PDA

View Full Version : Onderwerp gesloten



Al
21 mei 2006, 07:25
edit: prive mail

chocorookie
21 mei 2006, 08:47
Wat moet ik hier mee?
Of liever wij?

Het lijkt me toch heel verstandig om al forumlid, vooral als moderator, privemails niet openbaar te posten. Vooral als is het op de man af is, en of het persoonlijk kwestie wordt................

Op z'n Achterhoeks: 'Gooi'j d'n knuppel in 't hoenderhok'.

Het lijkt me verstandig deze post zo snel mogelijk te verwijderen.


No offence, maar toch,

Choc

1959SLP
21 mei 2006, 09:01
Wat moet ik hier mee?
Of liever wij?

Het lijkt me toch heel verstandig om al forumlid, vooral als moderator, privemails niet openbaar te posten. Vooral als is het op de man af is, en of het persoonlijk kwestie wordt................

Op z'n Achterhoeks: 'Gooi'j d'n knuppel in 't hoenderhok'.

Het lijkt me verstandig deze post zo snel mogelijk te verwijderen.


No offence, maar toch,

Choc

Hmm, ben ik het eigenlijk niet met je eens Choc. Dit geeft wel aan waar de schoen wringt, niet?

@ Al: het is overigens niet CMW maar CMWamps.xxx
En als je Chris` mail hier neerzet dan zorg er dan ook voor dat je zijn post ook correct afsluit met www.winsemius.nl (http://www.winsemius.nl) ;)

chocorookie
21 mei 2006, 09:12
Hoi 1959SLP,

ik weet het niet,

Het wordt te peroonlijk, als AL aangeeft "vanwege een voor mij redicule posting", kan ik ermee leven.

Mijn mening is dat dit over het randje is + dit gaat ons niets aan.

OK, een Topic is hierdoor gesloten waardoor vele kwade tongen naar Al's richting zijn gegaan. Hij wil z'n gelijk natuurlijk ook. Maar ik zie dit nu als 2 apparte zaken.

CWM + reparatieruzie en CWM en de vintage-amp meting.

Het eerste gaat ons deels aan het 2e niet denk ik.

BTW, tnx voor de overweging:)

Gr. Choc

chocorookie
21 mei 2006, 09:24
Trouwens,

ik ga hier ook niet m'n vingers aan branden want het is nog een "voor mij tijd zaakje" als ik de rest van sommige post her en der lees.

Heeeeeeeeeeeeel veel oud zeer.


Not for me, i'm about to take the plane to Turkey. (vakantie)

:)

Choc

Franc
21 mei 2006, 09:35
kwAlbert laat hiermee maar weer eens overduidelijk zien dat hij het verdient om per direkt als moderator afgezet te worden. :mad:

1959SLP
21 mei 2006, 09:36
Trouwens,

ik ga hier ook niet m'n vingers aan branden want het is nog een "voor mij tijd zaakje" als ik de rest van sommige post her en der lees.

Heeeeeeeeeeeeel veel oud zeer.


Not for me, i'm about to take the plane to Turkey. (vakantie)

:)

Choc

En gelijk heb je! Lees mijn vorige post richting jou ook met een knipoog. Natuurlijk is de bovenstaande actie van Al er eentje die niet door de beugel kan. Van een volwassen vent die bovendien Moderator van een forum is mag je verwachten dat ie zijn gevoelens niet boven z`n verstand laat werken. Bovendien is het ook nog eens strafbaar.

ff off-topic; een prettige vakantie daar in Turkey!

Franc
21 mei 2006, 09:40
KlachtPM nummer zoveel over Al is reeds verstuurd.

Laat iemand die 'man' alstublieft stoppen. Gitaarnet wordt op deze manier een heeeeel onprettige plaats om te zijn.

nicoverduin
21 mei 2006, 10:32
Ik heb Al ge-adviseerd deze brief te posten. De wijze waarop enkele leden van dit forum zich duidelijk tegen Al (en zijn vrienden [waar ik overigens ook toe behoor]) richten zijn inmiddels van een dusdanig nivo dat dit een strijd wordt die tegen het onbeschofte aanzit. Het is duidelijk een veld van 2 kampen. Jammer maar het zij zo.
Derhalve stop ik ermee om hier in dit forum nog energie in te steken. Ik schat in dat er nog een aantal zullen volgen. Ik wens jullie veel plezier met de nieuwe 'gevers' van ervaring en kennis.
Nico

Franc
21 mei 2006, 10:34
Triest....

Franc
21 mei 2006, 10:37
Ik geloof ook niet dat je het goed ziet Nico.

Dat Chris en Al een probleem hebben is duidelijk. Dat dat verder gaat dan wat er op dit forum gebeurt mag ook duidelijk zijn.

Ik geloof ook niet dat iemand op dit forum (buiten Chris dan) zich heeft uitgelaten over Albert als persoon/versterkerkenner.

Waar men moeite mee heeft is forumlid en moderator 'Al'.
In die hoedanigheid is hij de laatste tijd erg fout bezig.

matto
21 mei 2006, 10:44
Jammer dat het zo uit de hand is gaan lopen.
Is er niet een mogelijkheid om elkaar de hand te schudden en wat respect voor de al dan niet sterk van elkaar afwijkende meningen op te brengen?
Ik weet niet precies waar het over gaat om dat ik in een topic waar mensen op elkaar beginnen in te hakken onmiddelijk stop en over ga op een ander onderwerp.(ik zit hier niet voor een psychologie studie of zo)
Ik kijk op het forum om kennis te vergaren en waar mogelijk ook te delen. het is jammer als er een paar zeer kundige mensen afscheid nemen van het vintage versterkerforum.

Robbert
21 mei 2006, 10:48
Dit is precies wat ik in dat andere topic ook al aanhaalde. Dat eeuwige gezeik en gemiereneuk, dusdanig dat een aantal van de meest waardevolle members afhaken.

Jongens, bedankt!

1959SLP
21 mei 2006, 11:01
Jammer dat het zo uit de hand is gaan lopen.
Is er niet een mogelijkheid om elkaar de hand te schudden en wat respect voor de al dan niet sterk van elkaar afwijkende meningen op te brengen?
Ik weet niet precies waar het over gaat om dat ik in een topic waar mensen op elkaar beginnen in te hakken onmiddelijk stop en over ga op een ander onderwerp.(ik zit hier niet voor een psychologie studie of zo)
Ik kijk op het forum om kennis te vergaren en waar mogelijk ook te delen. het is jammer als er een paar zeer kundige mensen afscheid nemen van het vintage versterkerforum.

Zoiets had ik, ik meen een week of 2 geleden, ook al eens voorgesteld maar dat zit er blijkbaar niet in. Nog vervelender vind ik het dat men er geen streep onder kan zetten en gewoon doorgaat met zieken. Ik doel dan op het posten van prive-emails hier op het forum (misschien niet zo`n handig advies van NIco). Waar ik overigens bij Nico wel respect voor heb, is het feit dat Nico gewoon openlijk toegeeft dat het advies om betreffende email hier te posten van hem afkomstig is. Wellicht kan vriend Al hier nog wat van leren.
Verder ben ik het met je post volledig eens Matto.

Tristan
21 mei 2006, 12:17
Het is niet zo fraai wat hier (is) gebeurd, van beide kanten niet...
Al en Chris, kunnen jullie dit niet buiten het forum uitpraten/uitvechten???
Als ik een moderator was, dan ging hier een slotje op...
@Al: Hoe haal je het in je hoofd om (zeker als moderator) een prive email op het forum te zetten? Ik ben het ermee eens dat gitaarnet jou beter op non actief kan stellen als moderator...
Ik zou het zonde vinden als mensen als jij en Nico niet meer op dit forum aanwezig zouden zijn, maar jij begrijpt toch ook wel dat deze acties niet echt constructief zijn? Nogmaals: praat of vecht dit alsjeblieft buiten het forum uit, dat zal ook een heel stuk betere reclame zijn voor jullie eigen toko's Al en Chris, dit is alleen negatieve publiciteit... Jullie pakken jezelf met dit kinderachtige gedoe...

chocorookie
21 mei 2006, 12:37
En dat stelde ik vanochtend al voor........................

