PDA

View Full Version : schema's



Lenweë Míriel
26 mei 2006, 13:35
Nu heb ik een vraag aan jullie, waar tekenen jullie je schema's mee.
Ik zit nu namelijk met het probleem dat ik een aantal schema's in een wil tekenen.
Ik heb wel wat schema's gevonden op internet maar die zijn het dan allemaal net niet.
Maar daar uit kan ik dan wel goenoeg informatie vinden om er zelf 1 te tekenen.
Nu probeer ik het al met visio maar daat kan ik niet echt alle buizen in terug vinden.
Wel heb ik wat gevonden wat als ef86 door kan gaan maar de ecc83 kan ik er niet echt in vinden.

Mijn bedoeling is een 18 of 36 watter te tekenen met een ef86 in de normal channel de orginele tremolo channel.
Ook is een mastervolume niet geheel onbelangerijk omdat ik langer met mijn gehoor wil doen.
Nou heb ik geen schema gevonden die dit allemaal heeft maar is er natuurlijk wel de optie om het gewoon zelf te tekenen, alleen waarmee?

Negative K3 fan
26 mei 2006, 16:48
i9k teken ze met de hand

JoostBaksteen
26 mei 2006, 18:42
Kan met bv: illustrator, visio, smartdraw, orcad e.d.

Lenweë Míriel
27 mei 2006, 20:30
ik ga het dan morgen wel even in orcad proberen en anders doe ik het denk ik gewoon op de hand of mijn vader moet nog andere programma's hebben.

Lenweë Míriel
28 mei 2006, 15:30
heb nu de preamp met circuitmaker 2000 en ik moet nu alleen nog de el84 gedellte er achter tekenen en dan zit dat gedeelte er ook weer op.

en dan zou ik dus in de zomervakantie kunnen gaan bouwen.
ik heb besloten dat het een 36 watter wordt met een ef-86 in het normale kanaal net zo als bij de vox ac30 en de orginele tremolo kanaal van een 18watter.

de rede dat ik het zo maak gewoon omdat ik toevallig nog 2 ef-68 buisjes heb liggen en 2 ecc83 buisjes en 4 el84 buisjes.