PDA

View Full Version : Fender Super-Sonic



PeeVee
19 mei 2006, 15:21
Ik ben doorgaans niet echt wild van de nieuwe Fender amps maar moet zeggen dat ik deze demo toch wel impressive vind:

Demo Fender Super-Sonic (Pro Tube series) (http://www.fender.com/products/supersonic/)

AART
19 mei 2006, 15:36
was al een topic over, en het higain geluid valt me toch erg tegen.

Het is wel high gain, maar het klinkt nergens naar.

clean daarentegen is erg lekker.

interessander
19 mei 2006, 18:36
Ik snap niet dat ze bij die high gain (plays itself) de treble gewoon helemaal dicht laten, wat is dat nu voor instelling?

provisus
19 mei 2006, 19:21
Wat ik hoor in de sounds vind ik helemaal niet zo impressive :S

Mr.Bluesbreaker
19 mei 2006, 21:45
God-damn dit is inderdaad een van de beste nieuwe fender amps die ik gehoord heb! De twin amp met 2 overdrive kanalen was ook best ok en ik kan die real life ervaring niet naast samples houden. TS-808 ervoor om evt. nog iets strakkere drive te krijgen en gaan met die banaan. Ik ahd de clips al eerder gehoord maar de maar nog niet in NL gezien.

Ik begin nu te twijfelen, klein ampje: mesa caliber 50+ of zo'n 1*12 van Fender Supersonic.... als ze 2e hands te krijgen waren wist ik het al, ff kijken wat de nieuwprijs zal worden. Dit bakje klinkt zo organisch, ik denk dat die Mesa mij wat te "netjes" zal zijn. (verwachting, gebaseerd op nada.)

AART
19 mei 2006, 22:00
de rivde van dit ding klinkt als een metal zone met net te weinig gain...


Mesa zal een betere overdrive hebben, organischer, de fender heeft iets betere clean.