PDA

View Full Version : Drummer zoekt een band (enschede)



tommeijerink
28 mei 2006, 10:47
Heey mensen!!

Ik ben hier sinds kort geregistreerd in de hoop dat ik een bandje bij elkaar kan sprokkelen in omgeving enschede!! Ik zit vooral te denken aan wat muziek van anouk, red hot chilipeppers e.d. Ook vind ik een beetje R&B niet verkeerd!
Eigenlijk alle soorten muziek stem ik wel mee in behalve methal en gothic enz. Dat is niet mijn straatje.
Verder wat over mij: Ik een drummer uit Enschede ben 19 jaar. Heb 4 jaar op drummen gezeten ben er toen een tijdje mee gestopt maar ben nu sinds een half jaar weer voor mezelf begonnen. De leeftijden die ik zoek voor de band moeten een beetje rond mijn leeftijd liggen!! Voor de rest zie ik het wel!

Groeten,

Tom!

Butger
17 juni 2006, 21:43
Hela

Hm ik zou wel eens in een bandje willen, lijkt me erg leuk! Beetje in de richting die jij ook aangeeft, gewoon lekkere rock, of misschien meer instrumentaal gerichte muziek o.i.d. i dont really care als het maar leuk is.
/me Ben 20 jaar (word vrijdag 21), speel elektrische gitaar (nog niet erg lang maar het gaat best oke) en ook wel een beetje basgitaar (heb vandaag mijn eigen bas gekocht! :cooler: ) en woon in Enschede dus komt mooi uit!

rhcp_schipper
19 juni 2006, 18:23
Hallo, ik heb zelf ook al contact gehad met tom.


Ik ben zelf gitarist, vind de aangegeven stylen er mooi. Ik speel zlef zo'n 2 jaar gitaar. Ik kom uit almelo.

Groeten Tim

Butger
19 juni 2006, 21:04
Ik vind het best om een beetje mee te klooien op mijn bas. Met drums, gitaar en bas kun je al aardig compleet muziek maken!
Loop ik alleen wel (lichtelijk :cooler: ) achter qua niveau :D

Leuke tele trouwens :satisfie:

rhcp_schipper
19 juni 2006, 23:31
Ik vind het best om een beetje mee te klooien op mijn bas. Met drums, gitaar en bas kun je al aardig compleet muziek maken!
Loop ik alleen wel (lichtelijk :cooler: ) achter qua niveau :D

Leuke tele trouwens :satisfie:


Bedankt voor het compliment, ben er ook heel erg blij mee....:D, ik heb tom al gemaild, maar hij mailt me niet terug.

En over dat achter lopen is neit belangrijk....komt allemaal goed.

Butger
21 juni 2006, 21:49
Zit er nog schot in de zaak? :sssh:

rhcp_schipper
21 juni 2006, 23:43
Zit er nog schot in de zaak? :sssh:


Ik heb hem gemaild, maar nog steeds niets gehoord, probeer jij het anders ook even.... En je kunt mij ook gewoon mailen op: rhcp_schipper@hotmail.com.

Groeten Tim

tommeijerink
23 juni 2006, 16:25
jongens!!

sorry voor mijn late reactie... maar ben terug van weg geweest ;)
we kunnen binnenkort wel es een keertje gaan oefenen en kijken of het wat is.. ik heb een perfecte locatie bij mij in huis.. dus als jullie dat willen moeten jullie maar ff aangeven waneer je tijd en zin hebt!!

groeten tom!!

rhcp_schipper
23 juni 2006, 19:08
Hallo tom,

dat lijkt me echt een super idee. Laten we het verder even via de mail doen, oke?

Butger
25 juni 2006, 14:40
Hey jongens misschien is hat handig om elkaar op msn toe te voegen,
mijn adres is rutgervuurboom@hotmail.com