PDA

View Full Version : Zerberus-gitaren, heeft iemand ze al geprobeerd?



LordRiffenstein
13 november 2002, 10:48
Enkele weken geleden was dit een druk besproken onderwerp maar ik vroeg me af of iemand ze al getest heeft? Ik ben geinteresseerd in de Tele en ik denk met het juiste setje Seymour Duncans dat dit een heel vette gitaar kan zijn.

Greetzzz,

Yoeri

Noctiis
13 november 2002, 11:04
ik krijg een belletje / mailtje als de Q-Deluxe er is, dan kan ik m gaan uitproberen!

maestro_nl
13 november 2002, 12:10
Gewoon een Warmoth samenstellen.
Heel simpel. De tip vd eeuw. Echt.

PeArLjAm
13 november 2002, 12:22
Op 2002-11-13 12:10, schreef maestro_nl:
Gewoon een Warmoth samenstellen.
Heel simpel. De tip vd eeuw. Echt.


Ja maar een warmothje kost wel een hoop transport kosten uit Amerika en dan ook nog de belasting bij de duane, zon zeberus gitaar is maar 600 euro ofzoiets toch?

Noctiis
13 november 2002, 13:01
jep

Mitch
15 november 2002, 12:18
Ja, de Q-deluxe is echt griezelig mooi; ik heb 'm zelfs een tijdje als bureaublad gehad !
Van die Tele vind ik wel minder dat -ie geen strings through heeft. Maar SD's zullen wel helpen waarschijnlijk...

Ik heb echter nog steeds bezwaren tegen hun amateuristische/krenterige PR. Topics openen op het forum hier, advertentietje op Marktplaats... kom op zeg !

Dude
15 november 2002, 12:47
http://members.e-media.at/zerberus/photospage.asp



jezus wat een mooie gitaren dudes.... echt te bizar voor woorden joh, echt heel netjes, ik kan verder niet zo erg veel vinden, is dit een vrij nieuw merk ofzo ?

Moonchild
15 november 2002, 13:02
Ik vind t nog steeds verdacht die lage prijs

Noctiis
15 november 2002, 13:20
voor een in korea gemaakte gitaar vind ik het een prima prijs. zeker gezien de gebruikte houtsoorten en hardware!

MetalliCat
15 november 2002, 17:07
Ik zou een afspraak maken om ze te proberen maar ik krijg geen antwoord meer, en ik ben te lui om er 8er aan te gaan :smile:

Noctiis
15 november 2002, 17:30
ik heb net weer een mailtje gestuurd of de Q-Deluxe al binnen is, dan kan ik die eens even grondig testen (en hier het resultaat neerzetten uiteraard :smile:)

signsofzodiac
17 november 2002, 15:14
Heb de toenmalige jem-copie gespeeld en die was te gek! Ook deze zien er veelbelovend uit, zeker ook door het gebruikte materiaal. De eigenaar gaat waarschijnlijk over enige tijd (eerst m'n Universe betalen :smile: ) een custom-versie van de Q-Deluxe voor me bouwen met een ebben toets en DiMarzio Evolution elementen, en die zal wel helemaal te gek worden.

Noctiis
17 november 2002, 17:17
cool, met een tremolo of een vaste brug? want mij lijkt een Q-Deluxe met een vaste brug echt geweldig :smile:

signsofzodiac
17 november 2002, 19:31
Wilkinson vibrato-brug met piezo van L.R.Baggs :smile:

Noctiis
17 november 2002, 19:31
nice, kan je me een beetje op de hoogte houden van hoe t verloopt? :smile: