PDA

View Full Version : Dreamotion gitaar



de gitaarman
12 november 2002, 22:26
Hallo,

Ik zou graag willen weten of iemand het merk: Dreamotion gitaren kent, is dat een goede kwaliteit of niet?, ik heb n.l. een optie op een model a la Lucille van Gibson.

hopelijk kent iemand dit merk.

alvast bedankt voor het antwoord.

sebass
12 november 2002, 22:32
Hmm nee ik ken het niet. Lucille is wel erg mooi. Ik zou als ik jou was even kijken op http://www.harmonycentral.com bij de revieuws. Het best is natuurlijk zelf testen maar ik weet niet hoeveel verstand je hebt van gitaren. Het kan namelijk ook gewoon zo zijn dat het aan de afstelling of aan de oudheid van de snaren liggen dat die niet lekker speelt of klinkt. Dus ga het even testen met een kenner. Dat is de beste manier. Als je hem lekker vind spelen is dat al een hele grote stap in de goede richting. Het geluid valt namelijk veel te doen en als de gitaar lekker speelt dan oefent het ook makkelijk. Ik weet niet waarvoor je hem wilt gaan gebruiken. Maar als je hem alleen voor oefenen gebruikt dan is bespeelbaarheid de belangrijkste factor. Succes.

Marc Oblivian
13 november 2002, 15:35
Dreamotion is een errug goedkoop merk, dat vooral 10-15 jr geleden wel vaker in winkels te zien was...
Goedkoop... en ik gok qua kwaliteit ook niet zo best...
Maar ik zou zggen: probeer het uit en als ie bevalt (twijfelachtig :wink: ) gewoon kopen, maar wel voor een erg lage prijs, aangezien ie nieuw waarschijnlijk ook al goedkoop was...