PDA

View Full Version : Schecter gitaren in Nederland?



Noctiis
12 november 2002, 11:51
heeft Nederland een dealer in Schecter gitaren? ik wil graag een paar Schecter gitaren uitproberen...

Ditmar
12 november 2002, 12:14
Nope, helaas, ze zijn hier niet te krijgen.....

sebass
12 november 2002, 12:25
Volgens mij is hier al een topic over geweest en toen had iemand wel een zaak gevonden waar ze ze hadden.

MetalliCat
12 november 2002, 14:01
Hier bij gillster in emmen hebben ze een Schecter strat, ik weet niet of je zin hebt om daarvoor naar emmen te komen maar waarschijnlijk kan hij ze wel bestellen.

srv-man
12 november 2002, 23:03
Er is geen Schecter vertegenwoordiging in Nederland. Incidenteel zie je ze 2ehands. Ze zijn wel volop in Belgie verkrijgbaar bij Limit (www.limit.be). Daar zou ik mijn licht eens opsteken, op de website staan een paar hele mooie.
Zelf ben ik ook in het gelukkige bezit van een Schecter Contoured Exotic Top. Naar mijn mening een geweldig ding, ik was alleen niet zo van de elementen gecharmeerd (Schecter Monstertone), die heb ik vervangen door een EMG Steve Lukatherset. Kees Dee heeft dezelfde staan voor 3500 euro. Die is dus echt niet wijs, dat kosten ze nieuw niet eens. Maar dat wist iedereen natuurlijk al....

The Dude
15 november 2002, 19:55
Metallicat,
Dat ding die bij Gillster hangt is van Douwe zelf, en die heeft hij al 20 jaar geleden uit America laten importeren.

Ik heb vorig jaar gezocht naar een importeur, maar de dichtsbijzijnde is in Duitsland.

vinni
17 november 2002, 23:11
Ben ook een met Schecter gitaren bezig geweest. Wilde er eentje in de USA bestellen maar nee hoor....deze mogen van de fabrikant niet verkocht worden aan ons Europeanen. Er was wel een Engelse site waar ik'm kon kopen. Nodeloos te zeggen dat-ie daar een paar honderd euro duurder was....schoften!

Groet,
Vinni