Bijkomend,
Dat ik Nico en Albert gewoon niet uit dit Forum wil zien verdwijnen, sorry hoor; maar ik heb best veel aan deze mensen te danken wat ik nu weet.

Gewoon advies en de duwtjes in een bepaalde richting waarin ik moet gaan denken.

Nee, gerespecteerd of niet, bepaalde mensen moeten eens goed nadenken waar zij mee bezig zijn.

Ook met postings met een gevoelig karakter.
1959SLP en ik waren het er vanochtend overeens;

Ik ga nu m'n koffer pakken, 1 week weg, en als ik terug kom is alles weer als vanouds.
Afgesproken?

Geen gezeik, generalisatie alleen maar respect.

Choc

Mitch
21 mei 2006, 12:47
Verlanglijstje voor Sinterklaas:

1. Zo veel mogelijk techneuten op Gitaarnet zodat het een grote kennisbron wordt.
2. Geen gestress over spam en/of sluikreclame.
3. Geen hoog oplopende ruzies, waardoor de kern van de zaak een beetje zoek raakt.
4. Een mod die geen positieve topics sluit en geen negatieve topics opent.
5. Langer lontje voor iedereen.

Tristan
21 mei 2006, 12:54
Verlanglijstje voor Sinterklaas:

1. Zo veel mogelijk techneuten op Gitaarnet zodat het een grote kennisbron wordt.
2. Geen gestress over spam en/of sluikreclame.
3. Geen hoog oplopende ruzies, waardoor de kern van de zaak een beetje zoek raakt.
4. Een mod die geen positieve topics sluit en geen negatieve topics opent.
5. Langer lontje voor iedereen.

+1.000.000.000 :D

Mr.Jay
21 mei 2006, 13:08
Verlanglijstje voor Sinterklaas:
1. Zo veel mogelijk techneuten op Gitaarnet zodat het een grote kennisbron

en dat GRATIS..........zullen bedrijven leuk vinden.

JaY

Mitch
21 mei 2006, 13:25
Had leuker geweest als je punt 5 gequote had, maar helaas.
Het is triest dat een probleem zo lang sluimert. Het is vooral vervelend omdat daardoor bij alle betrokkenen de toon steeds scherper wordt; onontkoombaar, maar voor de neutrale lezer erg onaangenaam.

Waar iedereen nu waarschijlijk overheen leest is het feit dat dit een (verontwaardigde) reactie is op het feit dat een topic dat door Chris gestart werd, werd verwijderd. Als Chris daarover uit zijn stekker gaat en Al post die gemailde reactie op Vintage Versterkers, met een titel die erg leuk gekozen is, sja...

De trieste chronologie:
Het topic over de Amp meeting werd gesloten vanuit het oogpunt van spam. De topics die daarop reageerden werden verwijderd. De discussie daarna leidde tot de uitspraak van Gitaarnet dat er niet meer overspannen moest worden omgegaan met spam/zakelijke belangen en dat inbreng van Nederlandse bouwers/professionals juist werd gewaardeerd. De eerste de beste topic die dan gaat over een mod die aan de Studiotone gedaan kan worden en waar Chris wel wat meer input wil van andere Studiotone eigenaren en waar hij nota bene met Koch contact over heeft gehad wordt dan zonder pardon verwijderd. Da's toch geen 'nieuw begin' ?

Mag deze schreeuw om aandacht asjeblieft weg ?

birt
21 mei 2006, 14:03
moderators dienen ruzies te stoppen, niet ze (uit eigenbelang?) aan te wakkeren door er zelfs topics voor te starten.

ik heb geen problemen met mensen van het forum maar vind het spijtig als mensen met grote kennis die ons veel kunnen en willen bijbrengen afhaken door een persoonlijk geschil tussen 2 individuen. een beetje open staan voor elkaar is toch niet zo moeilijk?

AART
21 mei 2006, 14:09
Mag ik even als buitenstaander commentaar leveren:

Dit lijkt op een groepje ruziënde kinderen!

Niet normaal gewoon, kunnen jullie niet eens stoppen met moddergooien en het als verstandige volwassen(ik ga er van uit dat jullie dat toch zijn) op te lossen?

Er is prima te leven op dit forum, maar dan moet iedereen zich wel volwassen gedragen.

AART
21 mei 2006, 14:13
Ik heb Al ge-adviseerd deze brief te posten. De wijze waarop enkele leden van dit forum zich duidelijk tegen Al (en zijn vrienden [waar ik overigens ook toe behoor]) richten zijn inmiddels van een dusdanig nivo dat dit een strijd wordt die tegen het onbeschofte aanzit. Het is duidelijk een veld van 2 kampen. Jammer maar het zij zo.
Derhalve stop ik ermee om hier in dit forum nog energie in te steken. Ik schat in dat er nog een aantal zullen volgen. Ik wens jullie veel plezier met de nieuwe 'gevers' van ervaring en kennis.
Nico


Hier ben ik het mee eens en ik vind dit zeer jammer, en waarom moest dit allemaal gebeuren?

Om wat oud zeer tussen Franc en Al?

Negative K3 fan
21 mei 2006, 14:14
en dat GRATIS..........zullen bedrijven leuk vinden.

JaY

hoe zou je het dan willen zien? 10 euro overmaken aan marshall iedere keer als iemand een topic start om zn plexi clone te showen???

Franc
21 mei 2006, 14:17
Hier ben ik het mee eens en ik vind dit zeer jammer, en waarom moest dit allemaal gebeuren?

Om wat oud zeer tussen Franc en Al?

Ik heb geen oud zeer met Al hoor!

AART
21 mei 2006, 14:20
nouja, je weet wat ik bedoel.

Ik vind het gewoon doodzonde dat dit forum zo naar de fillistijnen gaat.

Dude
21 mei 2006, 14:49
Dit zeg ik als forumgebruiker en even niet als mod


Ik zou het echt HEEL raar vinden als dit topic ineens verdwijnt. Maw, laten staan dus aub.

Verder zeg ik niks


Edit, ik zeg toch wat. Dit is mijn commentaar vannuit het moderator forum, mensen mogen best weten wat ik vind.


Beste al



mijn vraag aan jou

ik krijg sterk het gevoel dat door het uitgebreid posten en publiek maken van dingen zieltjes probeert te winnen en ik krijg daar een HEEL vervelende bijsmaak bij.

DIT KAN JE ALS MOD NIET MAKEN

ik vind serieus dat je zelf er voor moet kiezen om je functie neer te leggen en als gebruiker verder moet gaan.
Reden? zaken zijn nu zo hoog opgelopen dat dat niet meer te fixen valt als mod.

Ik vind het echt BELACHELIJK dat je het hier als openbare moddergooi vechtpartij neerzet want het is gewoon een ordinaire ruzie die tussen 2 personen hoort te blijven.

Sorry Al, maar ik vind je acties en met name het openbaar maken van de mails tussen CMW en Gitaarnet echt te triest voor woorden nu,
Wie ben jij om dat openbaar te maken. Wie ben jij om voor gitaarnet die beslissing te maken.

Dikke minpunten van mij en het ontneemt mij echt VEEL lol om hier te zijn.

Han S
21 mei 2006, 15:24
kwAlbert laat hiermee maar weer eens overduidelijk zien dat hij het verdient om per direkt als moderator afgezet te worden. :mad:

Ik heb deze hele discussie en achtergrond er van niet gevolgd en sta er dus geheel neutraal tegenover.

