PDA

View Full Version : Koopjeshoek



ppie
29 mei 2006, 10:31
Ben benieuwd hoelang betrokken fabrikanten dit nog over zich heen laten gaan. en hoeveel mensen hiervan het slachtoffer worden en proberen de misser weer door te sluizen.

http://search.ebay.nl/_W0QQfrtsZ50QQfsooZ1QQfsopZ1QQsassZjansen7789

Of het complete aanbod op www.ebaymarket.net



ppie

Nickname
29 mei 2006, 10:36
Hmmmzzz... scam?

ppie
29 mei 2006, 10:45
Behoorlijk als de je foto's bekijkt lijkt het alsof ze genomen zijn in een muziekinstrumentenhandel. Maar op sommige foto's zie je wat vuil op de grond en op een foto van een "kramer" zie je duidelijk dat de foto voor de etalage van een winkel is genomen. benieuwd of de betrokken muziekhandel dit kan waarderen.

GuitarMaster
29 mei 2006, 10:58
Behoorlijk als de je foto's bekijkt lijkt het alsof ze genomen zijn in een muziekinstrumentenhandel. Maar op sommige foto's zie je wat vuil op de grond en op een foto van een "kramer" zie je duidelijk dat de foto voor de etalage van een winkel is genomen. benieuwd of de betrokken muziekhandel dit kan waarderen.

Zou heel goed kunnen dat hij gewoon een eigen "ebay-winkel" heeft hoor, zie je veel vaker.

zeppo
29 mei 2006, 11:37
Zou heel goed kunnen dat hij gewoon een eigen "ebay-winkel" heeft hoor, zie je veel vaker.

Yeah right: object locatie: Den Haag
Shipping: 70 GBP

Need i say more ...\

Ik heb m wel ffe gemaild, gewoon voor de gein. Eens kijken wat ie te vertellen heeft, en met welke smoesjes hij mij probeert te winnen.

Jeanken
29 mei 2006, 13:04
Behoorlijk als de je foto's bekijkt lijkt het alsof ze genomen zijn in een muziekinstrumentenhandel. Maar op sommige foto's zie je wat vuil op de grond en op een foto van een "kramer" zie je duidelijk dat de foto voor de etalage van een winkel is genomen. benieuwd of de betrokken muziekhandel dit kan waarderen.

Maar die Kramer staat wel buiten de zaak op de stoep..

dirty-harry
29 mei 2006, 13:30
op de achtergrond zie je twee japaners staan waarvan 1 persoon duidelijk.
Wat ik er van vind is, ze moeten meer versassen naar lageloon landen dan krijg je van deze dingen.
Maar vergeet niet dat deze beter zijn qua afwerking dan de orginele :-)

Gibson sucks