PDA

View Full Version : abonn. gitaar magazine kado geven, welke???



rover
29 mei 2006, 10:02
Hallo, ik ben zelf geen gitarist, maar ik wil graag iemand een abonnement op een gitaarmagazine kado geven en wil graag weten wat dan een goed blad is.
Hij is 25 jr, speelt voornamelijk elektrische gitaar maar af en toe ook accoustisch of basgitaar, fan van steve lukather, bezig met pedalen en effecten (welke gitarist niet....). Mag ook engelstalig maar moet wel op te abonneren zijn in nederland. Niet alleen technische informatie maar ook interviews met 'bekende' gitaristen.

Wie kan mijn adviseren?

bedankt!

Luke-wannabe
30 mei 2006, 21:01
Gitarist is heel cool.
Gewoon een allround leuk te lezen blad met reviews en interviews met bekende gitaristen.

Reigor
30 mei 2006, 22:04
Ja Gitarist is een leuk blad. Staat van alles wat in!

SBloke
1 juni 2006, 14:30
Andere optie is "Gitaarplus"

Ook een Nederlands blad.

ijzerbroot1
1 juni 2006, 17:05
Gitarre und Bass? Is wel teutonisch maar wel dik blad voor je knaken......

Bl44t44p
1 juni 2006, 19:17
Andere optie is "Gitaarplus"

Ook een Nederlands blad.

Ik heb daar één nummer van gelezen, jezus wat een kutblad :eek:

De Gitarist is prima, eigenlijk best wel perfect zolang je er geen moeite mee hebt dat de helft/driekwart van de artikelen rechtstreeks uit de Engelse Guitarist komen (weliswaar vertaald).

BamBuFan1
1 juni 2006, 20:53
Gitarre und Bass? Is wel teutonisch maar wel dik blad voor je knaken......

Hear hear!

Dick Wolkendeck
2 juni 2006, 13:55
Ik heb daar één nummer van gelezen, jezus wat een kutblad :eek:


Hmmmjaa... gisteren een exemplaar van Gitaar Plus gekocht om een lange busreis door te komen en wat lees ik daar:

"Het verhaal rondom RKS gitaren is massaal. Veel groter dan het assortiment instrumenten of de mensen van naam, die erbij betrokken zijn"

en:

"Zo krijg je net genoeg Clean om de klank gewassen te presenteren, maar kun je op hetzelfde kanaal al een forse grom in het gitaarsignaal verwerken."

meer:

"Met een modern, lucratief uiterlijk kun je het in hogere prijsklassen nog wel eens slechter treffen."

of:

"Ergonomisch is dit een kunstvoorwerp. Alleen al het feit, dat ze in het ontwerp zich gerealiseerd hebben, dat het metalen frame met zoveel mogelijk hout moet worden omgeven, zodat de sustain aanhoudt, zegt alles."

En dan zo leuk dat je in je broek schijt van het lachen:

"Omdat de Limbergers veel in hun eigen Sinti taal praten, helpt Harry mijn gebrekkig Nederlands uit te leggen."

BamBuFan1
3 juni 2006, 15:41
Hmmmjaa... gisteren een exemplaar van Gitaar Plus gekocht om een lange busreis door te komen en wat lees ik daar:

""Ergonomisch is dit een kunstvoorwerp. Alleen al het feit, dat ze in het ontwerp zich gerealiseerd hebben, dat het metalen frame met zoveel mogelijk hout moet worden omgeven, zodat de sustain aanhoudt, zegt alles."

En dan zo leuk dat je in je broek schijt van het lachen:

"Omdat de Limbergers veel in hun eigen Sinti taal praten, helpt Harry mijn gebrekkig Nederlands uit te leggen."

Gitaar Plus werd u aangeboden door Babelfish...

Reel Big Fish
3 juni 2006, 16:57
Ik ben zelf abonee van het blad Total Guitar. Engelstalig blad. Zit bij iedere issue een cd met backing tracks waarvan in het blad tabs staan. Erg plezierig blad!

Hector_Tsolodimos
3 juni 2006, 20:43
kun je niet abonnement woren van total guitar?
of kan dat hier in Nederland niet

Reel Big Fish
4 juni 2006, 09:03
http://www.myfavouritemagazines.co.uk/store/displaystore.asp?sid=478

Kijk eens :) ;)

hendrix_appendix
4 juni 2006, 18:12
Guitar World, dik blad veel geld en een hoop ads, maar toch goede interviews en dergelijke.

Dick Wolkendeck
6 juni 2006, 09:17
Gitaar Plus werd u aangeboden door Babelfish...


Hahahaha ja die is leuk! :seriousf:


Tenminste, ik moest aan deze babel fish denken:
http://www.bbc.co.uk/cult/hitchhikers/guide/babelfish.shtml

Are we level on this?

Harm
8 juni 2006, 08:06
Ik zou gaan voor Guitar Techniques, ook een engels blad maar super uitgewerkt! Staat meer in qua muziek dan in Total Guitar etc...
Maar deze abo's zijn wel prijzig... volgens mij iets van tegen de 80 Engelse Ponden per jaar (13 of 14 stuks...).

Je kunt ze ook per stuk bestellen dacht ik...

Dit is een link...:

http://www.futurenet.com/futureonline/magazines/magazine.asp?div=3&id=19

Klik anders even door via:
http://www.myfavouritemagazines.co.uk/store/custompage.asp?customid=48&custid=08@06@200625353@927354242

hansies
8 juni 2006, 12:22
Ik heb daar één nummer van gelezen, jezus wat een kutblad :eek:

De Gitarist is prima, eigenlijk best wel perfect zolang je er geen moeite mee hebt dat de helft/driekwart van de artikelen rechtstreeks uit de Engelse Guitarist komen (weliswaar vertaald).


kutblad.............waarom ?

Bassbitch
8 juni 2006, 12:32
Is TS uberhaupt nog wel aanwezig?

iwamoto
8 juni 2006, 12:54
tis maar goed dat we een sim meisje als jou hebben he :D

" Laatste Activiteit: 29-05-2006 10:07 "

sandman4justice
8 juni 2006, 15:56
Ik lees wel eens graag "Guitar", een engels blad...