PDA

View Full Version : Zo kan je ook een effect te koop aanbieden!



Lucluc
28 mei 2006, 21:46
Een hele wazige omschrijving van een Boss MZ-2 op marktplaats:

De MZ-2 zijn een enigszins ongewone vervorming pedaal als het 3 verdubbelende modi, 2 koor modi evenals een normale vervorming modus is. De vervorming is in een analoge kringloop geproduceerd terwijl het koor en vertraging functie gebruiken een digitaal stukje zijn gecreëerd. De pedaal heeft 2 hoofdkringloop raden waar een van hen is analoog en de andere digitaal. Ontwierp voornamelijk om de noden van Heavy Metal en hard rots muzikanten te ontmoeten, zijn de MZ-2 een nieuwe vervorming resultaten eenheid met ingebouwde digitale koor en verdubbelend om de volledig-bodied, scherpe vervorming te produceren en machtige ruimtelijke resultaten die heel zijn populair in hard rockmuziek vandaag. Fuserend 6 modi en stereo-installatie outputs, kunnen de MZ-2 recht, geen-onzin vervorming produceren die dan of chorused verdubbeld worden kan en kan een grote assortiment van populaire harde rots en Heavy Metal resultaten produceert worden.

En van dezelfde verkoper over een Boss BE-5:

Kenmerken vijf van de populairste gitaar resultaten, inclusief compressor, overversnelling vervorming, digitale vertraging, geluid suppressor en koor.
Resultaten zijn gelegd uit in de doeltreffendste bestelling voor gitaar toepassingen Bijvoorbeeld, het koor is na de digitale vertraging in de opmerkelijke ketting opgespoord en gevend de gelegenheid wijde 3#dimensionale geluiden.
De Kleur controle verhuurt u vermeng overversnelling en vervorming of kiest tussen de twee.
Het koor komt een outstand voor? ing stereo dimensionale resultaat dat afwisselt afhangend van de plaatsing van linkse en rechtse sprekers.
De stuurt/terugkeer hefbomen staan toe dat systeemuitbreiding een uiterlijke resultaat eenheid of volume pedaal gebruikend. Een stemmer uit is gezorgd voor snelle melodie en de koptelefoon hefboom geeft de gelegenheid stille controleren.
Pers en lichte ontwerp samen.

Leuk vertaalprogramma heeft ie gebruikt. Misschien weer een Roemeen?

Robbert
28 mei 2006, 22:31
Nigeriaan?

Philippe
29 mei 2006, 00:16
Koor (chorus)
harde rots (hard rock)

:seriousf:

imlikeajungle
29 mei 2006, 07:57
Ik was nog niet mee met koor :soul:

El Bastardo
29 mei 2006, 08:05
Vroeger had je in de aardschok Wim Baelus die de zwaardere metal recenties deed.
Deze pedaalbeschrijvingen doen me erg veel denken aan de cd recenties die hij toen maakte.
Begrijp me niet verkeerd, Ik vond Wim altijd een geweldige kerel maar afgezien van het cijfer wat hij de cd's gaf wist ik nou nooit wat hij echt van de cd's vond.
Misschien hoort bij onverstaanbare muziek ook wel een onbegrijpbare recentie.

amon
29 mei 2006, 09:03
Lijkt wel een zuid afrikaan...

the sure thing
29 mei 2006, 20:04
Fijn die automatische vertaler... Zo werden valves vertaald door "kleppen" :-)

phx
29 mei 2006, 20:42
Dan moet ik die mt2 van hem maar kopen, I love hard rots!!

Robbert
29 mei 2006, 21:17
Hmmm... zou hij ook cheques accepteren? :seriousf:

interessander
29 mei 2006, 21:48
Dit is dan weer een prachtig voorbeeld van less is more: een boss DD3 op marktplaats met de beschrijving; Vitage, rare..............

ieme
30 mei 2006, 10:15
ik bied hem het dubbele als hij hem komt brengen!

amon
30 mei 2006, 12:25
ik niet 5 6 7 8 9 10