PDA

View Full Version : Washburn X series?



kim_mii
20 mei 2006, 11:55
heej allemaal;)

Ik speel al wat langer akoestische gitaar, en ik zou graag voor elektrisch gaan omdat dat me veel sjieker lijkt nadat ik een paar keer erop heb gespeeld.
Nu vroeg ik me af of een Washburn uit de X series een goed merk is om mee te beginnen:) (voornamelijk rock)

groetjes kim_mii:)

Kaïn
20 mei 2006, 13:34
Heey, en welkom op het gitaarnet!
Om een antwoord te geven op je vraag...De X series van Washburn is nogal uitgebreid. Ooit heb k even op een X series kunnen spelen maar dat was een duurdere versie met floyd. Dat was wel een prettig gitaartje, maar de goedkopere gitaren weet ik niet veel van. Washburn levert wel over het algemeen redelijke gitaren af. Mijn advies is dan ook om gewoon naar de gitaarzaak te gaan en een paar gitaren uit te proberen die in je budget passen.

kim_mii
22 mei 2006, 11:33
okej:) thnx voor t advies;)

Nickname
22 mei 2006, 12:40
Wat is je budget voor een gitaar + versterker? anders moet je even naar de koopadviezen kijken bovenaan het elektrische gitaren forum :)

kim_mii
31 mei 2006, 20:20
mijn budget mag wel tussen de 300-500 euro liggen;) want ik ben tog van plan meer elektrisch te gaan spelen in plaats van akoestisch.. daarom wil ik wel meteen een redelijke goeie :satisfie:

:)kim_mii:)