PDA

View Full Version : Ozzy osbourne - bark at the moon , en dit keer in een take :)



DTmaster
27 mei 2006, 23:11
Hallo



Ik heb even bark at the moon gedaan dus schrijf wat neer als je het de moeite waard vind :)
IK heb nu voor de eerste keer eens in een keer het hele stuk opgenomen omdat ik vind dat "on the spot" opnemen het beste werkt en nadat ik voor me vorige nummer 40 takes nodig had ( het lijkt wel jazz :) ) besloot dat maar niet meer te doen.



Groeten

DT


http://www.putfile.com/dtmaster naam spreekt voor zich :)

Basseytje
28 mei 2006, 00:21
ten eerste iets over je schrijf wijze eerst zeg je dat je 40 takes nodig hebt en dan 30 takes :S

en ff opmerking op de drums t klinkt een beetje midi achtig kan misschien aan mij liggen op die late uur.

je spel is redelijk goed. de solo zeer zuiver heel netjes gespeeld. de rest van t nummer is goed. nice work en rock on:rockon:

Maxxas
28 mei 2006, 09:58
Best knap gespeeld maar in het akkoordenwerk klinkt het of je gitaar niet goed gestemd is of dat hij niet goed intoneerd. Kan ook zijn dat je met je vingers iets de snaren uit stemming trekt/duwt.
Verder petje af.

hendrix2
28 mei 2006, 10:06
heerlijk nummertje (één van mijn eigen favorieten), en je hebt het echt zeer goed gespeeld volgens mij. :rockon:
je solo klinkt ook echt lekker!

Basseytje
28 mei 2006, 11:48
Best knap gespeeld maar in het akkoordenwerk klinkt het of je gitaar niet goed gestemd is of dat hij niet goed intoneerd. Kan ook zijn dat je met je vingers iets de snaren uit stemming trekt/duwt.
Verder petje af.

dat gevoel had ik ook. aangezien ik gistern al wat gedronken had durfde ik daar eilk niet egt een oordeel over te geven.

DTmaster
28 mei 2006, 12:53
bedankt doe ik eens een spontane opname , krijg ik spontaan 3 reacties :) bedankt voor jullie comentaar !!!!



en tja de backing track ik kon geen ander vinden dus mocht je er een hebben die beterzz is dan wil ik hem graag over doen !!!


thanxx


DT

Scali
28 mei 2006, 13:32
Klinkt best netjes. Idd de akkoordjes net wat vals hier en daar...
De solo vind ik wel goed. Mooie soepele legato-runs.
De expressie en timing die erin zitten zijn ook goed, zeker voor iets in 1 take.
De solo gaat ook ergens heen, past wel netjes over de muziek. Ik ken het origineel niet... heb je de solo gewoon nagespeeld, of heb je hem zelf verzonnen?

Negative K3 fan
28 mei 2006, 13:38
het geluid is te donker waardoor de akkoorden die je speelt meer als powerchords klinken terwijl dat niet echt de bedoeling is.

DTmaster
28 mei 2006, 15:41
Klinkt best netjes. Idd de akkoordjes net wat vals hier en daar...
De solo vind ik wel goed. Mooie soepele legato-runs.
De expressie en timing die erin zitten zijn ook goed, zeker voor iets in 1 take.
De solo gaat ook ergens heen, past wel netjes over de muziek. Ik ken het origineel niet... heb je de solo gewoon nagespeeld, of heb je hem zelf verzonnen?


Ik doe bijna nooit wat precies na . maar dit is gewoon verzonnen !! :)

DTmaster
28 mei 2006, 15:47
het geluid is te donker waardoor de akkoorden die je speelt meer als powerchords klinken terwijl dat niet echt de bedoeling is.


tja met dat geluid ben ik het eens ik ga hem nu denk ik ff opnieuw doen want ik heb een veel betere sound gevonden !! :)