PDA

View Full Version : Line 6 Toneport probleem/geen geluid



drap
25 mei 2006, 17:52
Hoi luitjes! Ik heb nou ook weer es wat. Heb ik me een spiksplinternieuwe Line 6 Toneport UX1 aangeschaft, alles succesvol geïnstaleerd, krijg ik totaal geen geluid! Misschien dat ik wat fout doe met het aansluiten? Ik heb m'n gitaar verbonden met de instrument ingang en de Toneport met de bijgeleverde USB kabel. Iets wat ik over het hoofd zie? Ik ben dan ook een leek op dit gebied, dus de kans is erg groot. Mensen, help me please

Fumi SG
26 mei 2006, 02:01
Heb je hem als geluidskaart ingesteld?? Krijg je dan bijvoorbeeld muziek en dergelijke wel door je Toneport??

Als dat zo is zit het denk in Gearbox. Kijk eens of je bij 'Source select' (linksboven) Instrument hebt geselecteerd. Klinkt misschien heel dom maar het is mij ook al eens overkomen dat ie op Line Stereo stond. Het kan ook zijn dat je de monitorknop (rechtsonder) dicht hebt staan... kijk daar eerst eens naar!;)

drap
26 mei 2006, 13:33
Heb je hem als geluidskaart ingesteld?? Krijg je dan bijvoorbeeld muziek en dergelijke wel door je Toneport??

Als dat zo is zit het denk in Gearbox. Kijk eens of je bij 'Source select' (linksboven) Instrument hebt geselecteerd. Klinkt misschien heel dom maar het is mij ook al eens overkomen dat ie op Line Stereo stond. Het kan ook zijn dat je de monitorknop (rechtsonder) dicht hebt staan... kijk daar eerst eens naar!;)