PDA

View Full Version : Rockcase



amon
23 mei 2006, 18:17
Ik ben wat aan het zoeken dat fungeert als pedalboard. op marktplaats ed kom ik niets geschikt tegen of het is me veel te duur.
Nu zag ik in ska's topic een link naar een Rockcase en vanuit daar kwam ik bij een kleinere versie:

http://www.thomann.de/thoiw7_rockcase_rc23000a_prodinfo.html


Heeft iemand iets bij Thomann bestelt, hoe is de service, etc? En hoe zijn die rockcase dingen op zich?
Zien er degelijk uit iig en dat klittenband dat erbij inbegrepen is lijkt me ook wel prettig. Zit er een verhoging in of loopt het een beetje schuin op (het lijkt op dat laatste...)?

Arnie
24 mei 2006, 08:08
...Zit er een verhoging in of loopt het een beetje schuin op (het lijkt op dat laatste...)?

Nee, het is gewoon een platte plank met klitteband er overheen :) Tenminste ik heb de grote versie... en die is gewoon plat. Zo'n verhoging zal je dan zelf moeten maken.

Ik heb nu een aantal keer bij Thomann besteld en het bevalt goed. Heb nooit wat terug hoeven sturen, dus hoe die service is weet ik niet. Ze reageren (voor zo'n groot bedrijf) best snel op je emails. Levertijd varieerde bij mij van een dag of 5 tot ongeveer 2 weken. Verzendkosten zijn maar 8 euro voor 'kleine' bestellingen zoals bijv. zo'n Rockcase. Grote bestellingen cabinetten/versterkers zullen wel meer kosten.

Als ik jou was zou ik meteen een paar pakjes snaren bestellen. Die zijn volgens mij 1 a 2 euro goedkoper dan bij bijv Feedback.

Laters!