Maar ik vind dat je een post als deze niet kunt maken, dit is 100% op de persoon gericht, kan echt niet.

1959SLP
21 mei 2006, 16:05
Ik heb deze hele discussie en achtergrond er van niet gevolgd en sta er dus geheel neutraal tegenover.

Maar ik vind dat je een post als deze niet kunt maken, dit is 100% op de persoon gericht, kan echt niet.

En ik vind dat je mod onwaardig bent als je je niet de moeite neemt om een heel topic door te lezen, daardoor bepaalde uitspraken niet in de context cq in pespectief ziet en vervolgens je oordeel al klaar hebt staan.

ijzerbroot1
21 mei 2006, 16:15
Deze discussie ettert maar voort. Ik neem me elke keer voor om het te laten maar eerlijk is eerlijk, Al zijn posts vind ik gewoon provocerend. Dat komt niet over als iemand die van goede wil is om de strijdbijl te begraven, meer als iemand die geniet van deze aandacht. Terwijl het in de basis een zeer simpel gegeven is. Je doet wat fout danwel je schoffeert mensen, dan is het de normaalste zaak van de wereld om domweg sorry te zeggen en dan kunnen we allemaal weer vrolijk verder. Nu gebeurt echter het tegenovergestelde en stuurt men aan op een soort virtuele oorlog. En waarvoor......ego probleempje?

Je kan dan gaan roepen dat ik ook boter op mijn hoofd heb en dat zal dan wel, maar wie beoordeelt Al zijn reactie in het klacht topic als volwassen, doordacht, gefundeerd en weloverwogen???

Ik niet in ieder geval. Nee, het is de zoveelste klots olie op het vuur. En gedverdemme degene die dat dan post weet verdomd goed waar ie mee bezig is en wat ie uitlokt, je kan me nog meer vertellen!

Ik onthou me ervan om vol gas te gaan schelden, ik vind ook dat een term als kwalbert niet veel goed doet, hoe begrijpelijk het ook is om je te laten gaan. Het uitblijven van een normale reactie is al genoeg en tekenend.

Dude
21 mei 2006, 16:23
Wat mij het meeste stoort is het feit dat AL een discussie die eigenlijk op inhouds nivo is gevoerd en speelt, (wel of geen commercie op het forum) naar zichzelf toetrekt door hem volledig op betrekkings nivo (de persoonlijke vete tussen AL en CMV) te trekken.

Dat is zo oneerlijk,

en het dan zoeken van medestanders en zwartmaken van alles en iedereen die het dr niet mee eens is.

Sorry Al, ik vind het schaamteloos

Franc
21 mei 2006, 16:35
Ik heb deze hele discussie en achtergrond er van niet gevolgd en sta er dus geheel neutraal tegenover.

Maar ik vind dat je een post als deze niet kunt maken, dit is 100% op de persoon gericht, kan echt niet.

Het is ook 100% de persoon die hier keer op keer uit de bocht vliegt.
En niet zomaar een gebruiker, maar een mod.

Hoe moeten we dan reageren?

Er wordt hier keer op keer gescholden op mods die te ver gaan, dat ik denk dit gaat nergens over.
Nu gaat er een mod compleet van het pad af en mag ik er niets van zeggen?

EDIT: Even voor de duidelijkheid, ik heb het hier wel over de 'persoon' Al, zoals hij zich hier op het forum manifesteert. Gebruiker en mod Al.
De werkelijke persoon Albert ken ik niet en daar zal ik niet over oordelen.
Er wordt wel een vaker vergeten dat er wel degelijk een verschil is tussen hoe iemand in het echt en op een forum is.

Han S
21 mei 2006, 17:31
Nogmaals, ik weet niet wat hier achter zit, maar is er nou niemand in staat om een opening te vinden dan?

Ik begrijp dat er PM openbaar is gemaakt, daar heb ik wel een mening over: privé is privé en het openbaar maken van info welke via PM werd gestuurd of email zet je niet op een forum, althans niet zonder overleg met degene die het je stuurde.

Hier moet wel een eind aan komen, zo simpel is het, deze sfeer is moordend voor een forum.

Thijssie
21 mei 2006, 17:42
Hier moet wel een eind aan komen, zo simpel is het, deze sfeer is moordend voor een forum.

De spijker op de kop!

Als de partijen toch niet tot elkaar kunnen (of willen) komen, dan zij dat maar zo en laat iedereen daar dan vrede mee hebben.

Misschien een erg rigoreuze beslissing maar ik denk dat iedere posting die vanaf nu nog wordt gewijd aan dit onderwerp, gewoon verwijderd moet worden. Het triest dat het moet, maar er zijn kansen genoeg geweest. En ik denk dat 99% van de lezers van het forum, het een biet zal zijn of er uberhaupt iemand "gelijk heeft". Als dat er uberhaupt voor het forum nog wat toe doet.

Dit gezeik moet stoppen; er moet gewoon weer lekker over oude meuk worden geluld!

Solidkick
21 mei 2006, 17:52
is er nou niemand in staat om een opening te vinden dan?


THE BATTLE OF THE AMPS
Een ouderwetse amp shoot out.
De beste amps van beide kampen op een rij.
Laat maar horen wie de beste is.
De dag eindigt met bier en algehele verbroedering.

Ach, verzint eens wat......

Franc
21 mei 2006, 17:54
Er zijn natuurlijk openingen genoeg.

Het ging ook juist de goede kant op. Vandaar dat Chris weer terug was.

Het probleem is dat er altijd lieden zijn die blijven zuigen en vitten (zoals ene 'marshallfreak').

Han S
21 mei 2006, 17:57
Er zijn natuurlijk openingen genoeg.

Het ging ook juist de goede kant op. Vandaar dat Chris weer terug was.

Het probleem is dat er altijd lieden zijn die blijven zuigen en vitten (zoals ene 'marshallfreak').

Marshallfreak, juist..............maar nu wordt mij een hoop duidelijk.

keef
21 mei 2006, 18:18
De teneur van vrijwel alle posten hier is ‘arme CMW’, en ‘fuck Al’. Of iedereen is hier doof en blind, of lult alleen maar met zijn vriendjes mee.

Wat je ook vindt van het posten van privemails (ik vind dat geen goede zaak), ik kan me alleen maar verbazen over de toon en de kant nog wal rakende onzin in het berichtje van CMW. Wie laat zich hier nu eigenlijk werkelijk kennen - is Al de spammer die profiteert van zijn mod positie, of worden de zaken hier helemaal omgedraaid?

Het is mij in ieder geval opgevallen dat nadat CMW zich bij dit forum aanmeldde keer op keer zijn berichten niets anders dan onverbloemde reklame voor zijn eigen zaakje inhielden. Ik heb me daar altijd danig aan geergerd. Of de beste man nou een echte goeroe is of een goedwillende ampklusser staat daar los van. Dit is een gebruikersforum, niet een van dealers. Ik heb graag het idee dat als ik iemands mening hier lees die niet door zakelijke motieven gekleurd is, omdat men zonodig iets moet verkopen. Voor een domme sales pitch kan je nl al bij elke gitaarwinkel terecht.

Ik heb nooit kunnen constateren dat Al als iemand een versterkerprobleem heeft of een mod wil laten uitvoeren op het forum antwoordt met een post in de zin van ‘moet je bij mij komen’. En zo hoort het ook. Gelet op de verkooppraatjes van CMW begrijpt hij niets van dit algemeen gehanteerde principe, en de met hem meehuilende wolven evenmin.

Een eigen forumpje op de CMW website misschien? Zijn we eindelijk van dit gezeik verlost.

