PDA

View Full Version : Classicrock/hardrock/tributeband friesland/Leeuwarden



Jopie
25 mei 2006, 16:38
Yoo , zijn er hier nog muzikanten of bands in het hoge noorden rond Leeuwarden die Classic/Hard/southern/Blues rock spelen. Zelf speel ik van Deep purple tot Gary Moore , Guns 'n roses tot The Eagles , Bonjovi Bryan Adams , Iron Maiden , AC/DC , Van Halen , Dokken , Ozzy , CCR , ZZ Top , Night Ranger , Winger , Skid row , Judas Priest , Led Zep , Jimi H. , Dire Straits , Stones , Boston enz enz. REageer ff of stuur een meel richting rockandsoccer@hotmail.com

Laterzz

Maxxas
25 mei 2006, 20:15
Yoo , zijn er hier nog muzikanten of bands in het hoge noorden rond Leeuwarden die Classic/Hard/southern/Blues rock spelen. Zelf speel ik van Deep purple tot Gary Moore , Guns 'n roses tot The Eagles , Bonjovi Bryan Adams , Iron Maiden , AC/DC , Van Halen , Dokken , Ozzy , CCR , ZZ Top , Night Ranger , Winger , Skid row , Judas Priest , Led Zep , Jimi H. , Dire Straits , Stones , Boston enz enz. REageer ff of stuur een meel richting rockandsoccer@hotmail.com

Laterzz
You've got meel (brood zelf bakken)

Jopie
13 juni 2006, 21:02
zijn er hier int Noorden dan echt niet meer mensen die goeie muziek spelen , let me know , ook als je anderen kent , der mat hjirre spile wurre potverjan hinnekont en goed hurd blikstjinder. Lit jim hearre rockers fan t heitelan sjoch boppe bei mien earste bericht welke bands ik ungefear bedoel.

Ride free , Rock hard

Jopie
6 juli 2006, 18:00
Hallo , hallo is er nog iemand. Ken je iemand die van deze (goeie )muziek houdt , per direct melden bij de baas (ikzelf)

Massol