PDA

View Full Version : hallo:D



Probe-guy
12 november 2002, 19:46
hallo ik ben mn probe zat en ik wil een andere gaan kopen vinden jullie dit iets?

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/6066.htm?oudei=45

Luca P
12 november 2002, 19:55
NEEEEEEEEEE!!!

Anders Destium
12 november 2002, 20:03
Warlocks zijn mooi om te zien, maar de pickups en brug van de platinum serie zijn niet echt overdreven goed. En die gitaar is nieuw bijna niets duurder volgens mij...

Fenisi
12 november 2002, 20:04
wat is er nouw mis met die probe.. je hebt em misschien een maand.. wil je vette showmetal spelen of zow? met da ding?

skabouter
12 november 2002, 20:45
ik vind het wel mooi opzich. zeker leuk voor je collectie. het is alleen niets voor mij. hoewel het me wel leuk lijkt om eens vette ska te spelen op een optreden met DAT ding. zie het publiek al achter het oor krabben.

maar volgens mij is dat niet een te beste gitaar. maarja, hangt van je budget af...

sebass
12 november 2002, 20:54
Gatver. Nee niet mijn smaak. Wil je soms slipknot na gaan doen. Lijkt me een beetje zinloos maarja als je dat een mooie gitaar vind zou ik hem kopen maar echt universeel is hij niet ook al is het al door de looks.

Swan
12 november 2002, 21:13
waarom denkt iedereen bij n Warlock direct aan slipkont? t is een model dat al sinds de jaren 80 bestaat....

en nee niet kopen, eerst leren spelen

Marshallover
12 november 2002, 21:19
Jezus,. weer zo'n Freak die zo'n verkrachte gitaar wil kopen, bah.

Echt zulke lelijke gitaren !!!

Negative K3 fan
12 november 2002, 21:39
OMG!

Swan
12 november 2002, 22:14
OMG dr spelen echt alleen Freaks op warlocks ! echt alleen van die enge Goths enzo aaaaaaaaaah Freaks enge Freaks weetjewel

Probe-guy
12 november 2002, 22:21
kvon hem er eerlijk gezegd alleen kewl uitzien daarom vroeg ik aan jullie of het wat was maar nu weet ik dus niet te halen ik zoek nog ff verder thx for the advice btw

Anders Destium
12 november 2002, 23:04
Alleen als je een vieze stinkalto bent moet je zo'n gitaar kopen, ook omdat alleen ruige metalgasten je gitaar stoer vinden...

skabouter
12 november 2002, 23:47
heej mannetje, let op je woorden !! GRRR

wat versta je onder een stinkalto ? ?

Negative K3 fan
13 november 2002, 11:02
alle alto's zijn stink alto's.

Ironhead
13 november 2002, 11:33
Ik vind de Warlock bepaald niet de mooiste BC Rich die er is (geef mij maar een oude mockingbird of zo). En als je er al een neemt, moet 'ie wel de widow headstock hebben IMO, maakt 'm wel af.

Maar goed, zo te zien heeft deze EMG's als ik naar de foto kijk. En dat is een voordeel. De Standaard BDSM BC Rich elementen zijn trouwens ook lang niet slecht, hoor.

Volgens mij is dit trouwens geen echte Rich maar een Class Axe BC Rich, met een BC Rich licentie (nogmaals, ik ga alleen op de foto af). Ergo: geen topkwaliteit hout, slordige afwerking, verre van prettige bespeelbaarheid, nek als een landingsbaan etc. Ik zou het niet doen.

Zelf weten though.

Stitch
13 november 2002, 12:48
"hij is nog geen jaar oud"

hmm..waarom zou ie em weg doen?

Cloud Strife
13 november 2002, 13:08
ik geloof dat noctiis ook nog zon warlock platinum ergens heeft liggen en hij verkoopt em ook :smile:

FNaRK
13 november 2002, 13:13
mocht je dan een BC Rich willen hebben:
ik weet nog wel een bijna nieuwe BC Rich Beast (zwart, NJ serie) te koop. Is nog puntiger en metaliger :grin:
Als je interesse hebt hoor ik het wel, je woont tenslotte bij bij om de hoek :sad:

Ic3gl0vE
13 november 2002, 14:31
blijf gewoon op die probe spelen tot je een beetje fatsoenlijk spelen kan

Rutger
13 november 2002, 16:43
Zeg Probe-guy, speel jij gitaar in de badkamer?