Dude
21 mei 2006, 18:22
Marshallfreak, juist..............maar nu wordt mij een hoop duidelijk.


duidelijk, dit was dus een alter ego van Nico Verduijn, net als guitar123

beide nicks zijn permanent verwijderd.

Franc
21 mei 2006, 18:23
duidelijk, dit was dus een alter ego van Nico Verduijn, net als guitar123

beide nicks zijn permanent verwijderd.

Jezus, wat laag :???:
Valt hier ff iemand door de mand zeg...

Franc
21 mei 2006, 18:28
De teneur van vrijwel alle posten hier is ‘arme CMW’, en ‘fuck Al’. Of iedereen is hier doof en blind, of lult alleen maar met zijn vriendjes mee.

Wat je ook vindt van het posten van privemails (ik vind dat geen goede zaak), ik kan me alleen maar verbazen over de toon en de kant nog wal rakende onzin in het berichtje van CMW. Wie laat zich hier nu eigenlijk werkelijk kennen - is Al de spammer die profiteert van zijn mod positie, of worden de zaken hier helemaal omgedraaid?

Het is mij in ieder geval opgevallen dat nadat CMW zich bij dit forum aanmeldde keer op keer zijn berichten niets anders dan onverbloemde reklame voor zijn eigen zaakje inhielden. Ik heb me daar altijd danig aan geergerd. Of de beste man nou een echte goeroe is of een goedwillende ampklusser staat daar los van. Dit is een gebruikersforum, niet een van dealers. Ik heb graag het idee dat als ik iemands mening hier lees die niet door zakelijke motieven gekleurd is, omdat men zonodig iets moet verkopen. Voor een domme sales pitch kan je nl al bij elke gitaarwinkel terecht.

Ik heb nooit kunnen constateren dat Al als iemand een versterkerprobleem heeft of een mod wil laten uitvoeren op het forum antwoordt met een post in de zin van ‘moet je bij mij komen’. En zo hoort het ook. Gelet op de verkooppraatjes van CMW begrijpt hij niets van dit algemeen gehanteerde principe, en de met hem meehuilende wolven evenmin.

Een eigen forumpje op de CMW website misschien? Zijn we eindelijk van dit gezeik verlost.

Dat zeg ik: mensen die blijven zuigen en vitten.

Kan dan niemand het verleden even laten voor wat het is??

Chris had juist duidelijke afspraken gemaakt met GitaarNet over wat wel en niet kon.
Er was niets aan de hand tot er 'iemand' :roll: ging zitten vitten en zeuren over het verleden.

Mr.Jay
21 mei 2006, 18:30
De teneur van vrijwel alle posten hier is ‘arme CMW’, en ‘fuck Al’. Of iedereen is hier doof en blind, of lult alleen maar met zijn vriendjes mee.
Wat je ook vindt van het posten van privemails (ik vind dat geen goede zaak), ik kan me alleen maar verbazen over de toon en de kant nog wal rakende onzin in het berichtje van CMW. Wie laat zich hier nu eigenlijk werkelijk kennen - is Al de spammer die profiteert van zijn mod positie, of worden de zaken hier helemaal omgedraaid?
Het is mij in ieder geval opgevallen dat nadat CMW zich bij dit forum aanmeldde keer op keer zijn berichten niets anders dan onverbloemde reklame voor zijn eigen zaakje inhielden. Ik heb me daar altijd danig aan geergerd. Of de beste man nou een echte goeroe is of een goedwillende ampklusser staat daar los van. Dit is een gebruikersforum, niet een van dealers. Ik heb graag het idee dat als ik iemands mening hier lees die niet door zakelijke motieven gekleurd is, omdat men zonodig iets moet verkopen. Voor een domme sales pitch kan je nl al bij elke gitaarwinkel terecht.
Ik heb nooit kunnen constateren dat Al als iemand een versterkerprobleem heeft of een mod wil laten uitvoeren op het forum antwoordt met een post in de zin van ‘moet je bij mij komen’. En zo hoort het ook. Gelet op de verkooppraatjes van CMW begrijpt hij niets van dit algemeen gehanteerde principe, en de met hem meehuilende wolven evenmin.
Een eigen forumpje op de CMW website misschien? Zijn we eindelijk van dit gezeik verlost.


+100000000 !! ( tien tekens ) Helemaal raak gezegd.
JaY

Dude
21 mei 2006, 18:34
Jezus, wat laag :???:
Valt hier ff iemand door de mand zeg...

Dat klopt, nico zeurt tegen Chris terwijl die zelf onder een andere nick reclame maakt voor zijn eigen zaakje,


gadverdamme, mensen ik hou het hier voor gezien ! zoek het maar lekker uit met deze smerige kinderachtige KUT zooi,

echt, bepaalde personen hier vallen me vies tegen. Ik hou me voortaan weer bezig met offtopic. Succes !

jerome
21 mei 2006, 19:08
Dit is een gebruikersforum, niet een van dealers. Ik heb graag het idee dat als ik iemands mening hier lees die niet door zakelijke motieven gekleurd is, omdat men zonodig iets moet verkopen. .

Krachtiger had Keef het niet kunnen schrijven!
Het is jammer dat op dit forum allerlei problemen onstaan door commercieële belangen!
Dealers en bedrijven zouden inderdaad niet op dit forum moeten zijn!

Mr.Jay
21 mei 2006, 19:37
Krachtiger had Keef het niet kunnen schrijven!
Het is jammer dat op dit forum allerlei problemen onstaan door commercieële belangen!
Dealers en bedrijven zouden inderdaad niet op dit forum moeten zijn!

Nou, niks op tegen, en de vakkundigheid van die mensen is natuurlijk meer dan welkom, mits ze niet steeds gaan zeiken over "het geheim van smit" e.d. Dan moet je hier niet schrijven, blijf dan weg. Dat is "lekker makerij" en riekt dan sterk naar klantenwerving

JaY

Negative K3 fan
21 mei 2006, 20:46
duidelijk, dit was dus een alter ego van Nico Verduijn, net als guitar123

beide nicks zijn permanent verwijderd.

hmm niets persoonlijks nico, maar dit vind ik wel een ERG TRIESTE actie als ik eerlijk mag zijn (en ik heb geen pseudoniemen nodig om dat te zijn)

Negative K3 fan
21 mei 2006, 20:51
De teneur van vrijwel alle posten hier is ‘arme CMW’, en ‘fuck Al’. Of iedereen is hier doof en blind, of lult alleen maar met zijn vriendjes mee.

Wat je ook vindt van het posten van privemails (ik vind dat geen goede zaak), ik kan me alleen maar verbazen over de toon en de kant nog wal rakende onzin in het berichtje van CMW. Wie laat zich hier nu eigenlijk werkelijk kennen - is Al de spammer die profiteert van zijn mod positie, of worden de zaken hier helemaal omgedraaid?

Het is mij in ieder geval opgevallen dat nadat CMW zich bij dit forum aanmeldde keer op keer zijn berichten niets anders dan onverbloemde reklame voor zijn eigen zaakje inhielden. Ik heb me daar altijd danig aan geergerd. Of de beste man nou een echte goeroe is of een goedwillende ampklusser staat daar los van. Dit is een gebruikersforum, niet een van dealers. Ik heb graag het idee dat als ik iemands mening hier lees die niet door zakelijke motieven gekleurd is, omdat men zonodig iets moet verkopen. Voor een domme sales pitch kan je nl al bij elke gitaarwinkel terecht.

Ik heb nooit kunnen constateren dat Al als iemand een versterkerprobleem heeft of een mod wil laten uitvoeren op het forum antwoordt met een post in de zin van ‘moet je bij mij komen’. En zo hoort het ook. Gelet op de verkooppraatjes van CMW begrijpt hij niets van dit algemeen gehanteerde principe, en de met hem meehuilende wolven evenmin.

