PDA

View Full Version : shit... ik heb geen GAS meer...



Nocki
12 november 2002, 16:22
hee allemaal.

ik heb vandaag nieuwe buisjes gekocht en een beetje gehannest en ben blij met mn sound.
ik weet even niks meer wat ik wil hebben.
ben ik nu genezen van GAs ofzo???

of komt er volgende week wel weer een gedachte naar boven van wat ik wil hebben
???

Nocki

Negative K3 fan
12 november 2002, 16:25
hahaha

quote:
buying a guitar cures gas like a shot of heroin cures opiate addiction


dednk daar maar overna :smile:

Nocki
12 november 2002, 16:28
juist.. dus als ik straks niet meer hig ben wil ik weer wat anders....

ok. gelukkig maar. ik dacht al dat ik bang was. maar ik ben dus stoned van mn gitaar...
goh...

ik moet weer weg... er zijn pratende mandarijntjes die aan het collecteren zijn aan de deur.

Nocki

Negative K3 fan
12 november 2002, 16:33
je moet het niet zo letterlijk nemen, nu ben je tevreden maar als het over hebt heb je alleen maar meer nodig om dezselfde kick te krijgen.

BLOK182
12 november 2002, 16:34
Genezen van GAS? Dacht het niet :wink:

hoofd
12 november 2002, 16:37
er zijn pratende mandarijntjes die aan het collecteren zijn aan de deur.


Wow dude, jij tript ZWAAARR!!!! :grin:

Rutger
12 november 2002, 16:40
Rustig maar Nocki, alles komt goed. Ik dacht er laatst ook geen last meer van te hebben maar k zit nu ook weer op andere gitaren te geilen.

Is dat niet net zoiets als vreemdgaan?

Bas
12 november 2002, 16:51
Even een eppo vraag. Waar staat gas voor? Ik neem niet aan dat Nocki aan de schijterij is :grin:

Dionyios
12 november 2002, 16:52
Hehe, nee als het goed is is ie niet aan de schijterij...

GAS staat voor Gear Aquisition Syndrome.

JV
12 november 2002, 16:52
gear acquisation syndrom

Dionyios
12 november 2002, 16:53
hehe precies tegelijk

Nocki
12 november 2002, 16:54
ja. je blijft kopen en je hebt nooit genboeg en je bent nooit tevreden.
zie je veel bij gitaristen maar ook toetsen freaks hebben er last van.
zelfs tupperware vrouwen hebben het.

nocki

MetalliCat
12 november 2002, 17:29
Een ander soort instrument misschien..?
Maar als je je geld niet kwijt kan..:grin:

Ic3gl0vE
12 november 2002, 18:10
en ik speel toetsen EN gitaar.... unlucky me :smile:

Nocki
12 november 2002, 18:12
een maat van me is bassist en heeft het ook. maar sinds tie gaat trouwen mag tie niks meer kopen. hij geneest waarschijnlijk snel..

Nocki

Marshallover
12 november 2002, 18:24
Das zielig zeg!!!
Maar Nocki, als je nou gewoon wat aan mij geeft, dan moet je dat weer opnieuw kopen !!!

Deal ???

Dan heb je direct weer last van GAS

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marshallover op 2002-11-12 18:25 ]</font>

ginne
12 november 2002, 20:06
Hier helpt maar één remedie: koop een Squier en een kloterig transistorversterkertje. Na 2 dagen heb je het GAS weer in alle hevigheid terug :wink:

Anders Destium
12 november 2002, 20:09
Meestal begint het na een tijdje met een stapeltje plectra, een setje snaren en dan.....

... heb je weer wat gezien (omdat je in de winkel was) en IS GAS WEER TERUG !!!!!!!!!!!! Je kan het ook zien als een vriend natuurlijk :wink:

Niets om je zorgen over te maken dus, over een tijdje ben je weer volkomen in orde, met je syndroom en al :smile:

PeArLjAm
13 november 2002, 12:35
Dan surf je lang gitaarforum en heeft iemand een vraag over een mooi supertop of een prachtige gitaar en dan is de GAS in alle hevigheid terug. GAS zal je lichaam nooit verlaten zolang je gitaarspeelt mwahaha.. :smile:

jpb
13 november 2002, 13:49
Ik wil je niet op kosten jagen, maar mischien krijg je hier weer wat GAS van:
http://search-desc.ebay.com/search/search.dll?GetResult&amp;SortProperty=MetaHighestPrice Sort&amp;query=original&amp;srchdesc=y&amp;ht=1&amp;maxRecordsPerP age=100&amp;category2=3858&amp;combine=y&amp;st=0

Ic3gl0vE
13 november 2002, 17:02
verkoop iets waar je spijt van krijgt en ga dat weer zoeken :smile:

liefst iets duurs

Negative K3 fan
13 november 2002, 17:49
De enige manier waarop je gas kunt verhelpen is met een bankrekening die overeen komt met die van Bill Gates en een enorm groot huis :smile:

FragDaddy
13 november 2002, 19:57
shit... ik heb geen GAS meer...


ik heb hier in het schuurtje nog wel een tankje staan. wat moet je hebben LPG of campinggas? :razz:

nee even serieus.. mooi dat je nu tevreden bent. stop je eindelijk eens met bakken geld uitgeven en kun je rustig spelen.

maar neem maar van mij aan dat je binnen een paar weken/maanden weer nieuwe speeltjes ziet! :smile: (been there done that!)

BLOK182
13 november 2002, 20:49
Op 2002-11-13 13:49, schreef jpb:
Ik wil je niet op kosten jagen, maar mischien krijg je hier weer wat GAS van:
http://search-desc.ebay.com/search/search.dll?GetResult&amp;SortProperty=MetaHighestPrice Sort&amp;query=original&amp;srchdesc=y&amp;ht=1&amp;maxRecordsPerP age=100&amp;category2=3858&amp;combine=y&amp;st=0

AHHH rotzak, nu heb ik NOG meer GAS :wink:

Chiel
15 november 2002, 10:12
Boeien. Heb ook geen GAS meer. Ik ben nu meer dan tevreden. Ik ga lekker in het hoogseizoen op wintersport en inmiddels heb ik ook alweer fanmail van het CJIB gekregen. Kortom dat geld komt heus wel op . . .

moretel
15 november 2002, 13:19
Ik ben mijn GAS ook even kwijt geweest maar net als zoveel chronische ziekten stak hij gister de kop weer op.
Ik wilde de Adrenalin kopen en heb op mijn creditcard weer voldoende ruimte.
Nog kunnen inhouden maar voor hoelang nog ?

Wie steekt zich nog meer in de schulden?
Ik kan tot zo'n 1500 euro rood staan op de visa en maak daar ook gretig gebruik van. De rente , ach , ik heb er eerder plezier van en probeer steeds weer op nul te komen maar dan komt het GAS weer opzetten :smile: