PDA

View Full Version : Tech21 winkel?



armageddon
21 mei 2006, 13:51
Ik ben een beetje aan het rondkijken naar een modelling alternatief naast mijn buizencombo, aangezien ik niet afhankelijk wil zijn van puur één amp eigenlijk en ik wil ook als alternatief toch eens kijken welke van die modelling dingen nou echt eens een beetje goed is. Ik wil dus eens een paar uurtjes besteden met het mixen en matchen van meerdere modelling amps en cabs. Ik wilde sowieso de volgende dingen naast elkaar leggen:
- Line6 HD147
- Tech21 Trademark Head
- Line6 Spider HD

Vetta2.0 is helaas ietsiepietsie te duur, anders had ik die ook wel willen testen.

Bij zulke modelling amps horen echter wel bijpassende cabs en dat zijn de volgende volgens mij (na ge-emaild te hebben met Tech21 en Line6):
- Tech21 2x12 en 4x12 cabs
- Line6 Vetta 2x12 en de 4x12 cabs

Persoonlijk ben ik op zoek naar een 2x12 overigens.

Ik heb 2 vraagjes:
1. Waar in godsnaam vind ik die 2x12 van Tech21? Ik denk dat ik in Keulen het meeste succes heb?
2. Kent iemand nog andere amps (in headvorm!) die vergelijkbaar zijn in prijsklasse en ook modelling zijn?

Rwin
21 mei 2006, 15:15
Ik weet dat de H&K DSM amps beter klinken dan die van Line6.
En ik heb toevallig nog een ZenAmpcombo te koop staan :) Dat is dus een 2x12, maar helaas wel een combo...

Ad Sluijter
21 mei 2006, 15:49
http://www.soundservice.de/index_blx.htm

FF op dealers klikken en je vindt alle dealers van (oa) Tech21/Sansamp in de Benelux.

Groetjes, Ad

armageddon
21 mei 2006, 15:49
Ha Rwin!
Ja, ik wijk een beetje af van m'n pad op het moment, (de recto he?), maar ik moet wat als ik op 2 plekken wil spelen natuurlijk. Ik dacht dat je die Zenamp al lang en breed verkocht had? Ik ga even wat reviews ervan zoeken en wat specs, dan kijk ik even of het wat is namelijk.

Die recto gaat er ooit nog eens komen natuurlijk :D

@Ad: Bedankt!

Rwin
21 mei 2006, 17:48
Hey Arjan, ;)

check ook deze post van mij... : toen ik de ZenAmp kocht... (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=9035)

Ik ben hem niet zo heel actief aan het verkopen, omdat ie gewoon goed is, en ik misschien ook nog op meerdere plekken wil spelen, maar op moment gebeurt dat toch niet denk ik, want met RoadLash gaat het gewoon erg hard... :)

Anyway, de Zenamp is echt feest, en er zit bij die van mij ook het bekende floorboard bij. De Zboard.

Als je vragen hebt, dan weet je me te vinden he?
Ow, en de opname in mijn sig, is dus met de Zenamp gemaakt.

guitartub
21 mei 2006, 18:54
Tech 21 is GEEN modelling.
Kijk en luister ook eens naar de Valvetronics serie van VOX. Vanuit mezelf gesproken een vette aanrader.

armageddon
21 mei 2006, 19:05
Ik weet dat Tech21 geen modelling is, mijn fout :)

@RWin: Ik ben best geintresseerd in die Zenamp, ik ga vanavond de handleiding eens bekijken en nog wat soundsamples luisteren. Jouw sample kende ik al ieder geval al en klonk erg goed.
Wat vraag je er overigens voor?

Oh, het is Arjan by the way ;)

thefox
22 mei 2006, 11:50
Een docent van mij in Engeland (Jason Sidwell) had ook zo'n zenamp combo, en die klonk inderdaad erg lekker! Ook nog allemaal effecten erop enzo. Ik heb nu zo'n Tech 21 Power Engine (bij Rock Palace Den Haag gekocht), en op zich klinkt het wel goed. Echter, als je er een echte versterker naast zet, dan mis ik toch iets. Aan de andere kant geeft dat modelling je wel lekker veel flexibiliteit en je bent niet zo aan het sjouwen :P