Een eigen forumpje op de CMW website misschien? Zijn we eindelijk van dit gezeik verlost.

hey keef ik denk dat niemand het oneens is over de grote lijnen van je betoog, ik vind alleen wel dat bedrijven van toegevoegde waarde kunnen zijn op internetfora, kijk bijvoorbeeld naar HCAF, vele bedrijven die daar actief posten en ook veel klandizie (sp) terecht aan dat forum te danken hebben (geldt met name voor jerryP). Alle bedrijven gaan daar op een verbazingwekkende vriendelijke toon met elkaar om en er is geen mod die telkens een noodzaak ziet als een er een enigzins zakelijk topic wordt geopend. Een beetje zoals het effect forum hier (met dirkhendrik en speeddemon) alleen dan groter.

van verkooppraatjes van chris uit het verleden ben ik helemaal niet op de hoogte, zal vast van voor mijn tijd zijn en zelfs ik zit hier al jaren, oude koeien!!!

wat ik dus probeer te zeggen is dat het NIETS te maken heeft met commerciele belangen, maar met botsende ego's en persoonlijke kwesties.

Negative K3 fan
21 mei 2006, 20:53
Nou, niks op tegen, en de vakkundigheid van die mensen is natuurlijk meer dan welkom, mits ze niet steeds gaan zeiken over "het geheim van smit" e.d. Dan moet je hier niet schrijven, blijf dan weg. Dat is "lekker makerij" en riekt dan sterk naar klantenwerving

JaY

groot gelijk

Mitch
21 mei 2006, 21:02
Wat je ook vindt van het posten van privemails (ik vind dat geen goede zaak), ik kan me alleen maar verbazen over de toon en de kant nog wal rakende onzin in het berichtje van CMW. Wie laat zich hier nu eigenlijk werkelijk kennen - is Al de spammer die profiteert van zijn mod positie, of worden de zaken hier helemaal omgedraaid?

Wat ik al eerder opmerkte: je leest hier een mail waarin een enorme brok oud en nieuw zeer zit. De toon die hier wordt aangeslagen zegt genoeg: er zitten meer dingen dwars dan alleen de directe aanleiding (gewiste post). Reactie van Al idem: privé mail op zijn 'eigen' subforum plaatsen met een dergelijke titel... even duidelijk een daad van frustratie door een langdurig conflict.
Ontzettend jammer, want de technische info van beide wordt gewaardeerd en er was juist weer overenstemming door ingrijpen van gitaarnet.



Het is mij in ieder geval opgevallen dat nadat CMW zich bij dit forum aanmeldde keer op keer zijn berichten niets anders dan onverbloemde reklame voor zijn eigen zaakje inhielden. Ik heb me daar altijd danig aan geergerd. Of de beste man nou een echte goeroe is of een goedwillende ampklusser staat daar los van. Dit is een gebruikersforum, niet een van dealers.


Da's nou net het punt. Kijk even over de 'grens' en je ziet dat op andere fora bouwers en professionals vrolijk meepraten en deelnemen aan het forum. Hier is de cultuur van begin af aan geweest dat iedere vorm van spam, of het nou een particuliere verkoop was of een professioneel praatje, 'not done' was. Inmiddels is in dat idee wat verandering gekomen. Er zijn meerdere forumleden die gedeeltelijk zakelijke belangen hebben. Daar kunnen ze best melding van maken als het gepast is. Wat en wanneer 'gepast' is is voer voor discussie, maar door het volledig te weren houd je ook een hoop know how buiten de deur. Plus: als een bedrijfsmatig persoon een nieuw product heeft waar een hoop deelnemers van het forum in geïnteresseerd zijn, waarom zou hij daar dan geen melding van mogen maken ? Er is al vaker gezegd dat het juist toffer zou zijn als er méér pro's mee zouden forummen.



Ik heb nooit kunnen constateren dat Al als iemand een versterkerprobleem heeft of een mod wil laten uitvoeren op het forum antwoordt met een post in de zin van ‘moet je bij mij komen’. En zo hoort het ook. Gelet op de verkooppraatjes van CMW begrijpt hij niets van dit algemeen gehanteerde principe, en de met hem meehuilende wolven evenmin.


Nee, wat via PB gaat kan niemand constateren ;)

JoostBaksteen
21 mei 2006, 21:05
Nou, niks op tegen, en de vakkundigheid van die mensen is natuurlijk meer dan welkom, mits ze niet steeds gaan zeiken over "het geheim van smit" e.d. Dan moet je hier niet schrijven, blijf dan weg. Dat is "lekker makerij" en riekt dan sterk naar klantenwerving

JaY

+100

Wat een gezeik dit allemaal zeg.... echt heel triest dat deze bitchfight ten koste gaat van mensen als Nico, die toch veel aan het forum hebben bijdragen (die actie daargelaten...). Zijn we nu blij?



Het is ook 100% de persoon die hier keer op keer uit de bocht vliegt.
En niet zomaar een gebruiker, maar een mod.

Hoe moeten we dan reageren?


Niet toegeven en er boven blijven staan. Niet als een kind van 3 iig ;)

Dude
21 mei 2006, 21:06
hmm niets persoonlijks nico, maar dit vind ik wel een ERG TRIESTE actie als ik eerlijk mag zijn (en ik heb geen pseudoniemen nodig om dat te zijn)


voor de grap even kijken naar de posts van die alterego namen, janken over de manier waarop Chris reclame maakt maar NicoVerduijn doet het net zo hard maar dan onder een andere naam. En het afzeiken van iemand ?? daar maakt die gewoon ook even een ander accountje voor aan !!

sorry, wat mij betreft blij dat die hier niet meer terug komt !!

nicoverduin
21 mei 2006, 21:41
Ik denk dat jullie natuurlijk dit allemaal willen horen WAAROM:

1) In vond het gewoon onbeschoft hoe sommigen leden Franc, Ijzerbroodt en anderen de directe aanval openen op AL als zou hij de boosdoener zijn.
2) Ik heb Albert vannacht ge-adviseerd om de mail te posten omdat GN kennelijk buigt voor dreigingen van nog meer van dit soort ellende en nam in feite daarmee gelijk het besluit dat een weg terug niet mogelijk was.
3) Door de discussie te starten via Marshallfreak, kon ik duidelijk maken dat Chris niet helemaal zuiver op de graad was. Zeker met de dreigingen over een kast uit het verleden die hij wilde openbaren. Wat hij wil.
4) Dat ze zouden ontdekken dat ik het was, was verwacht. IP nummers liggen nu eenmaal vast en was dus altijd op mij te herleiden. Ik had ook een ander IP adres kunnen gebruiken maar dit was een bewuste keuze.
5) Gelukkig is er nog iemand geweest die was genuanceerder keek naar dit geheel en het verleden niet zonder meer vergeten was (Keef bedankt).
6) Door dit te doen is nu alle aandacht op mij gericht en kan Al, als hij dat wil, op een fatsoenlijke manier stoppen met zijn rol. Immers ik heb jullie een nieuwe zondebok gegeven voor de komende maanden.....
7) Dat van guitar123 was ooit een probeersel om te zien hoe eenvoudig het is om reclame voor jezelf te maken. Erg eenvoudig dus. en is een keer voorgekomen (geloof ik?)
8) Dat dit niet gewaardeerd word begrijp ik en zal dan ook alle verantwoording op mij nemen. Ik denk dat er nu voldoende mensen hebben aangetoond dat zij "roomser zijn dan de paus".

Dus kunnen jullie allemaal boos op mij zijn, maar bij deze eindigt deze plot.

Nico

bat
21 mei 2006, 21:45
Nou Nico, je bent werkelijk waar te goed voor ons. Bedankt dat je ons door deze weldoordachte actie op het rechte pad probeert te brengen.

