PDA

View Full Version : beste gitaarist



Toniromboni
27 mei 2006, 13:05
Hoe hoog schatten jullie mike oldfield in als gitaarist?

Thijs G
27 mei 2006, 14:17
Laag, erg laag.

Beste componist van de afgelopen eeuw, dat wel ;)

Anders Destium
27 mei 2006, 14:19
Welkom op gitaarnet!

Het is gitarist, niet gitaarist. Bovendien is gitaarspelen geen wedstrijd, als hij voor jou de beste is dan heeft verder niemand daar iets over te zeggen ;)

JER00N
27 mei 2006, 14:24
Kan Oldfield uberhaupt wel gitaar spelen? :P Hij deed iig een hoop met synthesizers/keyboards/orgels.

guitarmonk
27 mei 2006, 14:26
Welkom op gitaarnet!

Het is gitarist, niet gitaarist. Bovendien is gitaarspelen geen wedstrijd, als hij voor jou de beste is dan heeft verder niemand daar iets over te zeggen ;)

Over dat gitaarspelen geen wedstrijd is ben ik met je eens, maar daar mag iemand anders vind ik best iets over zeggen. Ik bedoel, op dit forum wordt toch ook de hele tijd gepraat over waarom de ene wel goed is en andere niet. Over smaak valt niet te twisten zeggen ze, maar ik vind juist van wel. Als niemand meer iets zegt over waarom iemand goed/slecht is volgens diegene wordt het ook een saaie bende:-P

Anders Destium
27 mei 2006, 14:40
Ik heb een hekel aan heldenverering, dat heeft er veel mee te maken denk ik :)

Als voor de rest niemand houdt van de gitaristen die ik wel kan waarderen dan boeit me dat ook niet. To each his own.

Je hebt hier een hele stapel fans van een paar gitaristen, dat maakt de gitaristen in kwestie geen haar beter of slechter. Ik vind het altijd wat aandoenlijk als mensen hun favoriete gitarist graag willen opdringen als zijnde "de beste, want..." en dan een compleet subjectief verhaal.

E-J
29 mei 2006, 20:32
Tubular Bells is geniaal :D Vooral dat 'Bassie en Adriaan stukje'!

Negative K3 fan
29 mei 2006, 22:51
Tubular Bells is geniaal :D Vooral dat 'Bassie en Adriaan stukje'!

!!!!!!!!!!!!!!!!1111111

precies hahaha

wat vond ik dat fucking eng :D

sembo
6 juni 2006, 13:19
jimi hendrix was veel beter :rockon:

Tholat
25 juni 2006, 01:26
Doe mij maar Tom Morello ^^

:speed:

Roy K.
25 juni 2006, 02:35
Hee wat een interessant topic heb je omhoog geschopt!!

robby-C.rock
26 september 2007, 21:16
vind hem niet zo heel erg goed, die mike oldfield