PDA

View Full Version : Advies Koch



pjotr
25 mei 2006, 23:59
Ik heb een paar vragen over de Koch amps. Ik zit er over te denken om een Studiotone of een Twintone aan te schaffen, echter ik heb al in een ander topic gelezen dat de Studiotone meer TONE had dan de Twintone. Maakt het dan niet uit wat voor een buizen gebruikt worden, el84 of el34 o.i.d.? De FX-loop, dit is voor mij nieuw. Kan ik hier een FX-processor op aansluiten, zodat ik tal van patches onder m'n voet krijg? Ik heb nu een Music Man 112 combo met eigenlijk een geweldige sound, erg helder, maar zoek iets veelzijdigers. Ik lees veel lovende dingen over de Koch's. Mijn muziekstijl is allround, van pop, blues tot stevige rock.

pjotr
26 mei 2006, 09:44
Ik heb het forum nog eens grondig doorgezocht en al veel meer gevonden over de combootjes. Nu zou ik alleen graag willen weten of je bij de Studiotone ook een FX-processor in de loop kunt gooien, omdat dit volgens mij een seriele loop is. De Twintone heeft ook een parallele loop, is dat niet beter?

e_lukather
26 mei 2006, 09:46
enig verschil is dat de ene loop de reverb uitzet. maar ik kan je er verder weinig over vertellen. kijk op de koch website en download de handleiding in pdf. staat alles wat je nodig hebt.

pjotr
26 mei 2006, 09:52
Bedankt, ik ga gelijk effe kijken.