Wij zijn eigenlijk jou inspanningen niet waardig. Ik ben tot tranen toe geroerd.

Voor de rest blijf ik er verbaasd over hoe kinderachtig mensen zich kunnen gedragen, in wat voor kamp ze zich ook bevinden.

Lucluc
21 mei 2006, 22:04
Ik kan me uit het verleden nog herinneren dat het niet zozeer ging om het heel actief aanprijzen van diensten en goederen, maar dat sommige forumleden zich ergerden aan het feit dat Chris bijvoorbeeld zei dat een bepaalde mod goed zou zijn, maar het vervolgens niet wilde uitleggen wat het dan precies inhield, omdat hij daar veel speurwerk in had zitten en dan misschien daardoor inkomsten zou mislopen, doordat anderen met zijn mod ideeën aan de haal zouden gaan. De discussie bleef zo een beetje vaag en de hobbyisten (al dan niet 100%) vonden dat een discussie dan niet veel zin had, als uiteidelijk Chris' inbreng beperkt bleef tot: 'mijn reverb mod' of 'mijn BF mod'.

ijzerbroot1
21 mei 2006, 22:06
Ik denk dat jullie natuurlijk dit allemaal willen horen WAAROM:

1) In vond het gewoon onbeschoft hoe sommigen leden Franc, Ijzerbroodt en anderen de directe aanval openen op AL als zou hij de boosdoener zijn.
2) Ik heb Albert vannacht ge-adviseerd om de mail te posten omdat GN kennelijk buigt voor dreigingen van nog meer van dit soort ellende en nam in feite daarmee gelijk het besluit dat een weg terug niet mogelijk was.
3) Door de discussie te starten via Marshallfreak, kon ik duidelijk maken dat Chris niet helemaal zuiver op de graad was. Zeker met de dreigingen over een kast uit het verleden die hij wilde openbaren. Wat hij wil.
4) Dat ze zouden ontdekken dat ik het was, was verwacht. IP nummers liggen nu eenmaal vast en was dus altijd op mij te herleiden. Ik had ook een ander IP adres kunnen gebruiken maar dit was een bewuste keuze.
5) Gelukkig is er nog iemand geweest die was genuanceerder keek naar dit geheel en het verleden niet zonder meer vergeten was (Keef bedankt).
6) Door dit te doen is nu alle aandacht op mij gericht en kan Al, als hij dat wil, op een fatsoenlijke manier stoppen met zijn rol. Immers ik heb jullie een nieuwe zondebok gegeven voor de komende maanden.....
7) Dat van guitar123 was ooit een probeersel om te zien hoe eenvoudig het is om reclame voor jezelf te maken. Erg eenvoudig dus. en is een keer voorgekomen (geloof ik?)
8) Dat dit niet gewaardeerd word begrijp ik en zal dan ook alle verantwoording op mij nemen. Ik denk dat er nu voldoende mensen hebben aangetoond dat zij "roomser zijn dan de paus".

Dus kunnen jullie allemaal boos op mij zijn, maar bij deze eindigt deze plot.

Nico


Nou nee hoor. Ik denk niet dat dit gaat werken. Heldhaftige actie in jouw ogen misschien maar deze slachtofferrol mist wat mij betreft zijn doel. Je vindt het misschien een frontale aanval, maar ik denk eerder dat ik degene ben die ernstig is geschoffeerd middels het deleten van een post (waarin ik slechts om uitleg vroeg) en ik reageer daar slechts op. En ik vind dat ik al veel te vaak heb gevraagd om uitleg. Is dat een aanval? Kom op zeg.
Had Al me een PM gestuurd met een korte uitleg of weetikwat dan hadden we gewoon van gedachten kunnen wisselen en dan was het basta geweest. In plaats daarvan: stilzwijgen, posts deleten en dingen niet nakomen die wel werden toegezegd. Dat is gewoon flauw en écht onbeschoft. Beetje de discussie vermijden alsof je ergens in een ivoren toren zit.

En als ik dan meermaals om uitleg vraag (en dan ga ik er gemakshalve van uit dat we hier met volwassenen te maken hebben) krijg ik te horen dat ik de "aanval"open????
Sorry maar dan roep ik wel andere dingen hoor. Dat doe ik niet omdat ik nog steeds van mening ben dat er gepraat kan worden, dat problemen er zijn om opgelost te worden. Wat dat betreft bestaan er geen problemen maar slechts uitdagingen.

Waarom krijg ik het gevoel dat ik in herhaling val.....

Franc
21 mei 2006, 22:13
Bedankt voor het noemen van mijn naam Nico :) en nog wel in punt 1.
Zeer vereerd.

Wat een enorme opoffering zeg! Tsjongejongejonge. Hij had het ook echt nodig, die arme Al.

De arme ziel mag niet eens zonder opgaaf van reden een topic over een meeting sluiten.
Aaaach en hij mag dan niet eens 2 eropvolgende topic wissen.
Agossie.

Nee hij mag blij zijn met jou als grote broer hoor. Applaus!

Misschien een verrassing voor velen (die de topics maar half lezen), maar bovenstaande zaken vormden de oorzaak van dit gezeik. En niets anders.

Voor de duidelijkheid: Chris was toen nog helemaal niet actief op dit forum!
Nee, hij werd alleen maar vermeld door iemand in het meeting-topic, omdat hij aanwezig was op de meeting en wij allen zijn amps hadden gehoord.
Maar dat alleen al was Al een doorn in het oog waardoor hij besloot het topic te sluiten en delen te wissen.
Normale mods, die een verklaring hebben voor hun acties, sluiten een topic met opgaaf van reden, maar Al hoeft dat natuurlijk niet.
Nee, hij kan doen wat hij wil.
Als je vervolgens beleefd vraagt wat er aan de hand is gaat hij topics deleten en zich intussen heel stil houden. En dan zeggen met een verklaring te komen en zich dan nog steeds stil houden.

En dat was (wat mij betreft) de enige reden om vraagtekens te zetten bij het moderatorschap van Al. Chris of CMWAmps hadden hier niets mee te maken!
Sterker nog, Chris was nog steeds niet actief.
Ik heb ook nergens Chris verdedigd (al schijnt men te denken dat wij vriendjes zijn oid) maar Al begon steeds wilder om zich heen te slaan.

Als dan vervolgens de strijdbijl begraven lijkt, Chris terugkomt, en er mensen onder pseudoniemen gaan zitten zuigen en vitten, dan zakt je broek toch af?
Ook blijkt Al wederom een topic van Chris gedelete te hebben waarover dan wat steeds vuiler wordende mails over en weer gaan. Chris zal ook niet helemaal zonder blaam zijn, maar om dan een prive email als topic te posten en dan naar blijkt ook nog op advies van Nico, sorry hoor, dat vind ik echt om te kotsen.

En dan mij in punt 1 aanhalen als 1 van de aanstichters? :o
Ga gerust je gang.

Ik trek niet gauw iets vanuit een forum door naar 'de echte' wereld, maar Nico, je kunt mijn account bij jouw webshopje deleten hoor.
Ik betaal nog liever 4x zoveel voor mijn piping bij tube-town.de dan dat ik jou nog spek.
Of ik koop het bij CMWAmps.com

En ik weet niet of veel mensen en rauwig om zullen zijn, maar mij zul je hier ook niet meer vinden.
Zij die zich welkom voelen kunnen terecht op mijn eigen forumpje waar gezonde reclame en competitie wel mogen.

Gegroet iedereen.

Robbert
21 mei 2006, 22:22
Hey. Het is niet de bedoeling dat iedereen kwaad wegloopt! :nervous:

Han S
21 mei 2006, 22:23
Jongens, het heeft nu echt lang genoeg geduurd, ik kan hier verder niets uithalen anders was hij op slot geweest.

