PDA

View Full Version : Koopadvies



Senna
26 mei 2006, 17:01
Dag allemaal

Ik ben dus ivan uit belgie, en kheb altijd al graag elektrische gitaar willen spelen. maar der is nooit iets van gekomen..
Nu, ik speel wel al 7 jaar Akoestische gitaar, bij een muziekacademie.
Wat zou je me kunne aanraden voor elektrische gitaar.
Welke genre ik speel, kan serieus varieren, meer gewone zachter nummers en een beetje van alles, maar geen metal ofzo.
Prijs wat ik er aan uit wel geven is zo rond de 400-600 €
Iemand een ideetje ?

Dankjewel!

Groetjes...

Gitaro
26 mei 2006, 17:55
Wat dacht je van een (mexicaanse) Fender stratocaster? Kost je geloof ik rond de 550 euro...

nielsduursma
26 mei 2006, 18:02
is het bedrag wat je te besteden hebt, incl. of excl. versterker en toebehoren?

Senna
26 mei 2006, 20:52
Bedrag is enkel voor gitaar.

En Gitaro, is dat iets voor mij dan? is dat iets waar ge wel een beejte van alles mee kunt spele, daar bedoel ik mee, gewoon zachte muziek, tot wa meer de kant van rock op?

Bedankt voor de reacties al!

Groetjes

Tupelo
26 mei 2006, 21:07
Voordat men je gaat gaat omlullen hier voor een fender strat...

Probeer ook Godin & Blade. Betaalbare gitaren -ook in jouw budget- van erg goede kwaliteit voor een mooie prijs. Bovendien erg veelzijdig.

Dolf
26 mei 2006, 21:27
Voordat men je gaat gaat omlullen hier voor een fender strat...

Probeer ook Godin & Blade. Betaalbare gitaren -ook in jouw budget- van erg goede kwaliteit voor een mooie prijs. Bovendien erg veelzijdig.

Dat is een waarheid als een koe!

Outrage
26 mei 2006, 21:29
Nou. Je kijkt dan best uit naar een gitaar die zowel een humbucker als singlecoils heeft. Kijk ook eens naar merken zoals ibanez, yamaha, cort.

AntiqueBurst
26 mei 2006, 21:30
+1 Godin !

Godin leverd een erg goede gitaar, met passie gebouwd voor zeer weinig geld.

"My Passion is guitar building " R. Godin

Zelfs het aller goedkoopste model van Godin is erg kwalitatief en idd. veelzijdig

nielsduursma
26 mei 2006, 21:49