PDA

View Full Version : Classic 30 deel 2



shamehair
28 mei 2006, 20:26
Gewoon even ter info:

Ik heb gisteren mijn eerste optreden gedaan met de C30 head en hij heeft het gewoon fantastisch gedaan! Ik heb zelfs geen enkel pedaaltje moeten gebruiken, alles wat ik nodig had zat in de versterker, van lekkere blues tot supervette ZZ Top.

Peavey C30 rules!

MjS
28 mei 2006, 20:49
Welke cab gebruik je? In wat voor een band speel je? Welke gitaar gebruik je daarop???

Ja...ook aan het orienteren voor een nieuwe amp.

shamehair
28 mei 2006, 21:15
Cab: 2 keer Marshall 1 x 12 "
Gitaren: Strats en Tele
Band: www.smoothlake.be
Genre: blues, surf en rock'n roll

De C30 is een aanrader: super goeie clean met een randje indien gewenst en super vette drive, weegt bijna niets en je kan hem lekker opendraaien. Bovendien nog goed betaalbaar ook.

Succes met de zoektocht

hanzeman
29 mei 2006, 09:51
Heb je geen hoorbare brom (beetje tondeusegeluid) als ie idle is?

Heb ik tot nu toe gehad met drie Peaveys op rij (weliswaar Delta Blues, maar dat is in wezen bijna dezelfde bak). Heb mijn laatste Peavey na 1 dag teruggebracht en gelukkig mijn geld terug gehad. Ga nu toch maar liever voor een Fender, hoewel het geluid van de Peavey Classic 30 en de Delta Blues op zich echt heel goed is/was.

shamehair
29 mei 2006, 10:42
Er is inderdaad een lichte brom/gezoem als je de versterker opzet, maar vanaf dat je begint te spelen hoor je daar niets meer van. Ik maak me daar alleszins niet druk in. Ik denk dat het te maken heeft met de ventilator die ze in de Peavey's inbouwen om overhitting tegen te gaan.