Laten we nu gewoon ophouden want het gaat nergens naartoe, dit is doodzonde van een verder goed forum. Zand er over, shake hands en laten we verder gaan met constructievere dingen.

Biertje?

ijzerbroot1
21 mei 2006, 22:27
Ja shake hands.....wat mij betreft ok maar de "oppositie"zwijgt....wat moet je dan.

Thijssie
21 mei 2006, 22:33
Ja shake hands.....wat mij betreft ok maar de "oppositie"zwijgt....wat moet je dan.

Iig geen olie op het vuur gooien.....

Mr.Jay
21 mei 2006, 22:56
Ik kan me uit het verleden nog herinneren dat het niet zozeer ging om het heel actief aanprijzen van diensten en goederen, maar dat sommige forumleden zich ergerden aan het feit dat Chris bijvoorbeeld zei dat een bepaalde mod goed zou zijn, maar het vervolgens niet wilde uitleggen wat het dan precies inhield, omdat hij daar veel speurwerk in had zitten en dan misschien daardoor inkomsten zou mislopen, doordat anderen met zijn mod ideeën aan de haal zouden gaan. De discussie bleef zo een beetje vaag en de hobbyisten (al dan niet 100%) vonden dat een discussie dan niet veel zin had, als uiteidelijk Chris' inbreng beperkt bleef tot: 'mijn reverb mod' of 'mijn BF mod'.

alweer + 10.0000000.
Als je slechts gedeeltelijk iets wilt onthullen zoals ik al eerder aangaf, blijf dan helemaal weg, daar schiet niemand hier iets mee op. Een forum als dit is puur voor en door hobbyïsten. Als bedrijven mee willen kletsen horen ze dit ook uit passie te doen en niet als "prof" ( whatever that means, o ja die lui die beter werk afleveren dan zolderprutsers ), en diezelfde passie ook te delen met de andere forumisten( zeg je dat zo?). Als wij voor e.o.a. te gekke mod die Chris hier half komt uitleggen en dan weer eerst naar diezelfde Chris moeten en daarvoor moeten dokken zijn we op een FORUM fout bezig vind ik.

JaY

Dude
21 mei 2006, 23:01
Jongens, het heeft nu echt lang genoeg geduurd, ik kan hier verder niets uithalen anders was hij op slot geweest.

Laten we nu gewoon ophouden want het gaat nergens naartoe, dit is doodzonde van een verder goed forum. Zand er over, shake hands en laten we verder gaan met constructievere dingen.

Biertje?


ben ik het niet helemaal met je eens han,

ik vind het belachelijk dat zaken zo aangepakt worden door een aantal mensen, die mogen best ter verantwoording worden geroepen.

of niet dan ?

Han S
21 mei 2006, 23:14
ben ik het niet helemaal met je eens han,

ik vind het belachelijk dat zaken zo aangepakt worden door een aantal mensen, die mogen best ter verantwoording worden geroepen.

of niet dan ?

Het is dan ook voor die mensen bedoeld, gewoon weten wanneer je moet kappen.

matto
21 mei 2006, 23:58
PFFFFFFFFFFFFF.......... :cheerup:

birt
22 mei 2006, 01:20
dit wordt hoe langer hoe meer een grote soap. hoeveel bullshit mensen kunnen verkondigen is ongeloofelijk.
ik kan vertellen dat ik dingen heb geleerd uit posts van AL maar even goed dat Chris me ook al heeft geholpen met een amp. (niet heel veel maar zeggen dat hij enkel voorstelt dat hij het tegen betaling zal doen is ook fout)


het vintage versterkers forum hoeft voor mij nu ook niet meer. wat mij betreft kan Al mod spelen op een leeg forum.

Tristan
22 mei 2006, 01:47
Bedankt voor het noemen van mijn naam Nico :) en nog wel in punt 1.
Zeer vereerd.

Wat een enorme opoffering zeg! Tsjongejongejonge. Hij had het ook echt nodig, die arme Al.

De arme ziel mag niet eens zonder opgaaf van reden een topic over een meeting sluiten.
Aaaach en hij mag dan niet eens 2 eropvolgende topic wissen.
Agossie.

Nee hij mag blij zijn met jou als grote broer hoor. Applaus!

Misschien een verrassing voor velen (die de topics maar half lezen), maar bovenstaande zaken vormden de oorzaak van dit gezeik. En niets anders.

Voor de duidelijkheid: Chris was toen nog helemaal niet actief op dit forum!
Nee, hij werd alleen maar vermeld door iemand in het meeting-topic, omdat hij aanwezig was op de meeting en wij allen zijn amps hadden gehoord.
Maar dat alleen al was Al een doorn in het oog waardoor hij besloot het topic te sluiten en delen te wissen.
Normale mods, die een verklaring hebben voor hun acties, sluiten een topic met opgaaf van reden, maar Al hoeft dat natuurlijk niet.
Nee, hij kan doen wat hij wil.
Als je vervolgens beleefd vraagt wat er aan de hand is gaat hij topics deleten en zich intussen heel stil houden. En dan zeggen met een verklaring te komen en zich dan nog steeds stil houden.

En dat was (wat mij betreft) de enige reden om vraagtekens te zetten bij het moderatorschap van Al. Chris of CMWAmps hadden hier niets mee te maken!
Sterker nog, Chris was nog steeds niet actief.
Ik heb ook nergens Chris verdedigd (al schijnt men te denken dat wij vriendjes zijn oid) maar Al begon steeds wilder om zich heen te slaan.

Als dan vervolgens de strijdbijl begraven lijkt, Chris terugkomt, en er mensen onder pseudoniemen gaan zitten zuigen en vitten, dan zakt je broek toch af?
Ook blijkt Al wederom een topic van Chris gedelete te hebben waarover dan wat steeds vuiler wordende mails over en weer gaan. Chris zal ook niet helemaal zonder blaam zijn, maar om dan een prive email als topic te posten en dan naar blijkt ook nog op advies van Nico, sorry hoor, dat vind ik echt om te kotsen.

En dan mij in punt 1 aanhalen als 1 van de aanstichters? :o
Ga gerust je gang.

Ik trek niet gauw iets vanuit een forum door naar 'de echte' wereld, maar Nico, je kunt mijn account bij jouw webshopje deleten hoor.
Ik betaal nog liever 4x zoveel voor mijn piping bij tube-town.de dan dat ik jou nog spek.
Of ik koop het bij CMWAmps.com

En ik weet niet of veel mensen en rauwig om zullen zijn, maar mij zul je hier ook niet meer vinden.
Zij die zich welkom voelen kunnen terecht op mijn eigen forumpje waar gezonde reclame en competitie wel mogen.

Gegroet iedereen.

Ik kan niet goed quoten, maar dat verhaal wat er over dat hele gedoe tussen Chris en Al staat is ook hoe ik het zie, maar dan in wat minder ferme taal...
En dat is dan ook de reden dat ik vind dat Al op non actief gesteld zou moeten worden in zijn functie als moderator...
Er zitten echter wel wat kanttekeningen aan de zaak, want Chris zijn hatelijke uitspraken richting Al (op jouw forum, Franc, en later ook op dit forum) hebben ook niet echt geholpen en zijn ook ongepast wat mij betreft...
Ik heb helemaal niets tegen jullie Al, Chris en Nico (sterker nog: ik heb helemaal niets tegen niemand, hooguit Bush en Jan Peter Balkellende en de gebruikelijke politieke kwallen, dictators, terroristen en machtsmisbruikers :D ), maar ik vind dit echt niet tof...
Het valt me trouwens weer op dat Al maar niet wil reageren, hij opent zelf dit topic, plaatst een prive email en reageert daarna helemaal niet meer...
Betekent dit dat jullie je ruzie eindelijk ergens anders hebben ondergebracht, Al en Chris?
Bedenk nog maar eens goed dat jullie hiermee niemand een plezier doen en vooral jezelf niet, dit is alleen maar schadelijk voor jullie eigen toko's...
No offence, ik bedoel dit alleen maar als waarschuwing: kijk wat je zelf veroorzaakt... Maar misschien hebben jullie al de verstandige beslissing genomen om jullie ruzie elders voort te zetten... Indien dat het geval is, dan mijn dank daarvoor...

