz,

Rene

Vonk
29 mei 2006, 17:44
Ik heb net het nummer geluisterd op jullie site. Goed gitaarspel! Alleen jammer van de zangeres, ze mist de rauwheid die (alleen) een kerel kan hebben. Dat is 1 van de dingen die het moeilijk maken het gevoel over te brengen wat de echte moeiteloos wel kan. En dit jaar ga ik dat voor de eerste keer meemaken!!!

wille525
30 mei 2006, 10:19
Yep, ik weet wat je bedoeld. Het probleem is alleen dat we tijdens de opnames geen tijd meer hadden voor de zang. Tijdens een optreden komt haar zang wel beter over.
Maar laten we eerlijk zijn...de zang Bruce is bijna niet te benaderen.

vasnd
30 mei 2006, 15:21
dat klopt, die stem is echt raar.

ow nog bedankt voor de gitaar trouwens, hij speelt nog steeds fijn
( ik neem aan dat er niet veel iron maiden coverbandjes zijn uit velp )

Vonk
30 mei 2006, 17:26
Yep, ik weet wat je bedoeld. Het probleem is alleen dat we tijdens de opnames geen tijd meer hadden voor de zang. Tijdens een optreden komt haar zang wel beter over.
Maar laten we eerlijk zijn...de zang Bruce is bijna niet te benaderen.

Zekers je hebt niet de gemakkelijkste band gekozen! Succes!

TFO
3 juni 2006, 00:38
strak werk met deja Vu gasten.
zelf een groot maiden fan dus altijd tof om wat covers en alles te horen.
alleen ik heb persoonlijk niet veel met de vrouwelijke zang op maiden gebied (ik weet dat bruce moeilijk te evernaren is en dat er ook niet veel zangers in de buurt komen)

maar boven dit, nice job.

goede gitaar werk en goede vocals everall :rockon:

Aron Maiden
20 juni 2006, 21:52
de zang Bruce is bijna niet te benaderen.

Fuck bruce,

Paul di anno is de zanger van iron maiden!,
toen paul de band verliet hebben ze nog een goed album gemaakt, toen clive burr ook nog weg ging, was iron maiden gewoon dood

Jopie
21 juni 2006, 18:42
Fuck yourself , Bruce Dickinson heeft een van de beste stemmen op de planeet , daarnaast is ie een goede piloot en sympathieke vent , dus zeik niet