PDA

View Full Version : pedalendag pedaalwinnaar...



Dirk_Hendrik
23 mei 2006, 14:59
Daar gaat ie dan:
http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=effapp&md=details&id=62002

Beviel het niet ieme ?? ;)

tillens
23 mei 2006, 15:00
haha, het is weer zover, de voorjaarsschoonmaak....

new deep
23 mei 2006, 15:18
ik heb vorige week de maxon 808 getest (met clapton strat met vintage noiseless pu's en fender hot rod deluxe versterker) en vond het in principe een zeer cool geluid opleveren, een stuk beter dan de ibanez ts-5 die ik had.

Ik miste alleen wat dynamiek, diversiteit en vooral open karakter.
Wat me vooral opviel was dat er een grote volume-afname viel te bespeuren, maar dit kan ook aan het specifieke pedaal (of batterij) liggen.

Uiteindelijk ben ik met de fulltone OCD naar huis gegaan, deze heeft naar mijn smaak wel een zeer grote diversiteit (van bijvoorbeeld clean boost naar vette sustain bij solo's) dynamiek,transparantie en laat het karakter van je gitaar en versterker ook erg spreken.

Dirk_Hendrik
23 mei 2006, 15:21
Correctie! Dat was helemaal niet op de pedalendag maar op de meeting in Almere.

nevermind...

marc_o
23 mei 2006, 16:16
Correctie! Dat was helemaal niet op de pedalendag maar op de meeting in Almere.

nevermind...


Uiteraard, je weet ook wel dat ieder pedaal apenkloten zoog in vergelijking met mijn Hotcake?

(nou, niet allemaal natuurlijk, maar het kwam er zo lekker uit)

Negative K3 fan
23 mei 2006, 16:33
dirkhendrik, wat vind je van de bad monkey eigenlijk, nu we het er toch over hebben

Droffie
23 mei 2006, 16:38
Uiteraard, je weet ook wel dat ieder pedaal apenkloten zoog in vergelijking met mijn Hotcake?

(nou, niet allemaal natuurlijk, maar het kwam er zo lekker uit)

Volgens mij was dat de OCD :D

BillyG
23 mei 2006, 16:41
he nou, heb ik net 2 weken geleden een od-808 gekocht voor de volle prijs...

Michael AE
23 mei 2006, 18:18
Ik ook, verdomme.

ieme
23 mei 2006, 18:38
ik heb em een maand of 3 terug van wietse gekocht en verkoop em nu weer omdat ik er niet aan kan wennen...

Dirk_Hendrik
23 mei 2006, 18:44
dirkhendrik, wat vind je van de bad monkey eigenlijk, nu we het er toch over hebben


Kan er geen zinnig woord over zeggen. Nog nooit ingeprikt. Gezien de reacties op het ding her en der online moet ik dat wel eens gaan doen. Ben wel benieuwd.

Negative K3 fan
23 mei 2006, 18:47
hier dus ook, bij musicians friend voor 30 dollar ofzo... die dingen kosten geen drol

savecracker85
23 mei 2006, 18:56
ik heb em een maand of 3 terug van wietse gekocht en verkoop em nu weer omdat ik er niet aan kan wennen...
PM verstuurd :)

BillyG
23 mei 2006, 23:04
dirkhendrik, wat vind je van de bad monkey eigenlijk, nu we het er toch over hebben
daar hadden we het helemaal niet over, het ging over een maxon