Al
22 mei 2006, 03:20
Dit zeg ik als forumgebruiker en even niet als mod

Nee! Jij kan helemaal niet reageren als forumgebruiker, JIJ BENT MOD!


Edit, ik zeg toch wat. Dit is mijn commentaar vannuit het moderator forum, mensen mogen best weten wat ik vind.

Ok, en we gaan als 'forumgebruiker' ook nog qouten uit het besloten mod-forum... (???)

Al

Dude
22 mei 2006, 10:11
laatookmaar


inderdaad !

DaveItUp
22 mei 2006, 10:45
Het zijn toch allemaal volwassen kerels of vergis ik me nu? Als er nu niets gebeurt dan gaat t vanzelf dood hier en dat is zonde. Chill out.

Negative K3 fan
22 mei 2006, 10:51
laatookmaar

johantipker
22 mei 2006, 12:28
Ik heb Al ge-adviseerd deze brief te posten. De wijze waarop enkele leden van dit forum zich duidelijk tegen Al (en zijn vrienden [waar ik overigens ook toe behoor]) richten zijn inmiddels van een dusdanig nivo dat dit een strijd wordt die tegen het onbeschofte aanzit. Het is duidelijk een veld van 2 kampen. Jammer maar het zij zo.
Derhalve stop ik ermee om hier in dit forum nog energie in te steken. Ik schat in dat er nog een aantal zullen volgen. Ik wens jullie veel plezier met de nieuwe 'gevers' van ervaring en kennis.
Nico


Nico,

ik zou het zeer betreuren als jij stopt met het geven van input op dit forum.
Ik heb jou hoog zitten als tubeXpert, en lees je posts altijd met veel interesse, ik leer daarvan en ik heb het gevoel dat ik je moeilijke vragen kan stellen. Al ken ik verder niet echt, ik heb de div ruzies op dit forum gemist, ook kies ik er vaak voor om als een topic escaleert in gesmijt met rotte vis, om dat topic dan niet meer te volgen. Maar uit de posts van Al blijkt terdege dat hij kennis van zaken heeft. Dus zou ik het ook jammer vinden als hij kapt met dit forum.

Dus wat mij betreft: Keep it up!

Han S
22 mei 2006, 12:55
De kwaliteit van een forum wordt bepaald door degenen die er posten. Op ieder forum vind je mensen die niets tot weinig weten en mensen met een schat aan kennis plus van alles en nog wat daar tussen.

Ik zie op buitenlandse forums grote namen en Grammy winnaars hun grote kennis belangeloos delen met iedereen die er wat van kan gebruiken, je hoeft maar te vragen en je krijgt een zeer waardevol antwoord.

Zo gaat dat ook hier, mensen met een schat aan kennis en ervaring geven dat gratis weg, het verschil met de buitenlandse forums en hier is dat de ruzies hier veel hoger oplopen en breder worden uitgemeten en dan heb ik het niet over meningsverschillen maar ordinaire platte ruzies.

Het zou doodzonde zijn als daardoor mensen zouden verdwijnen die gewoon kort gezegd bizonder waardevol zijn. Er zijn hier namelijk ook veel jonge en onervaren mensen die de kennis graag tot zich nemen.

Bij het vooruitzicht dat vanwege onbegrip en koppigheid een forum als dit zou kunnen terechtkomen in een soort impasse en kwaliteitsverlies zal lijden, wordt ik oprecht niet blij van.

Gewoon even de schouders er onder lijkt me een betere optie.

tillens
22 mei 2006, 13:13
Een van de redenen dat ik sinds korte tijd weer actief op het forum werd, was de reden dat de sfeer weer wat beter werd.. Momenteel lijkt het tij te keren helaas... Ik heb wat topics door zitten nemen over Al, Chris etc..Ik kan die vete niet meer terugvinden, maar desalniettemin snap ik via de diverse subfora wel ongeveer waar het over gaat Ik snap beide partijen wel, maar heb toch wat vraagtekens/suggesties...

Al met alle respect, maar destijds zonder opgaaf een topic sluiten etc, dat kan gewoon niet. Vervolgens een topic openen waar prive email etc naar voren komt dat kan ook niet.. Dat je je functie wil neerleggen als mod, vind ik dan ook een toonbeeld van dapperheid.. Het volk vraagt, u draait.. dit klinkt misschien stom, maar ik heb het gevoel dat je hiermee een hoop agressie en zeurderigheid mee gaat wegnemen... Laten we hopen dat dat zo is, en dat je niet voor niets je functie neerlegt..
Chris, het is geloof ik duidelijk dat men het niet waardeert dat je continu reclame maakt voor je zaak..Wat men wel waardeert is je input op de fora, en dergelijke.. Zet het in je sig, geef antwoord als je wil and the rest will follow.. In een ander forum stelt Chris zich voor en vervolgens wordt er weer op de man gespeeld..
Nico; jammer dat je dacht dat het nodig was om een andere gebruikersnaam aan te nemen, nergens voor nodig. gewoon posten onder je eigen naam/gebruikersnaam, onder normale omstandigheden met normale bewoordingen. ..is wel zo constructief lijkt me zo, en daar hebben we allemaal wel aan...
Franc; inderdaad jammer als hier een leegloop zou ontstaan onder de oude garde.. zoals eerder al aangegeven, ik heb toen een tijd ook niets gepost gezien het hoge zuurgehalte hier... af en toe post ik dus nog wel...
@ all; hoe oud zijn we nu eigenlijk.. waarschijnlijk van de bovengenoemde mensen ben ik de jongste.. ik snap niet dat er zo omgegaan wordt met elkaar... ik vind het juist leuk om te lezen dat er hier mensen zijn zoals Chris en Franc die flink aan de weg aan het timmeren zijn.. Ik snap ook dat zakelijke belangen meespelen, en dat je dus graag wat klandizie wil.. maar hou het leuk.. bestook ons niet, maar enlighten ons! En dat doen jullie allemaal goed! Zelfde geldt voor Speedy! Die doet het ook goed, zonder website zonder opzichtige reclame te maken.. Het is allemaal mond-op-mond reclame! Han, de schouders eronder is prima! Mitch ik denk ook inderdaad als we allemaal iets meer de tijd nemen om onze mening van fundering te voorzien dat het niveau hier met flinke sprongen vooruit gaat!

Afsluitend; laten we proberen dit forum naar een hoger plan te tillen, niet alleen dit sub-forum maar ook de rest.. We weten genoeg, als we dit met elkaar delen, is dat alleen maar fijn.. Ere wie ere toekomt is daar ook onderdeel van!

Dan wens ik u nu een fijne dag!

Peter

Al
22 mei 2006, 15:16
Bij het vooruitzicht dat vanwege onbegrip en koppigheid een forum als dit zou kunnen terechtkomen in een soort impasse en kwaliteitsverlies zal lijden, wordt ik oprecht niet blij van.

Gewoon even de schouders er onder lijkt me een betere optie.

Goed gezegd, ik wil het hier bij laten, dan kan dit naar beneden zakken.

Topic Moderator Al blijft nog open. Ook in algemeen is er nog wat open waar, mits de behoefte daar is, verder hierover geproken kan worden.

Al