PDA

View Full Version : Herman Li



Emocide
23 mei 2006, 16:05
nou :O vind het absurt dat Herman Li van dragonforce er niet bijstaat :angry: WOW wat is dat een gitarist zeg :gitarist: als hij op een beetje snelheid sweept klinkt het als een nintendo spelletje =P

Paultje-k
24 mei 2006, 08:48
als hij op een beetje snelheid sweept klinkt het als een nintendo spelletje =P


dat is t 'm juist...

Set Wenker
24 mei 2006, 10:41
nou :O vind het absurt dat Herman Li van dragonforce er niet bijstaat :angry: WOW wat is dat een gitarist zeg :gitarist: als hij op een beetje snelheid sweept klinkt het als een nintendo spelletje =P


Waar staat hij niet bij?

Wormaap
24 mei 2006, 11:26
Waarschijnlijk bedoelt'ie dat'ie niet in dit subforum staat. Aangezien Frusciante er wel staat vind ik't ook een beetje onterecht ;) [/knuppel-in-hoenderhok]

Bram+
24 mei 2006, 11:29
Hij staat er nu toch bij? Daarbij, Dragonforce sucks the gay straight out of Rob Halford's anus.

iwamoto
24 mei 2006, 11:46
ik heb aleen fury of the storm geluisterd, man o man wat een vet nummer, het vetste vind ik niet eens het mega snelle, maar die licht sloppy stukjes brug, ja hoe leg ik dat uit, als ie niet helemaal in tempo speelt en sommige tonen beetje bend, echt geweldig nummer, mischien toch een cd kopen?

Robbert v.d. Hanenberg
24 mei 2006, 15:00
nou :O vind het absurt dat Herman Li van dragonforce er niet bijstaat :angry: WOW wat is dat een gitarist zeg :gitarist: =P

Vooral hier! :D

http://www.youtube.com/watch?v=aOQRMWYI2Z4&search=herman%20li

Heb wel wat dingen van 'm gehoord maar vind 't 'n beetje eenheidsworst. Slecht vibrato ook.

Richwoodje
24 mei 2006, 18:36
Waarschijnlijk bedoelt'ie dat'ie niet in dit subforum staat. Aangezien Frusciante er wel staat vind ik't ook een beetje onterecht ;) [/knuppel-in-hoenderhok]

houd je in Richwoodje, houd je in :D