PDA

View Full Version : Mod Pro/SPX90 gebruikers



ateng
20 mei 2006, 02:44
Kom net terug van een optreden en aaaah wat heerlijk die tri-chorus uit mijn Mod Pro en vooral in combinatie met mijn SPX90.

Ik speelde eerst mono (nu nog steeds hoor) en het klonk wel oke maar nu ik de stereo uitgang benut klinkt het veeeel beter. Helemaal de Mod Pro want de tri-chorus klinkt zo veel mooier en zo Landau. Ik speel mono met mijn Laney VH100R maar wat ik toen merkte was dat mijn SPX90 helemaal niet zo geweldig klonk zoals iedereen dat beweerde vooral op HRI en mijn Mod Pro klonk wel leuk maar ook niet dat je zegt van WOW! Dus ik dacht van laat ik wat gaan experimenteren met stereo maar omdat de fx-loop van mijn versterker mono is heb ik een kabel gemaakt van 2 jack naar 1 jack dus zeg maar zo'n Y-kabel. En ja hoor wat een wereld van verschil zeg en eigenlijk nog steeds mono want er is geen links en rechts.

Voor die gene die dus ook een Mod Pro heeft of een SPX90 en ook mono speelt is dit echt een aanrader.

vinni
20 mei 2006, 11:21
Hoi Ateng,

Je weet dat Fulltone met een reissue uit gaat komen van de Tri Chorus?
Moet echt helemaal een exacte kopie worden.
De originele Tri's gaan voor belachelijke bedragen (ca. $ 3000 ) van de hand op Ebay. Er komt een rack en een pedal versie.

Groet,
Vinni

P.s. ....jij hebt toch ooit iets van mij gekocht?....wat ook alweer?

ateng
20 mei 2006, 14:24
Hoi Ateng,

Je weet dat Fulltone met een reissue uit gaat komen van de Tri Chorus?
Moet echt helemaal een exacte kopie worden.
De originele Tri's gaan voor belachelijke bedragen (ca. $ 3000 ) van de hand op Ebay. Er komt een rack en een pedal versie.

Groet,
Vinni

P.s. ....jij hebt toch ooit iets van mij gekocht?....wat ook alweer?
Ja ik weet het geloof ik iets van $595 en pedaal iets van $395 ofzo maar €225 voor een Tri-chorus ( en meerdere effecten) is niet verkeerd toch. Een member van HRI heeft een orginele DynoMyPiano en een ModPro en volgens hem klinkt het bijna als de orginele. En ik moet zeggen dat het, mits je stereo speelt, heel erg Landau/Huff klinkt.

En ik heb een Koch loadbox van je gekocht maar alweer verkocht.