PDA

View Full Version : Nieuw speeltje + gear foto's



Les Paul
28 mei 2006, 20:49
Mijn nieuwe speeltje is een Taylor T5. Nu 2 dagen mee kunnen spelen en het is echt een zeer veelzijdige gitaar. Hij speelt fantastisch en klinkt electrisch prima. De acoustische sounds zijn prima bruikbaar, maar kunnen natuurlijk nooit op tegen een gewone acoustische gitaar.

http://www.xs4all.nl/~rspringe/forum/T5.JPG

En verder nog wat foto's van mijn nieuw ingerichte muziekkamertje...

http://www.xs4all.nl/~rspringe/forum/Studio1.JPG

http://www.xs4all.nl/~rspringe/forum/Studio2.JPG

http://www.xs4all.nl/~rspringe/forum/Studio3.JPG

Daniël_san
28 mei 2006, 21:07
Gefeli met die taylor! Enneh... mooie kamer ;)

Dude
28 mei 2006, 21:59
:o allejezus daar staan nog eens wat mooie spulletjes, wanneer ga je op vakantie ? heb je een hond die thuis blijft ? waar woon je precies in zeewolde ??





;)

gaaf hoor, prachtige spullen, zou dr jaloers van worden, die 3 pup les paul, is dat een gibson ? VET ! en die zilvere marshall verkoop je zeker niet toevallig :cooler:

Davidian
28 mei 2006, 22:03
Pas maar op straks komt de rode haan je halen ;)

Anders Destium
28 mei 2006, 22:20
Gefeliciteerd, mooie aanwinst :)


En prachtcollectie/set/kamer :rockon:

CG_JOE
28 mei 2006, 22:22
:o allejezus daar staan nog eens wat mooie spulletjes, wanneer ga je op vakantie ? heb je een hond die thuis blijft ? waar woon je precies in zeewolde ??





;)

gaaf hoor, prachtige spullen, zou dr jaloers van worden, die 3 pup les paul, is dat een gibson ? VET ! en die zilvere marshall verkoop je zeker niet toevallig :cooler:

Ik hoop voor je dat er geen dieven zijn die zeewolde goed kennen. Want dat stukje raam en uitzicht vertelt al genoeg over de ligging van jou huis.

Kaïn
28 mei 2006, 22:31
Wow wat een mooie spullen! Kan ik alleen maar met jaloezie naar kijken.

Basseytje
28 mei 2006, 23:09
mooie spullen zeg pfff ik ben er jaloers op. mooi ingericht.

btw waar gebruik jedat 2e beeldscherm voor?

Les Paul
28 mei 2006, 23:19
:o allejezus daar staan nog eens wat mooie spulletjes, wanneer ga je op vakantie ? heb je een hond die thuis blijft ? waar woon je precies in zeewolde ??





;)

gaaf hoor, prachtige spullen, zou dr jaloers van worden, die 3 pup les paul, is dat een gibson ? VET ! en die zilvere marshall verkoop je zeker niet toevallig :cooler:

Vakantie heb ik natuurlijk geen geld voor met deze hobby :D. Beveiliging is goed

De 3 PU Les Paul is een Gibson Les Paul Ace Frehley. En de Silver Jublilee gaat niet weg.

bluegate
28 mei 2006, 23:20
Da's een mooie verzameling!

Veel plezier met de Taylor.

Les Paul
28 mei 2006, 23:22
mooie spullen zeg pfff ik ben er jaloers op. mooi ingericht.

btw waar gebruik jedat 2e beeldscherm voor?

Jaloers zijn is niet nodig. Gewoon hard werken en geen kinderen ;) En verstandig dingen kopen/verkopen

Het 2e beeldscherm is erg handig bij Cubase. Er is al gauw te veel informatie voor 1 scherm. Ik kon het overnemen voor weinig.

Snuiter
29 mei 2006, 00:32
Puike dingen, die T5's.

schizo910
29 mei 2006, 09:50
mooi, mooi, mooi, mooi, mooi!!!






en had ik al gezegd dat ik het allemaal mooi vind?

DREAMMACHINE
29 mei 2006, 10:44
vette shit!....zo'n ac15 lijkt me ook nog wel eens wat...

en verder, mocht die klon je in de weg staan....!

ieme
29 mei 2006, 13:11
mooie haar tele heb je!

Les Paul
29 mei 2006, 16:50
vette shit!....zo'n ac15 lijkt me ook nog wel eens wat...

en verder, mocht die klon je in de weg staan....!

Een Klon staat niet snel in de weg. Daar is altijd wel een plaatsje voor. ;)

ieme
29 mei 2006, 16:52
Een Klon staat niet snel in de weg. Daar is altijd wel een plaatsje voor. ;)

ja die klon is een wonderbaarlijk pedaal, je moet wel ff die crunchbox testen robbert, das t beste distortion pedaal wat ik ooit gehoord heb!

Les Paul
29 mei 2006, 16:54
mooie haar tele heb je!

Scherp gezien, Ieme ;) Die Haar was een 2ehandsje. Je snapt soms niet wat mensen weg doen ;)
Ik heb hem gisteren eens goed afgesteld en ik kon hem daarna maar moeilijk weg leggen. Marshall Studio 15, Klon Centaur en de Haar Tele en je hebt uren plezier. Was alles in het leven maar zo simpel......

Ik heb Erik inmiddels om een prijsopgave voor een Custom gitaar gevraagd volgenw mijn specs. Lijkt me wel leuk om een gitaar te laten bouwen. En als hij net zo goed is als de Tele, dan heb ik er alle vertrouwen in.

Fox
29 mei 2006, 21:43
Die onderste is toch niet toevallig een Yamaha Sg? ;)
Vind ik toch persoonlijk een van de mooiste, alhoewel de rest van je collectie ook zeer mooi is. En gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst !!!

Mvg,

Tim

Les Paul
29 mei 2006, 22:13
Die onderste is toch niet toevallig een Yamaha Sg? ;)
Vind ik toch persoonlijk een van de mooiste, alhoewel de rest van je collectie ook zeer mooi is. En gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst !!!

Mvg,

Tim

Inderdaad een SG2000. Ik ben er lang naar op zoek geweest en ben erg blij dat ik deze te pakken heb gekregen.

davidof
1 juni 2006, 18:28
hmm mooie vuilbak :) zo'een wil ik ook.

Herman
1 juni 2006, 21:43
Gefeliciteerd met je Taylor! Vet dingetje...en de rest van je collectie nog veel meer :o Mooi man...

ieme
2 juni 2006, 17:35
:D robbert kan niet tegen gas, hij geeft er ALTIJD aan toe ;) hihi

Les Paul
2 juni 2006, 18:58
:D robbert kan niet tegen gas, hij geeft er ALTIJD aan toe ;) hihi

Integendeel. Ik probeer het voor te blijven door preventief maatregelen te nemen :D

tmcm
2 juni 2006, 19:41
lijkt een jv strat?

Les Paul
2 juni 2006, 20:06
lijkt een jv strat?

Is een ej strat.