PDA

View Full Version : Bon Jovi Albert Verlinde Epiphone Valve Junior



RedBuell
26 mei 2006, 21:51
Vanavond bij Albert Verlinde een interview met Jon Bon Jovi, op de achtergrond een telecaster met daarnaast een Epiphpne Valve Junior.

Fumi SG
26 mei 2006, 22:34
RTL Boulevard??

MjS
26 mei 2006, 22:37
Nope, Albert...tv-show van Albert Verlinde, solo....

Interview was waardeloos trouwens...5 minuten nergens over babbelen met een rockster, en het nummer wat ze van het concert lieten zien (You Give Love A Bad Name), was het geluid van de studio versie, gemonteerd onder de beelden van het concert gister (ja ik was erbij!)

almarvk
26 mei 2006, 22:50
Hehe, ik zag het ook :D

the sure thing
26 mei 2006, 23:05
He MjS, hoe was het concert? En heb je nog de gear kunnen zien, die gebruikt werd?

Satriani
26 mei 2006, 23:37
Ik zie toevallig net bij boulevard een stukje van dat interview en inderdaad een valve junior.. aardig gek

MjS
27 mei 2006, 00:00
Hoezo gek? Is gewoon voor de kleedkamer om wat te pielen. Dan wil je geen Diezel (das meteen de amp)...

Concert was gaaf! Richie was niet helemaal in vorm, hij zag dr niet zo fit uit, maar hij speelde op zich wel gewoon goed. Gear: Tele, Floyd-gitaar, iets waarvan ik het logo niet kon lezen (iets met een S? logo leek op Samick). Amps: Diezel en iets met een driehoekje boven in het midden. Zoiets.

vester86
27 mei 2006, 00:06
was een gaaf concert, moest zelf werken bij een van de drinks stalletjes (drinks 8) dus heb niet echt veel van de gear kunnen zien van dichtbij.
t had een beetje vox achtige kleuren, maar daar is ook alles mee gezegd

RedBuell
27 mei 2006, 00:08
Hoezo gek? Is gewoon voor de kleedkamer om wat te pielen. Dan wil je geen Diezel (das meteen de amp)...

Concert was gaaf! Richie was niet helemaal in vorm, hij zag dr niet zo fit uit, maar hij speelde op zich wel gewoon goed. Gear: Tele, Floyd-gitaar, iets waarvan ik het logo niet kon lezen (iets met een S? logo leek op Samick). Amps: Diezel en iets met een driehoekje boven in het midden. Zoiets.

Denk dat mevrouw Denise Richards het een en ander van hem vergt....

TMKXL
27 mei 2006, 00:10
Richie en Denise Richards? Mis ik iets?

Stitch
27 mei 2006, 00:27
ja man doet ze om zn ex te pakken want dat waren eerst vriendinnen....




mijn god ik kijk echt te veel boulevard onder het eten :nervous:

Orpheo
27 mei 2006, 00:31
met n driehoekje bovenop? dat doet mij denken aan 'devided by 13'....

vester86
27 mei 2006, 00:36
peavey? heeft ook 3hoekig logo :-p

MjS
27 mei 2006, 00:57
Divided by 13 klopt wel, heb ff nagezocht.

Ohja, hij gebruikte een parelmoer lespaul-achtig ding, en een Framptone (of andere pyramide-achtige) talkbox. Rest van gear niet te zien (of niet vanaf mijn positie).

@ Joris: werd er wel wat verkocht dan? Ik stond direct na opening op een aardige plek (vrij vooraan, 2e vak, iets links van het midden, dus ter hoogte van Richie), maar kon al na een kwartier met geen mogelijkheid weg komen. Heb dus van half 5 tot half 11 op dezelfde plek moeten staan... Gelukkig had ik zelf eten en drinken. Mijn enige poging om wat drinken te halen/naar de wc heb ik na 20 meter moeten opgeven. Ik was 10 minuten weg...

vester86
27 mei 2006, 02:02
t ging nogal met golven,maar het heeft best wel vaak 2 tot 3 rijen dik gestaan. we stonden geloof met een man of 15 in die drinkstent, en (zeker het bier) was niet aan te slepen, denk aan meer dan 100 glazen per minuut

taylor
27 mei 2006, 10:58
is dat geen komet amps waar die op speelt?dacht dat een keer gezien te hebben op tv maar weet niet zeker.

ruurdtje
27 mei 2006, 11:32
ik ben ook geweest was echt super. Maar is de witte met zwarte gitaar een yahama ofzo??

MjS
27 mei 2006, 11:36
Kijk maar op de site van Divided by 13, staat Richie bij endorsers.

Negative K3 fan
27 mei 2006, 13:46
trouwens, er staan vrij interessante valve junior clips op HCAF