PDA

View Full Version : Laat de vakantie maar beginnen ( travelgitaartje gekocht )



marcelca
23 mei 2006, 17:50
Hallo

Een tijdje terug heb ik wat vraagjes gesteld over verschillende maten van gitaren 3/4 ed.....

Het was de bedoeling om zoiets mee te nemen op vakantie met de sleurhut...



Ben vandaag naar Dirk Witte geweest in Amsterdam om wat gitaren uit te proberen, dit heb ik gedaan maar eerlijk gezegd vond ik het allemaal een beetje tegenvallen ( kan misschien ook niet anders met gitaartjes rond de 50 euro )

Weinig en dof geluid en gewoon geen lekker gevoel met nylon ( dat zal wel een kwestie van wennen geweest zijn )


Toen wezen ze me op een Martin Backpacker, op gespeeld en ik was verkocht, een net helder geluid ( staalsnarig ) en ziet er degelijk en mooi uit, plus makkelijk op te bergen door het formaat...


Ik ben helemaal tevreden en de vakantie mag wat mij betreft beginnen, eerlijk is eerlijk , het is niet een super eerlijke vergelijking want deze was incl...gigbag 199 euri, was ged dat mijn vrouw mee was en die dit veel degelijker eruit vond zien, anders als ik een mee had genomen had ik heel wat uit te leggen thuis..


http://www.gruhn.com/photo/AB7034.jpg

Flipkoos
23 mei 2006, 18:05
Ze zien er zo cool uit! Heb ze alleen nog nooit gehoord? Is't wat?

marcelca
23 mei 2006, 18:11
Ze zien er zo cool uit! Heb ze alleen nog nooit gehoord? Is't wat?


valt me helemaal niet tegen, ten opzichte van de goedkope nylonsnarige gitaartje 100 % beter ( vind ik tenminste )

ik heb een yamaha akoustisch gitaar en vind een kwa klank er niet super veel voor onder doen, oke iets minder vol en minder bas maar dat zal zeker aan de kleinere klankkast liggen....

het speelt ook lekker, waar ik wel aan moet wennen is dat als je een op je been legt dat ie dan eigenlijk te laag zit maar er zit een strap bij dus denk dat het handiger is om een om mijn nek te hangen

Voor mij is het puur een gitaar voor de vakantie`s en als ik een keertje een weekendje ergens heen ga, dit kan je zo in de auto gooien

gertdm
23 mei 2006, 19:22
Ziet er gelikt uit :) Gefeliciteerd.....en nu maar hopen op een lange vakantie....

marcelca
23 mei 2006, 19:41
het is op zich maar 3 weken vakantie in zuid frankrijk en een aantal weekenden wat we nog weg gaan....


jeetje en daar speciaal een gitaar voor kopen, eigenlijk wel ernstig maar ja






.